עיצוב מרפסת מקצועי

מאז 2009, The Balcony Gardener משנה חללים פנימיים וחיצוניים ברחבי לונדון. לצוות גנן המרפסת רקע בגינות קטנות ושואף להפוך את העיר לירוקה יותר. אם אתה מגביל את עצמך לגינת מרפסת, זה לא אומר שאתה לא יכול להיות מקורי על מנת ליצור חלל פתוח ייחודי.

כאשר מתכננים גינת מרפסת בחלל קטן

תעלו את האריחים. אם אתם מתכננים לחלק את המרפסת שלכם, "שמרו על דברים מחוררים ככל האפשר – חשבו על רשתות או רשתות במקום קירות מוצקים", אומר סאליבן. גם אם יש לכם מרפסת קטנה, אל תחשבו על שימוש בעציצים וצמחים קטנים. כשזה מגיע לריהוט למרפסת, נסו ליצור חדר חיצוני על ידי הוצאתו מבפנים.
לעוד פרטים מורחבים בנושא של עיצוב מרפסת מקצועי נא לבקר ב- home4styling.co.il

אם יש מקום פנוי

התייחסו למרפסת שלכם כאל חדר פתוח ולאחר מכן השתמשו באגרטלים או בקישוטים כדי ליצור פינת ישיבה. אם אתם רוצים שהמרפסת שלכם תהיה יוקרתית כמו פנים החדר, קפלו את הבדים. ריהוט חוץ מעוצב פשוט אך יעיל ביותר יכול להיראות נהדר על מרפסת קטנה. שטיח קטן הוא מגע נחמד שיביא קצת חמימות למרפסת ויגרום לה להיראות יותר כמו חדר חיצוני.

כיסא הנצרים החמוד והאביזרים הרכים הם מקום נוח מאוד. התאורה מחושבת היטב ומהווה מקום להירגע ולשחק. הכלב כמובן מאשר את המרפסת הזו, ואני תומך לחלוטין בהחלטתו.

אמנם לא מפואר כמו חצר גדולה

אפילו מרפסת זעירה מציעה מרחב חיצוני פרטי שבו אתה יכול להירגע ולקבל קצת אוויר צח. ועם יותר תשומת לב לעיצוב, המרפסת שלך יכולה לשמש מקום נעים ומצויד היטב לסעודה, בילוי, גינון ובילוי בחוץ. רעיונות אלו לקישוט מרפסת מדגימים כיצד ניתן להפוך אפילו חלק של שטח לאזור מבודד חיצוני.

בין אם אתה גר בעיר עמוסה כמו ניו יורק או בפרברים

מרפסת היא תוספת שמציעה יותר מסתם שטח פתוח. מרפסת פרטית יכולה לשמש ליצירת שטח ירוק בבית או לבילוי. אם יש לכם מרפסת קטנה בדירה, זה אולי נראה מרתיע להקים וליהנות באזור כל כך מצומצם, אבל למעשה יש הרבה דרכים נהדרות להשתמש בחלל ולהפוך אותו לשלך. לגבי המרפסת הקטנה שלך, אתה יכול למצוא השראה בכל מקום … בפארקים, גנים … או אפילו בחור הקטן של השכן שלך.

להלן כמה רעיונות לעיצוב מרפסת קטנים שיעזרו לך להתמקד באפשרויות ..

בכל מקום שעומד לרשותך. אז היום אנחנו הולכים לדבר על כמה רעיונות עיצוב מרפסת כדי להאיר את החלל הפתוח. עם עיצוב נכון של מרפסת גן ביד, תוכלו להפוך מרפסת של דירה או פטיו קטן לגן עדן בסגנון יפני או אפילו למקום שקט בסגנון קוטג'. כאשר מתחילים פרויקט עיצוב נוף למרפסת, אתה צריך להתמודד עם בעיות רבות. באיזו שעה ביום אתה תהיה בחוץ כדי להפיק את המרב מהחלל הקטן שלך, הנה 10 טיפים שכדאי לקחת בחשבון בעת יצירת פרויקט עיצוב המרפסת המושלם.

