צמח האלוורה, הצמח שיכול לרפא אתכם

אלוורה כנראה אינה זרה לרובנו, ולמעשה זהו ככל הנראה צמח המרפא היחיד בו השתמשת כשכווית השמש בפעם האחרונה. הצמח ידוע ביכולתו להפחית דלקת וגירויים, להילחם בחיידקים וללח עמוק עור יבש. זה גם עוזר לקרר את העור, מזרז את ההחלמה וכמובן, כאחד השימושים הידועים ביותר באלו, הוא אחד שהשתמשתי בו # במשך כמה שנים שזכור לי. אבל מה אם הייתה דרך לפנות לג'ל ולהקל על כוויות שמש כואבות?

ג'ל אלוורה יכול להועיל גם אם תוכלו להשתמש בו לריפוי חתכים קלים וכוויות

אם יש לך חתך קל או צריבה על העור, כמו כוויות שמש בחלק האחורי של הצוואר, אתה יכול להאיץ את תהליך הריפוי באמצעות הג'ל שנמצא בעלים של אלוורה ואף יכול להיספג בעור. ברגע שגובה הצמח 6-8 ס"מ, ניתן לחתוך את העלים לשימור ג'ל האלוורה ולאחסן במקום קריר ויבש.
לעוד פרטים מורחבים בנושא של אלוורה של פוראוור עליך לגשת לאתר aloe-first.co.il

תוכלו להשתמש בג'ל של צמח האלוורה החי ישירות או לשבור את העלה

או שתוכלו להשקיע בקרם ג'ל אלוורה כך שתמיד יהיה לכם מלאי מוכן כשאתם זקוקים לו. אם אינכם מכינים את עצמכם או שאינכם רוצים שהצמח יגדל, קנו כמות קטנה של הג'ל הטבעי, הלא רעיל. אתה יכול גם לקנות ג'ל אלוורה טהור אם אינך מסוגל לטפל בצמח אלוורה שלך אך עדיין רוצה ליהנות מהיתרונות של ג'ל אלוורה טבעי, אך לא ניסית זאת בעצמך או תרם אלרו לצמח. אם אתה צריך, אתה יכול לקנות ג'לים aleosvera, אשר אתה יכול לקנות בקלות בבתי מרקחת ובמרכולים.

יש להציב את צמחי האלוורה במיקום בהיר עם שמש ישירה במהלך חודשי החורף

אך ניתן פשוט לקחת צמח עציץ של האלוורה החוצה ולהשאירו בחוץ למספר שבועות או אפילו חודשים. אתה יכול לקנות בקבוק ג'ל אלוורה בבית המרקחת שלך או לקנות גזע של ארו אמיתי (הצמח עצמו) בחנות טבע. ניתן להשתמש בשני המוצרים לטיפול באקנה, ולכן עדיף לשמור על צמח ביד ולהשתמש בג'ל ורה טרי.

תוכלו לקנות שקית של תערובת סיר קקטוסים לצמח שלכם ולערבב אותה עם האדמה הטובה בה אתם משתמשים

אך אם אתם בתאילנד ואינכם יכולים להשתמש בג'ל האלוורה ישירות על הצמח בבית, פשוט התעלמו מכך . הקפידו לקחת את ג'ל האלוורה המיוצר על ידי נטילתו, מכיוון שהוא עלול להזיק ולגוף לגופכם, במיוחד אם הוא מגיע מתאילנד. אתה יכול לשתול אותו מחדש בבית או לגדל אותו בחוץ ואז לערבב את המצע כך שהוא יוכל להתרבות בשמש כמה שבועות או אפילו חודשים עד שהוא יגדל מספיק כדי להתרבות. בריקמנטרה של AlOE Vera Plant מורשה תחת CC BY – SA 2.0 על ידי האיגוד הבינלאומי לשימור הטבע (IUCN). אם אינך יכול לגדל אלוורה משלך בבית, ישנן דרכים רבות להשיג אותו ולהשתמש בו בגינה שלך. אתה יכול לקנות עלי אלוורה ולגדל אותם במרכז הגינה המקומי שלך, או שאתה יכול לגדל אותם בגינה אם אתה רוצה אותם בפחות תחזוקה. על ידי גיזום ורעיחת קיזוז בקיזוז, לעומת זאת, אנו יכולים להבטיח שתמיד יהיה לך צמח אלוורה לשגשג בבית. בפרט, ממשות alOE יכולות לעזור למשקי בית באזורים מסוימים להסיר את ההשפעות המזיקות של חומרי הדברה, חומרי הדברה וקוטלי עשבים, כמו גם כימיקלים מזיקים אחרים מהגנים ומהסביבה.

תחזוקת צמח האלוורה יכולה להיות די קלה למי שנוטה להזניח את הצמח, אך זה לא קל לכולם, במיוחד אם אתה בעל צמח ראשון.

טיפול טוב בשילוב עם קציר מבוקר פירושו שצמח אלוורה בעציץ יכול לספק לך עלים מלאים בג'ל למשך מספר שנים

אתה לא צריך לקנות אלוורה כדי ליהנות מהיתרונות המרגיעים, אתה יכול בקלות לגדל את עצמך, אבל אם יש לך צמח אלוורה וחושב להשיג אחד אז אתה צריך להיות מוכן להכין אותו לתינוק שלך. אחד ההיבטים החשובים ביותר בייצור צמח חדש של Alo Veras הוא שכשאתה מכין אותו, זה לא רק עבור הצמח עצמו.

צמח האלוורה הוא לא רק אחד, למרות שהוא הטוב ביותר – אלוורה הידוע שבוודאי יתיישב בפני עצמו, אלא גם אחד הפופולריים ביותר.