עבודות עפר ופיתוח

מועצת אגמי רוטורואה הודיעה היום כי HEB Construction Ltd תסיים את השלב הראשון של הפיתוח עם טרסות אגם מדורגות על שפת האגם. העבודה החלה ותהפוך בהדרגה למפעילה מסחרית במערב. העבודות החלו בצידו הצפוני של אזור הבנייה החדש באגם רנגיטייקי ויתקדמו לאט לעבר מפעילים מסחריים. ההחלטה להתחיל בעבודות חפירה להכנת אתרי הפיתוח התקבלה על ידי הוועדה לתכנון ופיתוח קרקעות של מועצת העיר (PDC) והרשות לפיתוח אגם (LDA). העבודה על הטרסה הצפונית והטרסות על אגם מאונגאנוי החלה והעבודה תועבר בהדרגה למפעילים המסחריים.

בניית כל פיתוח חוף האגם תושלם בזמן

כדי שהשמורה תישאר מקום נעים לבנייה. הבידור והפעילויות ימשיכו להתקיים על שפת האגם, תוך הקפדה על כך שחלקים מהשמורה יהיו תמיד נגישים. גם פיתוח אגם רנגיטיקי והטרסות והטרסות הצפוניות על אגם מאונגאנוי יושלם בהצלחה, והבידור והפעילות ימשיכו להתקיים הן על גדת האגם והן בשמורה, תוך הקפדה על שמורות עדיין מקום נעים אליו. להיות אפילו עם התקדמות הבנייה. בניית כל טיילת האגם תושלם עד סוף השנה הזו, עם השלמת כל הטרסות והטרסות, הנגשת חלק לחלק משמורת האגמים ויצירת אזור בילוי חדש לציבור.

תהליך הייעוץ

הוא חלק הכרחי מעבודות האדמה ומיושם בשלב מוקדם לאחר תפיסת הפרויקט. אם ברצונך לדון בתוכניות עבודות האדמה שלך מההתחלה, תוכל לבקש מאיתנו ייעוץ ליישום לפני היישום. עבור אתרי בנייה מרכזיים או עבודות מים, ייתכן שיהיה צורך להגיש את הבקשה עד לתאריך 30 באפריל, אך אם אתם מתכננים לחפור או להפריע לקרקע מזוהמת, אנא התקשרו אלינו בטלפון 0800 040. 888 8500 או בקשו ממומחה לאתרים מזוהמים.
למידע נוסף על קבלן עבודות עפר ופיתוח מומלץ לגשת לאתר bulldozer-p.co.il

מומחים לעבודות עפר אמורים להיות מסוגלים לתרום ל- EIA ולהשתמש בהערכה שהושלמה כחלק מתהליך התכנון (ראה 12)

חשוב לפתח דיאלוג בונה עם הרגולטור כדי להבטיח שהוא מודע למתרחש ביחס לפרויקט ולהחלטות העיצוב שהתקבלו. צוות עבודות האדמה צריך גם לזהות את השיטות הטובות ביותר לתכנון, תכנון ופיתוח לתכנון ופיתוח פרויקטים בצורה היעילה ביותר. בכל פעם שפינוי פסולת הוא חלק ממערכת עבודות עפר, יש להזמין מומחים לסביבה בכדי לטפל בבעיות כמו שחיקה, שקיעה, בקרת סחף וניהול משקעים. יש לציין גם בדיקות שיעזרו לטפל בבעיות בשטח. לשם כך נדרש הערכה מעמיקה של ההשפעה על הסביבה ובריאותם ובטיחותם של התושבים והמבקרים. בקר באתר המדריך לעיצוב אוקלנד כדי להוריד את הדרישות המינימליות לבקרת סחף ומשקעים, המפרטות את הדרישות לסילוק וסילוק פסולת מסוכנת וההשפעה הסביבתית של חומר זה. בנוסף, יש לפתח מושגים בכדי למזער את ההשפעה הסביבתית בשלב הבנייה לצורך תחזוקה ותפעול עתידית וכן לשימוש עתידי בעבודות האדמה. בין אם אתרי בנייה קטנים ובין אם פיתוחים רחבי היקף: דרך גישה מיוצבת חשובה לפני תחילת עבודות החפירה. על המהנדסים לוודא כי נפח הקרקע של החיתוך תואם למילוי החוזר ולמזער מרחק ותנועה. בעלי קרקעות וקבלנים המבצעים עבודות עפר חייבים להיות מודעים למיקומם, וניתן לעשות זאת על ידי הכללת שחיקה מתאימה ומשקעים כחלק בלתי נפרד מכל פרויקט.

יש לפתח אסטרטגיה יעילה של עבודות עפר כחלק מחבילת עבודה גדולה יותר העוסקת בבעיות תיקון

תכנון ורגולציה ליצירת פלטפורמת פיתוח מוכנה לבנייה בעוד שהקבלנים הבאים יכולים להמשיך לעבוד כרגיל. פיתוח אסטרטגיית עבודות עפר מקיפה לאזור פיתוח גדול היא יכולת חשובה של CGL המבטיחה כי עבודות האדמה מיושמות בפיקוח בנייה הולם.

עבודות עפר של פחמן מספקות איכות

דיוק ומקצועיות שאפתנית בכל הפרויקטים שלנו. הצוות המנוסה שלנו מציב בקרת איכות ופרודוקטיביות בחזית הפרויקטים שלה ואנחנו נעבוד עם מהנדסי פרויקטים ומנהלי פרויקטים כדי להשיג את האיכות שמגיע לפרויקט הזה תוך צמצום מספר יתורי המשרות והאתרים. מאז סיום המשימות במחסן הבנייה ועד לתכנון נושאות, הצוותים המנוסים שלנו שמים ערך רב על איכות ופרודוקטיביות בעבודות עפר של פחמן, אנו מציבים את האיכות שלנו – בקרה ופרודוקטיביות – בקדמת הבמה של כל פרויקט, תוך התמקדות בבטיחות ובאיכות.

הצוות שלנו עובד עם מפתחים מקומיים כדי לספק תוצאות ברמת דיוק גבוהה המספקות את האיכות והפרודוקטיביות הגבוהה ביותר לכל פרויקטי הבנייה בתתי מחלקות ואזורי פיתוח.

יציבות ובטיחות הם חיוניים בפרויקטים של חפירה ומילוי חוזר

שנעים בין שבילי כניסה וקירות תמך לקירות תמך וחפירה. בנוסף, תכנון קפדני של עבודות עפר וחיזוק גיאוטקסטיל יכול להוביל לחומות כמעט אנכיות בפלטפורמות הפיתוח, המאפשרות לבנות על אתרים מוגבלים מאוד. הגישה החזקה שלנו מפשטת תכנון, הקמה ותחזוקה של מגוון רחב של פרויקטים של בנייה במחלקות משנה ובאזורי פיתוח.