לא רק שקשה להעלות רעיונות יצירתיים ליצירת גינת מרפסת פנטסטית

אלא גם קשה ליישם את הרעיונות שלך בגבולות הצרים של שטח קטן. עם זאת, אתה יכול לנצל את ההזדמנות כדי ליצור יצירת מופת בגינה מדורגת ממש על המרפסת הנעימה שלך. עיצוב גינה בגודל מוגבל, כמו מרפסת או מרפסת, יכול להיות קשה. עצב את החלל שלך כדי להפוך את הגינון למהנה ככל האפשר. אם אתה המום או מבולבל לגבי איך ליצור את המרפסת או המרפסת המושלמת, הזמינו איש מקצוע מיומן, כמו אדריכל נוף עם ניסיון בנישה זו, שידריך אתכם בתהליך.

דפדפו בין תמונות של מרפסות בצבעים וסגנונות שונים

וכשאתם מוצאים עיצוב מרפסת שנותן לכם השראה, שמור אותו בספר רעיונות או פנה לאיש המקצוע שהכין אותו כדי לראות אילו רעיונות עיצוב יש להם לבית שלך . בין אם אתם מחפשים השראה לתכנון שיפוץ מרפסת או ליצור מרפסת מעוצבת מאפס, ל-Houz יש 31,704 תמונות מהמעצבים, המעצבים והאדריכלים המובילים בארץ, כולל Organika Smart Design ו-Peter McDonald Architect.

מהנדסי עיצוב יכולים להציע לך ניתוח מומחה וייעוץ בבחירת עיצובי המרפסת הטובים ביותר לבית שלך

הם יסייעו בזיהוי מבני מרפסת שניזוקו או שניזוקו, וכן יתנו מענה מקצועי לתיקונים. מהנדסי התכנון יעזרו לכם גם לתכנן הרחבת מרפסת שתשמור על בטיחותכם. הגישה המקצועית של מהנדס אזרחי תוסיף יציבות, קשיחות וחוזק למבני המרפסת שלכם.

שימוש בעיצובים ובעיצובי המרפסת הנכונים יעזור לך עוד יותר לקצור את היתרונות הללו

בין אם אתם מחפשים עיצובי מרפסת מברזל יצוק עבור הנכס הפרטי או המסחרי שלכם, אנדרסון Ironworks יכולה לעזור לכם. נוכל לעזור לכם לבחור בין מוצרי מתכת מעוצבים מראש או בעיצוב אישי של מעקות מברזל למרפסת התואמים לאישיות שלכם ולאסתטיקה של העסק או הבית שלכם. אנחנו לא יכולים לחכות להחיות את עיצובי המעקה למרפסת מברזל יצוק שלך.

מערכת זו גם מבטיחה שהעציצים שלך יהיו יציבים יותר ברוח. מה שתרצו, נוכל ליצור וליישם פרויקט גינה למרפסת לכל טעם ותקציב.

גם אם אין לכם חצר אחורית

תוכלו ליצור גינת מרפסת עם הרבה עציצים. צמחי בית יפים נראים נהדר בפינת המרפסת, אבל אם אתה לא רוצה לתפוס שטח רצפה, תלו אותם. לדברי כריס, שימוש במיכלים ועציצים פירושו שאתה יכול למקם את הצמחים שלך בכל מקום בחלל, וזו דרך מצוינת להתאים אישית ולהוסיף צבע למרפסת שלך.

הסל התלוי לא יכול להיות רק קישוט נהדר למרפסת בגינה הקדמית

כשמדובר בגינות מרפסת, סלסלות תלויות הן דרך מצוינת להוסיף צמחים שונים תוך חיסכון במקום. על מעקות המרפסת ניתן להתקין סירים ומזרקות שתייה רבות במיוחד. בנוסף להפיכת החלל הפתוח למהנה יותר, עציצים מספקים גם הזדמנות להעצים את החלל ולעיתים אף משלימים את הנוף מהמרפסת.

בגינה גדולה לתחום חלל מסוים

במרפסת גדולה למרחב לנבוט, במרפסת לפרוח עם המראה החיצוני הקטן שלה, אדניות הן הפתרון המושלם לצרכים רבים. בין אם מדובר במרפסת גדולה או במרפסת, עציצים מאפשרים שילוב של צמחים שונים בסביבה. בעזרת מעצב נוף מקצועי, תוכלו לעצב יצירת עציצים בגדלים שונים לחלל המשותף. אדנית ימנית במרפסת או במרפסת כמו האדנית הפינית, האדנית הרציפה הישר נבנית לרוב במקביל למבנה.