קבלו את האלמנטים המנצחים בשנת 2021 של עולם העיצוב!

בשנת 2021 קורים המון שינויים כפי שכולנו יכולים לראות. גם עולם עיצוב הבית מתחיל לשנות את אופיו. העיצוב משתנה ואיתו כמה אלמנטים פונקציונליים חדשים שאפשר לשלב בבית. בואו נצלול אל תוך עולם שלם של עיצוב חדשני.

מגירות וארונות אחסון – פתרון מושלם לעיצוב בית מינימליסטי

כמו שכולנו יכולים לראות העיצוב הופך להיות הרבה יותר מינימליסטי מאי פעם. כבר לא תמצאו פריטים ורהיטים מיותרים ברחבי הבית, זה כבר לא מגניב. אך לכולנו יש חפצים רבים שאנחנו לא רוצים או לא יכולים להיפטר מהם. לכן הועלה פתרון חדש והוא – ארונות ומגירות אחסון. כך תוכלו לאחסן את כל החפצים שלא מתאימים לעיצוב המינימליסטי וסתם מעמיסים על הבית. מקומות אחסון יכולים להיות המחסן בחצר ועד ארונות עיצוביים מגניבים המוסיפים לבית מראה חדשני. אף אחד לא יוכל לנחש אפילו שהם מכילים בתוכם כל כך הרבה חפצים ורהיטים. תוכלו למצוא ארונות מחולקים ולשלב בתוכם מפרידים שיקלו עליכם באחסון מסודר ונוח.

תמונות זכוכית בעיצוב מודרני ואלגנטי!

עוד אלמנט עיצובי מהמם לבית חדש, תמונות על משטח זכוכית מייפות את חלל הבית והופכות אותו להרבה יותר מעוצב ויפה. חומר הזכוכית מוסיף לאלגנטיות של הבית כך שלא תוכלו שלא ליצור חלל מהמם ומושלם. אם אתם מעצבים את הסלון שלכם יש חשיבות רבה כל כך לעיצוב. הסלון הוא המוקד של הבית בו אתם חווים את כל החוויות הכי מדהימות שלכם. רוצים לבחור תמונות לחלל שלכם? היכנסו תמונות זכוכית לסלון באתר 'זכוכית' ומצאו מגוון תמונות רחב בכל הסגנונות.

עיצוב חדרים עם ספריות מתכת – העיצוב החדש שמשגע את כולם!

אין כמו בית מעוצב המשלב בתוכו ארונות מתכת מהממים. תוכלו לבחור ארונות בצבעים מינימליסטים ולהפוך את הבית שלכם ליוקרתי על ידי אלמנט אחד ומיוחד. הספריות מוסיפות מראה בלתי נשכח עם המון סטייל. הכניסו טאץ' מהבתים הכי יוקרתיים והכי עשירים בעולם עם אלמנט עיצובי אחד. מומלץ כמובן להתאים את כל העיצוב בבית על פי כך וכך להדגיש את הספרייה. טיפ: על עיצוב שכולו לבן, שימו ספריות שחורות והבליטו את האלמנט. 

אולי גם יעניין אתכם בעיצוב הבית – תמונות למטבח לעיצוב מודרני וסטייליסטי. תוכלו למצוא תמונות פורטרט, ריבועי קסם ובגדלי לנדספייס – הכל בהתאם לצורת העיצוב בבית שלכם.

עיצוב אתרים

הוא תהליך רב שכבתי ומורכב הכולל אלמנטים ויכולות רבים ושונים. לדוגמא, עיצוב חוויית המשתמש באתר שלך נשען על גישה ממוקדת פירוט, כאשר העיצוב עצמו אוצר את החוויה. חברת עיצוב אתרים גדולה לא רק מעצבת ומפתחת את האתר שלכם, אלא גם מעצבת ומעדנת כל פרט באתר.

אחד הדברים המגניבים בעיצוב גרפי

הוא שאתה לא צריך ללמוד באוניברסיטה כדי להיות מעצב גרפי נהדר. תואר בעיצוב גרפי מאוניברסיטה יעניק לך יתרון עצום אם תשיג זאת. עם פיתוח כלי עיצוב מדהימים המאפשרים את תהליך העיצוב, ואלפי בלוגים וקורסי עיצוב גרפי הקיימים כיום באינטרנט, זהו הזמן הטוב ביותר לצאת לקריירה בעיצוב גרפי.

