פתיחת סתימה במרזב

  • by

למד כיצד קסדות המרזבים יכולות להפוך את המרזבים הסתומים שלך לסביבה נקייה, בטוחה ויעילה יותר לביתך ולעסק שלך. בין אם אתם סותמים את המרזב או שוכרים איש מקצוע, הנה הדרכה שלנו – מדריך לניקוי המרזב.

התקן מגן מרזב LeafFilter ישירות על המרזב הקיים שלך כדי למנוע מים להיכנס למרזב ולסתום אותו. תלו "סינר מרזבים" מעל המרזבים שלכם, כך שהמים יוכלו לזרום ישירות מהגג למרזב.

פיתרון נוסף יהיה להשתמש בנחש אינסטלטור

שהוא למעשה צינור גמיש שניתן להשתמש בו לקידוח סתימות. אם הסתימה עדיין נמצאת במורד הצינור, תוכלו להסיר את הסתימה שנותרה בה בעזרת כלי הנחש האינסטלטורים שלכם. קח בחזרה את צינור הגינה שלך ושטוף איתו את צינורות השפל לפני שתכניס אותו לפתח. חזור על תהליך הכנסת הבורג לכל אחד מזרבוביות הניקוז שלך עד לכיבוי כל הקבקבים או אם לא כבו לחלוטין.

אם אתה משתמש בנחש של חשמלאי, המשך בזהירות, מכיוון שקצה הספירלה יכול לקרוע את טיפת הטיפה אם השליטה מופנית בצורה לא נכונה.

כוח עדין מספיק בכדי להסיר את החלק הצינור הרופף ואז תוכלו לראות מה גורם לסתימה בצינור. בדוק שאין סתימה שנייה בהמשך הצינורות על ידי שפוך מעט מים מלמעלה למטה.
עבור עוד פרטים מורחבים בתחום של פתיחת סתימה במרזב באפשרותך לבקר באתר biuvit24.co.il

לאיש מקצוע יהיה כלי שניתן להכניס לטיפת ניקוז תת קרקעי כדי להסיר חפצים סתומים החוסמים את זרימת המים. בדוק את החלק העליון של הניקוז, מכיוון שהשקע היה צריך לכסות את פילטר הסל, וזה יכול למנוע את הסתימה במפרץ.

אם הטיפה חסומה ואין לך מערכת שטיפת חשמל

אתה יכול לנסות להתגבר על המכשול עם נחש אינסטלטור. אם זה לא עובד, השתמשו בנחש האינסטלטור או בנחש כדי לנקות את הפסולת, או במצבים מסוימים שלפו אותו מלמטה ודחפו אותו כלפי מעלה. לאחר מכן שטפו בעזרת הצינור ונסו להסיר את הסתימה באמצעותה לניקוז מים לצינור והסרת הסתימה.

אם אינך יכול להסיר את הסתימה עם הצינור, סימן ברור שהגיע הזמן להתקשר לאינסטלטור המקומי שלך או לאינסטלציה של מוט כדי לפתור את הבעיה.

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות

כדי לתקן מערכת ניקוז תת קרקעית סתומה היא למצוא את מיקום הסתימה. אם אתה רואה מי בריכה בחצר שלך במקום עם מערכת ביוב תת קרקעית, אתה יכול לראות ותוכל לראות אם הסתימה נמצאת בביוב, ולא בטיפה. זה אמור להיות הפחדה, אך הדבר האחרון שאנחנו רוצים הוא מערכת מרזבים סתומה שגורמת נזק רב יותר למערכת המים שלנו מאשר למערכת הביוב.

אם אתה מצליח לחסל את הסתימה באמצעות בורג ידני בזרם מים

יהיה עליך להחליף את החלק הצפוי סתום. אם לא הצלחתם להסיר קבקבים מהצינור, יתכן שתזדקקו לעזרה מקצועית, אך אם היא רחוקה מדי למטה או נגרמת על ידי משהו בלתי נידח כמו שורש עץ, נצטרך להזמין מומחה שיחפור וניקוי הניקוז צינור. אך אם הסתימה קרובה יותר מדי לביוב או עמוקה מדי במרזב, יתכן שתזדקקו למומחים שיסייעו בפינוי וסתימת הצינורות. עצירות יכולה להתרחש גם אם הצינור נשבר על ידי שורש עץ או מתקלקל, אך מדי פעם ואז אתה יכול למנוע את מרזב לחסום. במקרים בהם אי אפשר לעלות את הסתימה, אתה יכול לנסות לשחרר אותה על ידי משיכת חוט מעלה ומטה על הצינורות. אם איננו יכולים לראות את הסתימה דרכה אנו משחילים צינור עד שנפגע בבלוק, עלינו להסיר אותו.

שטיפת המרזב עם סילון מים מצינור תסיר כל חומר שנלכד בגג

הגג או בצינורות. להלן מספר הצעות מה לעשות אם אתה חושד שיש לך סתימה במרזב שלך או בצנרת. אם תוריד את הצינורות, יש סיכוי שתצטרך להסיר כמעט את כולם, מכיוון שאתה לא יודע בדיוק היכן החסימות. לפני שתתחיל לפתוח את הצינורות, הניח פיסת עץ מעל הביוב כדי למנוע נפילה של חומר מומס לצינור ואולי לחסום את הניקוז.

אם צינור הצינור חסום

יתכן שתצטרך להשתמש במוט ניקוז כדי להסיר את הסתימה. בעלי בתים יכולים לבדוק את צינורות השפל והניקוז שלהם על ידי דחיפת צינור גינה דרכם בלחץ מלא למשך חמש דקות כדי לנסות לברר מהיכן הביוב. אתה יכול לנסות לנקות את התעלות בעזרת צינור תולעת, אך מומלץ לכסות עד שני מטרים לפני שתפנה לכלים אחרים לניקוי מערכת מרזבים סתומים. אם זה לא עובד, יתכן שיהיה צורך לפרק אותו כדי להסיר את מנגנון הסתימה, ותוכלו לנסות לחסל אותו על ידי כיבויו בעזרת צינורות או ברגים.