Telephone exchanges in the cloud

שירותים עסקיים המוצעים על ידי Gamma, Vonage וספקיות טלפוניה מכהנות כגון BT נוטים להתייחס לשירותי VoIP בעוד שמערכות טלפוניה מבוססות ענן מכונות לעתים קרובות שירותי קול פשוטים באמצעות האינטרנט כאמצעי תחבורה. טלפוניה בענן או VoIP או פלטפורמות טלפוניה בענן משתמשות בטכנולוגיית פרוטוקול Voice over Internet, אך לא בכל מערכות VoIP בהפעלת הענן. מערכות קול מבוססות ענן המשמשות עסקים נוטים להסתבך מעט מכיוון שאתה צריך תכונות נוספות לניהול העסק, אך שירותי VoIP משתמשים בדיוק באותה תוכנה וטכנולוגיה כדי להתחבר, ליזום, לנהל ולסיים שיחות.

Cloud Telephony

היא פלטפורמת תקשורת המספקת יכולות מרכזיות טלפונים (PBX) הכוללות אפשרויות לשיחות ועידה בווידיאו ושילוב בתשתיות טלפוניה גלובליות ומערכות אקולוגיות בענן. מרכזית ענן מייצגת רשת טלפון פרטית מבוססת ענן, מערכת טלפונים וירטואלית לעסקים או רשת הממירה שיחות נכנסות ונכנסות דרך הרשת הקיימת שלך למנות נתונים דיגיטליות (אם יש לך גישה למרכזייה המאופשרת לאינטרנט).

שירות טלפוניה בענן מאפשר למשתמשים לבצע שיחות ממחשב או מהתקן נייד בחיבור לאינטרנט

תוך הסרת נטל הקנייה והאחסון של מרכזיות חומרה עצמאיות וטלפונים ניידים לחברות. מרכזיות ענן יכולות להיות ממוקמות אצל הלקוח או מתארחות אצל ספק שירותי VoIP ומהוות את עמוד השדרה של מערכת טלפונים עסקית מבוססת ענן כפי שמספקת Ooma Enterprise Cloud Communications Services. מערכות טלפוניה מבוססות ענן מפעילות את התוכנה המשמשת לשיחות VoIP ותקשורת ומציעות שירות זול יותר המספק מגוון תכונות נוספות כגון שילוב תוכנה וניתוח.

מערכת טלפוניה ענן טובה יכולה להקל וקל לנהל את התקשורת העסקית על ידי הצעת אלטרנטיבה תוכנה זולה יותר לחומרת הטלקום

כתוצאה מכך, עסקים קטנים יכולים לגשת לשירותי טלפוניה מבוססי ענן המציעים מגוון רחב יותר של תכונות מתקדמות, כגון שירותי תקשורת מאוחדת (UCAA) לניהול שיחות, העברת הודעות ושיחות וידאו ושירותי מרכז קשר מבוססי ענן (CCaaS) הפועלים על אותה פלטפורמה. מרכזיות ענן פרימיום כגון Ooma Enterprise מציעות תכונות הזמינות רק לחברות גדולות.

מיטב פתרונות ה- PBX בענן מספקים תמיכה בהתקנה מומחית

ניהול פרויקטים ותמיכה במשתמשי קצה. בחר מרכזייה מבוססת ענן היא דרך מצוינת לפנות משאבי IT לעבודה על פרויקטים בעלי חשיבות אסטרטגית לעסק שלך. חברה יכולה לבחור לצייד את מערכת ה- VoIP שלה במרכזית באתר או להוציא אותה לספק ספקי טלפוניה בענן של צד שלישי.

מרכזיית ענן מורכבת מטלפון נייד אחד (או טלפונים רכים) המאפשרים VoIP ומרכזית IP. הטלפונים הניידים נרשמים בשרת המרכזייה והטלפונים הניידים מתקשרים למרכזייה כדי ליצור חיבור.