הם יצטרכו לעשות את זה צעד או שלוש גבוה יותר ממה שראיתי ושמעתי

משמעות הדבר היא פלטות צבעוניות תוססות, גופנים מודגשים ודוגמאות עתידניות. אבל רוב הטרנדים לעיצוב גרפי שחזיתי בשנה שעברה הפכו למיינסטרים. מותגים כמו אפל, גוגל וענקיות טכנולוגיה אחרות מאמצים מגמות עיצוב נועזות וייחודיות.

השנה מעצבים גרפיים קמים לתחייה את קווי האקשן הגרגירים והצבעוניים של קומיקס ישן

ילידי עידן של טכנולוגיית הדפס פרימיטיבית, קומיקס השתמשו בגווני רצועות (נקודות וגוונים פשוטים) כדי לייצג צבע. הם מפיחים חיים חדשים בטרנדים מינימליסטיים מודרניים כמו עיצובים שטוחים ומרקם ועומק גרגירים.

פסיכולוגיית הצבעים תשחק תפקיד משמעותי במגמות עיצוב האתרים בשנת 2021. עיצוב אתרים מודרני בוחן פלטות צבע כבר שנים, ותמיד יש צבעים חדשים ופופולאריים ברשת. הקפד לחקור את הפסיכולוגיה של הצבעים כדי ליצור לוח צבעים חדש לעסק שלך.

אין להתייחס לאנימציות ברצינות יתרה אם המטרה היא לבלבל משתמשים, אך מגמות עיצוב אתרים יכולות להיות דרך יעילה להקל על המשתמשים לבצע המרה.

אנו מצפים שתכונה זו תשוחרר בשנת 2021 במגמות עיצוב רספונסיביות ו- UX

טרנד נוסף לעיצוב אתרים שאנחנו אוהבים הוא מראה המיתוג הססגוני. חברות כמו מבשלת קמדן טאון נעות לעיצוב אתרים חדש עם דפים מבוססי מותג וצבעי מוצר המשתנים כאשר המשתמשים מנווטים ומתקשרים עם אלמנטים בדף.

קל להבין מדוע עולם העיצוב הגרפי אימץ השנה את טרנד עיצוב האפליקציות הדו-גוני. עם זאת, ברצוני לציין שכמה מהמותגים הגדולים בעולם הטכנולוגיה תפסו גם את המגמה הזו. אתה יכול לבדוק לוח צבעים שהקהל שלך יזהה.

עיצוב אתרים

הוא גורם המפתח בשאלה האם משתמשים מבקרים באתר ועוברים הסבה למותג. ישנם אלמנטים רבים ושונים הזורמים לעיצוב אתרים טוב אך החשובים ביותר הם חווית משתמש, אבטחה והצגה חזותית. מעצבים גרפיים לוכדים את החזון של לקוחותיהם ומביאים אותו לחיים באמצעות תקשורת חזותית.

האתר שלך משקף עיצוב יוקרתי ופרמיום בגישה מינימליסטית ליצירת חווית קנייה אופטימלית עבור הלקוחות

זה מסיר גרפיקה גדולה ומשכנעת, רקעים צבעוניים שטוחים, טיפוגרפיה חזקה ותמונות ברזולוציה גבוהה של המוצרים כדי לעזור למשתמשים להתמקד במה שהם רואים: נעליים. בדומה ליתר מגמות העיצוב הגרפי המתעוררות, מדרונות במכשירים ניידים נראים מדהימים. הם אחד הדברים האהובים עלי להוסיף עומק לפרויקט עיצוב. עם הצבעים התוססים והדפוסים העתידניים שלהם, הם ירגישו בבית עם מגמות עיצוב גרפי אחרות של 2019.

פרסי העיצוב של AA נוצרו

כדי להעלות את המודעות לשיטות עיצוב ועקרונות טובים. המטרה הסופית של הפרס היא ליצור תמריץ חזק למעצבים, חברות ומותגים מכל המדינות לפתח מוצרים, שירותים ומערכות טובים יותר לאנושות. פרס העיצוב נחשק מאוד והזוכים בפרס העיצוב יקבלו מערך זכייה נרחב כדי להעמיד לרשות הקהל הבינלאומי את חידושם.

פרסי ה- AA Design מדגישים מעצבים ומותגים ברחבי העולם וקוראים להם ליצור מוצרים ופרויקטים המוסיפים ערך באמצעות ערך מוגבר, פונקציונליות חדשה, אסתטיקה מעולה, יעילות יוצאת מן הכלל, שיפור הקיימות וביצועים יוצאי דופן.