פתרונות קירור לקיץ החם

בימי הקיץ החמים, מיזוג אוויר יכול לעזור לכם להישאר קרירים ונוחים, אך לרוב יש מחיר יקר. כל מה שאתה יכול לעשות כדי להישאר קריר בימים חמים במיוחד, אומר שהמזגן שלך לא צריך לפעול כל עוד מחזור קירור, מה שחוסך לך עלויות קירור. אם יש לכם מיזוג אוויר, גג קריר יכול לחסוך עד 15% מעלויות הקירור שלכם. ישנן דרכים רבות להשיג מיזוג אוויר שאינך זקוק לו אפילו אם ברצונך לשרוד את יום הקיץ החם ביותר בשנה או אפילו את יום החורף החם.

דרך נוספת לשמור על קרירות הבית בקיץ

היא לבודד את עליית הגג מלמעלה למטה. נייר אלומיניום יכול לא רק להשאיר את האוויר החם בחוץ בקיץ, אלא גם לחסום את זרימת החום, מה שמקל על המזגן שלכם לבצע את עבודתו. גג לבן הוא דרך נהדרת לשמור על קרירות הבית בקיץ מכיוון שהוא מחזיר חום, סופג אותו ומונע כניסה של חום לשאר הבית.

מסיר לחות מסייע בהסרת לחות עודפת מהאוויר

גורם לך להרגיש קריר יותר גם בטמפרטורות חמות. מיזוג אוויר מפחית לחות גם כשהוא מקרר את האוויר ולא צריך להפעיל מכשיר אדים נפרדים. אתה יכול גם לקנות מקררי אידוי ניידים לשימוש כירידות טמפרטורה באזורים כגון רצפת המפעל, שם היא מתחממת במיוחד, או כמקרר בביתך. אם אתה לא חושב שמאוורר יקרר את הפטיו שלך מספיק, כדאי לך לנסות מקרר אידוי בחוץ. מקררי אידוי ניידים הם פיתרון נהדר לשמור על קור רוח על המרפסת מכיוון שהם יכולים לקרר את האורחים שלכם.

רעיונות לקירור בתים יכולים להפוך את היציאה מחוץ לחודשים החמים שלפניכם לרוח על ידי הפיכת מערכת מיזוג האוויר הקיימת שלכם ליעילה יותר בצורה פשוטה

השקיעו במכשירי חשמל כדי לשמור על קירור הבית, החל מאווררי קירור ועד כריות קירור ועד אריזות קירור ג'ל וכריות ציפיות. נסה את הצעדים הפשוטים והיעילים האלה כדי לקרר את הכרית שלך, ליצור זרימת אוויר ולהבטיח שאתה נשאר קריר ונוח במיטה בקיץ.

השתמש במיזוג אוויר נייד כדי לקרר עובדים באזורים שבהם הם הכי נחוצים, כמו ליד חום – כדי לייצר מכונות. במקרים מסוימים, מיזוג אוויר במשרד או מערכת קירור במחסן עשויים להיות האופציה הטובה ביותר.

פתרון מיזוג זה

הוא אפשרות יקרה יותר, אך הוא מסוגל גם להוריד את טמפרטורות המוסך במהירות ובקלות. מזגנים ניידים עולים פחות ויעילים יותר ממזגנים שנועדו לקרר בניין שלם. על ידי זרימת אוויר בחדר וחיסכון בעלויות אנרגיה, מאווררים ניידים מסייעים בהפחתת העומס על מערכת המיזוג, כך שניתן להפעיל את מערכת המיזוג לפרקי זמן קצרים יותר.
עבור עוד פרטים נוספים אודות פתרונות קירור לקיץ החם מומלץ לבקר באתר idans.co.il

האוויר יכול להיות חם

אבל אפילו רוח קרירה ממאוורר יכולה להקל על החום ולגרום לך להרגיש קריר יותר. מזגנים מייבשים את האוויר ומקררים את האוויר, וכשהוא קריר מספיק, האוהדים יכולים לספק תרופה. אם האוויר חם במיוחד, יתכן שלא תבחין באפקט קירור רב במוסך.

יש גם אפשרות שאין שום דבר רע במזגן שלך ושהבית שלך מתקרר כמו שצריך. קומפרסים ומאווררים קרים יכולים לקרר את גופכם, ואפשר גם לקרר חדר שלם עם מיזוג אוויר.

בזמן העבודה בבית

אתה יכול להישאר קריר ללא מיזוג אוויר, אך שגרה מגניבה היא דרך נהדרת להישאר קריר בקיץ ללא מיזוג אוויר. בנייני בתים פאסיביים יכולים לשמור על קור רוח גם כשהאקלים כל כך חם שהוא נוזל הקירור הפסיבי היחיד שמספק תנאים נוחים. אם הטמפרטורות לחות ואתם רוצים לשמור על קור רוח בקיץ, גלידה טובה יכולה להפוך לחבר הכי טוב שלכם. לא רק שאתה רוצה לשתות שתייה חמה ביום קיץ, חשוב גם להישאר לחות, ושגרה מגניבה היא אחת הדרכים הטובות ביותר להישאר קרירים בקיץ הזה עם AC!

להישאר קריר בחום הקיץ יכול להיות מתסכל

במיוחד אם אתה הולך להישאר בבית, בין אם זה בבריכה או מקלחת קרה. בילוי במוסך ביום קיץ חם יכול לעזור לגופכם להישאר קריר יותר כשאתם חוזרים לחום. עם קירור מוסך, הרבה יותר קל לבלות אפילו כמה שעות ללא מיזוג אוויר.

שיטת DIY זו היא אחת הדרכים הטובות ביותר לקרר את הבית ללא מיזוג אוויר. למרבה המזל, ישנן דרכים רבות לפתור את הבעיה אם נעשה חם מדי בקונסרבטוריון שלך בקיץ.

יחידת קירור אידוי

המכונה לעתים קרובות יחידת קירור ביצות, יכולה להיות שימושית באקלים יבש שבו לחות בדרך כלל נמוכה. מקררי אידוי, הנקראים גם מצנני ביצות או מדבריות, הם אמצעי יעיל לקירור מפעלי תעשייה וניתן להשתמש בהם באופן אידיאלי גם בחום הקיץ.