פונקציית אות השיחה של מרכזיית טלפונים בענן מנוהלת על ידי ספק שרת ה- IP / PBX

מרכזיית הענן מעבירה שיחות נכנסות למספר הנכון במחלקת סוכני התקנים באמצעות הפונקציה Interactive Voice Response Voice (IVR), המופעלת אוטומטית על ידי המפעיל. בבורסת הטלפונים מכשירים כגון טלפוני IP קבועים, טלפונים אלחוטיים DECT, סמארטפונים וטלפונים רכים המחוברים לאינטרנט (אקספלורר VPN) מקבלים אותות משרת מחוץ לענן.

עם טלפוניה בענן, כל השיחות שלך מתבצעות דרך האינטרנט, ללא קשר לאיזה חיבור אינטרנט אתה משתמש. המרכזיה ממוקמת בענן, כך שתוכל ליהנות מהאבטחה הטובה ביותר. עם שליטה רבה יותר, שינוי המערכת קל וישיר במחשב שלך.

על מנת להשתמש בעקרון טלפון הענן

אינך צריך להניח כבלים חדשים או להתקין מרכזיות. האינטרנט המשרדי וקווי הטלפון שלו יכולים לתפקד כחיבור אינטרנט בפס רחב באמצעות אתר אינטרנט מתארח או מערכת טלפון מבוססת ענן. בניגוד לשרתי דוא"ל, התשתית שחברה צריכה לתקשר עם העולם החיצון הותקנה ומנוהלת פעם אחת בתוך הבית, אך זה כבר לא המצב: Voice over IP (VoIP) המתארח בבורסה וירטואלית זול יותר, מאובטח יותר ויותר גָמִישׁ.

צור איתנו קשר עוד היום למידע נוסף על האופן שבו שרת מתארח של Microsoft Exchange יכול להציג לחברה שלך פתרון דואר אלקטרוני ספציפי לעסק שלך

גלה כיצד VoIP Exchange יכול לחולל מהפכה בעסק שלך וצור איתנו קשר. אנו נראה לך כיצד לנצל את היתרונות הרבים של פתרון חילופי אירוח. פתרונות Exchange Hosted מעניקים לעובדים שלכם גישה מכל מכשיר.
על מנת לבדוק פרטים נוספים בתחום של מרכזיה בענן ניתן לגשת לאתר cloudz.co.il

We Go Cloud מספקת פתרונות ענן המאפשרים לעובדים לעבוד מכל מקום, לא משנה היכן הם נמצאים. אנו בונים פתרונות רשת כדי להקל עליך לפתוח חנויות חדשות ואנו מספקים גיבויים בענן להבטחת אבטחת הנתונים שלך.

עובדים עם מספרי טלפון מבוססי ענן יכולים לקבל ולבצע שיחות נכנסות ויוצאות דרך חיבור לאינטרנט

ומאפשרות עבודה חלקה בנייד. כאשר אסונות טבע, שריפות או מצבי חירום אחרים פוגעים במערכות טלפון מקומיות, שירותי שיחות בענן נוטים לספק שירות חסון והמשכיות עסקית אמינה לפני הספירה

אם כבר לא ניתן להגיע למיקום המשרד שלך בגלל אסון טבעי או מעשה ידי אדם

מרכזיית ענן פירושה שניתן להפנות שיחות למיקומים אחרים באמצעות טלפונים ניידים או טלפונים ניידים. אתה יכול לחבר טלפון במשרד חדש ולהתחיל לבצע שיחות. הם יחליפו שיחות מבוססות מיקום בטלפוניה גמישה באמצעות אותם מספרים.

ניתן לארח פתרונות פנים בתוך הענן או בורסות וירטואליות המתארחות באתר או מנוהלות על ידי ספק השירות שלך

אם לא, תוכל לשלב אחד מהם בטלפוניה בענן שלך. אתה יכול להשתלב בצוותים של Microsoft המאפשרים לך לקבל ולקבל שיחות ממספרים ספציפיים, להעביר ולהפנות שיחות, להשתמש בקבוצות ציד ותא קולי, להקים שותפים אוטומטיים ולנהל אותם, להקליט, לפקח ולדווח על שיחות ודפוסי שיחות.