ניהול מוניטין בפייסבוק

בפוסט בבלוג זה אני אראה לך מה פייסבוק עוסק במוניטין המקוון האישי שלך, מדוע עליך להיות בעל חשבון ומה תוכל לעשות כדי ליצור תמונה מקוונת חיובית כדי להרשים את המכללה שלך ואת המעסיקים העתידיים שלך. בדף זה נדון כיצד לאפשר ביקורות פייסבוק בדף שלך וכיצד לקבל ביקורות נוספות עבור פרופיל הפייסבוק שלך.

במדריך לניהול מוניטין של Leadhub, נבחן מה כל אחד מאתרי הביקורות הגדולים עושה בצורה שונה וכיצד לטפל בביקורות בכל פלטפורמה.

ניהול המוניטין המקוון שלך מתחיל בהאזנה ללקוחות שלך ובמציאת דרכים להתחבר אליהם

בין אם אתם מחפשים את השם שלכם באינטרנט או מתמקדים במוניטין של החברה שלכם, הנוהג של ניהול מוניטין מקוון זהה. דבר אחד אנסה להבהיר מאוד: ניהול טוב של מוניטין מקוון אינו מגיב היטב לכל מה שאנשים אומרים על המותג, המוצר או השירות שלך. אם אתה מגיב בכלל, זה בעיקר בגלל שאתה לא אוהב את מה שהם אומרים, ולא בגלל שהם טועים.
כדי לקרוא עוד על ניהול מוניטין בפייסבוק יש לבדוק כאן: xn--8dbcambdbusobg.co.il

ניתן להשתמש בחשבון פייסבוק בצורה חיובית לניהול ביקורות הפייסבוק שלך, וזה נכון לכל דבר אחר בדף הפייסבוק של החברה שלך. בדוק מה הלקוחות שלך אומרים ונהל את מה שאחרים מגלים עליך, לא מה שאתה אומר.

קבלת דירוגים והמלצות בדפים שלך מסייעת גם ללקוחות פוטנציאליים ללמוד יותר על העסק שלך מלקוחות ממשיים ואף עשויה לגרום לך יותר למצוא אותם בתוצאות החיפוש בפייסבוק

אם אתה יודע מה הלקוחות שלך אומרים על פוסטים ומבצעים חברתיים, ועל עסקים בכלל, אתה יכול לשתף תוכן רלוונטי יותר ולבצע שינויים בעסק שלך, מה שעלול להוביל לשינויים בתוצאות החיפוש של החברה שלך ואפילו בדף הפייסבוק שלך.

אחת הדרכים לעזור לך לנהל ולפקח על ביקורות הפייסבוק שלך

היא לוודא שאתה משתמש בהן ככלי שיווקי עבור העסק שלך. אתה יכול להשתמש ב- Rize Reviews כדי לפקח ולשלוט בביקורות חיוביות יותר על הדפים שלך, מה שיכול להעלות אותן. אם ברצונך לנהל, לפקח ולהציג באופן מקצועי את כל חוות הדעת שלך בפייסבוק באתר שלך, עיין באפליקציית Facebook Management Management החינמית שלנו. למידע נוסף על אופן השימוש בדפי הפייסבוק שלך ככלי שיווקי לעסקים, בקר בסיפי סיפ.

כדי לעזור לך להתחיל, אנו נדריך אותך בכל מה ואיפה לניהול מוניטין מקוון, כולל אסטרטגיות שבהן תוכל להשתמש עבור העסק שלך. אחד הדברים הראשונים שחברת ניהול מוניטין מקוונת צריכה לעשות הוא להיות מסוגל לפתח אסטרטגיה שיווקית ברשת כדי להגדיל את מספר התכנים החיוביים שבבעלות צדדים שלישיים בדף הפייסבוק שלך. הורד את הספר האלקטרוני החינמי שלנו כיצד לשפר את המוניטין שלך באמצעות ניהול מדיה חברתית יעיל.

אם לא ניתן למחוק ביקורות שליליות ישירות מפייסבוק

יש לנו כמה טיפים כיצד לנהל ביקורות פגומות. במילים אחרות, חנך את לקוחותיך כיצד לפרסם את המלצת הדירוג הראשונה שלך בעמוד הפייסבוק שלך. אם ביקורת בפייסבוק גורמת נזק למדידה לעסק שלך, עליך לשקול להשבית ביקורות ודירוגים מדף הפייסבוק שלך לפרק זמן מסוים.

הבנת המלצות פייסבוק יכולה לעזור לך לנהל טוב יותר את הנוכחות שלך ברשתות החברתיות ואת המוניטין המקוון שלך

בנוסף להיותם פונקציונליים יותר ומרתיעים דואר זבל וביקורות, זה יכול גם לעזור לך לנהל טוב יותר את הנוכחות שלך ברשתות החברתיות ואת המוניטין המקוון שלך. ההמלצות של פייסבוק הן טקטיקת ניהול מוניטין חזקה ללא עוררין, אם נעשית כראוי. שימוש במדיה חברתית כמו פייסבוק לניהול המוניטין המקוון שלך ישפר את האמינות שלך מול הלקוחות שלך, מה שיגביר את האמון שיש להם במותג שלך. כמובן, עליכם גם לוודא ששירות הלקוחות שלכם מעודכן וכי תלונות ושגיאות מטופלות במהירות ובצורה הולמת. אם כל המאמץ הזה לניהול מוניטין מקוון זה לא מספיק כדי להגן ולשקם את תדמית המותג שלך, אז אין לך ברירה אלא להיעזר באיש מקצוע. השתמש בניהול מוניטין מקוון כדי לחזק את התדמית החיובית של החברה שעבדת עבורך כל כך קשה.

השלל נובט, מתגלגל, שולל דואר זבל, טרול וצורות אחרות של התעללות והטרדות ברשתות החברתיות, כמו גם תגובות של דואר זבל וספאם.

עידוד בסיס הלקוחות שלך ליצור ולשתף ביקורות נוספות על מדיה חברתית

היא אחת הדרכים הטובות ביותר לנהל את המוניטין שלך ברשתות החברתיות. הפעלת המלצות מראה כי בכל הנוגע לניהול המוניטין של פייסבוק, חוות דעת הלקוחות שלך חשובה לך. כאשר לקוח מגיב בצורה שלילית בפייסבוק, תגובתם בזמן מתגברת את הרושם שללקוחות אחרים אכפת ומשחקת תפקיד מרכזי בשמירתך חיובית. לתכונת ההפניה של פייסבוק זו דרך נהדרת עבור המותג שלך לבנות מוניטין מקוון מצוין, לא רק עבור עצמך אלא גם עבור אחרים.

פייסבוק היא אחת הפלטפורמות החשובות ביותר עבור העסק שלך, אז אתה צריך להיות עקבי. ואסטרטגי עם ניהול המדיה החברתית שלך, לא רק לעצמך אלא גם לאחרים.