שחרור סתימה בשירותים

סגירות נייר טואלט תכופות הן סימן שמשהו לא בסדר, אך הבעיה היא בדרך כלל לעשות עם מתקני השירותים ומה שיש בהם. אם אתה מוצא שאתה שוטף יותר מדי נייר טואלט כפסולת, יש פתרון קל לסתימה אם אתה ממלא את הקערה במים ושום דבר לא קורה. המרכיבים והמים החמים יעבדו יחד כדי להפוך את הסתום, ואתה צריך רק לשטוף כדי לתקן את זה כדי שתוכל לנסות את זה לפני שאתה שוטף את השירותים.
למידע מורחב בתחום של שחרור סתימה בשירותים כדאי לבדוק כאן: termo.co.il

הבוכנה צריכה לדחוף דרך הסתימה ולדחוף את המים הקיימים מתוך המלכודת אל צינור השירותים.

בסך הכל

טבילה היא הדרך הטובה ביותר לנתק את השירותים, אבל אז העצירות נשארת. אם מה שגורם לסתימות בשירותים הוא חומר טבעי ומתכלה, אז סתימת השירותים עצמם לא עובדת. גם אם יש לך שירותים טובים שבהם הוא "לא סתום", אי אפשר שהוא יסתלק את עצמו.

אם מערכת התברואה שלך סתומה

וגורמת לביוב לזרום חזרה לצינור הניקוז שהוא נזרק בשטיפת האסלה, נסה לתפוס ניקוז תולעת ארוך דרך צינורות הניקוז הראשיים. נקווה שהחפץ יתקע על "מלכודת האסלה", החלק המעוקל של האסלה המוביל לצינור ניקוז שבו הפסולת מסתיימת לאחר ההדחה. אם האסלה עדיין סתומה, עטוף את הנחש סביב הצינור ושטוף אותו קלות, וחזור על הפעולה עד שהסתימות מתנתקות. אם קרסתם אסלה ולא הוצאתם את הסתימה והבעיה נמשכת, תוכלו לנסות לנעול את הניקוז דרך קערת האסלה שלכם. לאחר שהמים התנקזו, לחץ על ידית ההדחה כדי לוודא שהאסלה עובדת כראוי שוב. אם מים בקערת האסלה זורמים לאט והפכו יבשים, נסה לשטוף אותם בכדי להחזיר מים לקערה, או אם היא עדיין סתומה, נסה לשטוף אותם שוב עד שתתן להם לזרום מהקערה לצינור הניקוז שלך.

אם השירותים שלך עדיין סתומים לאחר השימוש בבוכנה

נסה להשתמש בנחש שירותים או שבלול כדי להאריך את הניקוז ולפתור את הבעיה. חלזונות אסלה: אם יש לכם פקקי שירותים גדולים מכדי לטפל במברשת האסלה, תוכלו להכין צינור או נחש שירותים משלכם באמצעות מסילות מגבת. יתכן שאתה מכיר גם נחש שירותים כ"המשך – הניקוז "או כמגדיל ארונות, שתוכנן במיוחד כדי לנתק את השירותים שלך מבלי לפגוע בקערת השירותים.

חפש הרחבה שמגיעה עם קצה בצורת פעמון שעוזר לך ליצור חותם שיהפוך את מאמצי הצלילה שלך ליעילים יותר

כדי לנתק את האסלה עם בקבוק שירותים, כיוון את אוגן הארכה לניקוז האסלה ולחץ אותו כלפי מטה. הבוכנה משחררת את הלכלוך הסותם את הביוב, דוחף את המים במורד הניקוז ואוטם את הביוב הסתום. אתה יכול גם להתקין את הצוללנים בניקוז השירותים בעזרת רצועת גומי או גומיות או עם נחש האסלה שלך.

לפני שאתה צולל

עדיין יש לך אפשרות להשתמש בנחש ביוב או בשבלול אסלה, אך לא תוכל לעבוד בביוב אלא אם תסיר את האסלה תחילה. ניתן להשתמש בחלזונות ניקוז ארוכים ונחשי אינסטלטור בכדי לחפור עמוק בתוך קבקבים, אך הם אינם יעילים כמו נחש שירותים.

במקרים מסוימים

בקבוקון שירותים יכול לעזור לנתק את השירותים, אך אם אף אחת מהשיטות הללו אינה פועלת לניתוק השירותים או אם אין לך את הכלים לחבר אותו כראוי, הגיע הזמן להתקשר לאיש מקצוע. שרברב. אם אתם שוכרים אינסטלטור ומנסים לנווט אתכם בשירותים, אנו ממליצים לכם לעשות זאת בעצמכם. סתימות הניקוז משאירות קצת יותר מקום לשגיאות בשירותים שלך ורוב הסיכויים שתזדקק לאיש אינסטלציה מוסמך שתתקן את הסתומים. במקרה זה, העצירות שלך אינה נמצאת בבית עצמו, ולכן השרברב צריך להסיר אותו ולהתפתל סביב מערכת הצינורות ולתוכה כדי לנסות להקל עליו.

אם השירותים שלך עדיין סתומים

זו עשויה להיות בעיה מתקדמת יותר עבור איש מקצוע שיוכל לעזור לך, אך להלן מספר טיפים כיצד לזהות את הגורם ולמנוע חסימות שירותים בעתיד. הדבר הראשון שעליך לעשות לפני שתנסה לנתק את השירותים שלך הוא לכבות את שסתום הדש בחלק האחורי של האסלה. אם אין לך שירותים סתומים או רצפת אמבטיה מוצפת, הסר את מכסה הדלק ולחץ על הדשים, שהם מכשירי גומי על הרצפה.

אם אין לך מקרטור שירותים

עשה זאת שוב אם יש לך את זה, או שהאסלה שלך לא יכולה להיות חסומה ואתה עלול לשטוף משהו שנלכד במנגנון. אם אין לך שטיפה בשירותים, לא תוכל לקלף אותה ולשטוף אותה אם משהו נתפס במנגנונים. אם אין לך שירותים וזה לא נחסם, אתה צריך לעשות את זה.