מקורות מידע מומלצים לחדשות בשוק ההון והמניות

האינטרנט מלא באתרי ומשאבים בבורסה, אך מה עליכם לדעת על שוקי הון והון בארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד?

הרשימה שלעיל

היא רשימה של משאבי שוק מניות מכובדים בארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. הם מספקים חדשות עדכניות מהשוק והכלכלה, כמו גם כלים רבי עוצמה המאפשרים לך לבצע בדיקת נאותות משלך להשקעות פוטנציאליות. באתרי חדשות פופולריים אלה יש גם את החדשות האחרונות בשוק המניות, שיעזרו לך לקבל מידע טוב יותר על אופן פעולתם של השווקים. גם אם אתה לא אוהב את כולם או שאתה זקוק לסימניות, הנה כמה מהמקורות הטובים ביותר להשקעה בתנאי חדשות והשקעה כדי להסתכל על ארה"ב וקנדה.

לכל אחד מאתרי האינטרנט הללו יש מידע שונה

בין אם זה על שוק המניות, הכלכלה, השווקים הפיננסיים או נושאים אחרים שמעניינים אתכם. הדבר הטוב ביותר שיעניין אותך כמשקיע, לעומת זאת, הוא שאתה יכול לקרוא על מניות וללמוד עליהם יותר ממה שהיית מבין. המידע על קנייה ומכירה של מניות או קרנות יהיה תלוי באופק הזמן שלך, אך ייתכן שתצטרך להסתכל לעומק. ישנם תחומים הכוללים השקעות מקוונות וחדשות פיננסיות, בין אם זה באמצעות מתווך ובין אם יש לך כסף.
למידע נוסף אודות חדשות שוק ההון ניתן לבקר באתר bigshotnews.net

לקבלת אינדיקטורים מעודכנים בזמן אמת, לחץ על אחת מהכרטיסיות שלמעלה ותמצא מידע על קטגוריות נכסים. ישנן קרנות מדד, קרנות נאמנות וקרנות סל (ETF) ויש מגוון רחב של אפשרויות השקעה אחרות כגון מניות, אג"ח וסחורות.

כתבי העת של שוק ההון ורחוב דלאי מפרסמים גם נתונים ומפרסמים עדכונים יומיים על מחירי המניות של חברות רשומות

המצודה: כתבי העת הליליים של פורט להון ולשוק, "Dalai Street Business of India", מכילים מידע על תעשיות וחברות הרשומות בבורסה ומפורסמים על ידי המכון ההודי לניהול, בנגלור (IIMB), מחקר המגזר הפרטי הגדול ביותר בהודו. מכון. שוקי ההון: כתב העת הרחוב "שוק ההון" גם מודיע לחברה על יסודותיה והתפתחותה הפיננסית.

אבטחת מידע בשוק "מכיל מידע על אבטחת השווקים ומידע על המצב הכספי, הביצועים הפיננסיים והתחזיות הכספיות של החברה.

לרוב, דוחות אלה כוללים בעלי מניות שהם לא נכלל בהגשת ה- SEC. משקיעים בינלאומיים מבקשים מידע זה בהגשות לרשות ניירות ערך (SEC) ובאתר החברה ובאתר האינטרנט שלה.

זהו גם מקור חשוב לשידור חדשות ולשיחות אודות חברות

סחורות ומטבעות. האחת היא BenzingaPro, שירות העברת הודעות בבורסה המספק לסוחרים פלטפורמה בה הם יכולים להשתמש ומידע המסייע להם להשקיע טוב יותר. תוכנות מימון אישיות אחרות בהן תוכלו להשתמש, כמו מנטה, יכולות לספק גם מידע סולידי ו חדשות על השקעות. כמו כן, העלאת מחירי המניות כדי להציג תרשימי מניות ולבדוק נתונים בסיסיים יכולה לשמש כמקור חשיפה איכותי.

כאן תוכלו פשוט להקליד בטייקר מניות וקבל את כל המידע שאתה צריך

חברת מדיה זו מספקת סקירה של קרנות ומניות שונות ועוקבת אחר התפתחות שוק המניות בארה"ב ושווקים אחרים ברחבי העולם. הוא גם מספק מידע על מניות וקרנות מנוהלות וכן חדשות ומידע על השווקים הפיננסיים בכלל. מרכז נתוני השוק הוא מקור נהדר לנתונים על מחירי המניות, תנועות השוק ומגמות השוק.

קבל נתונים היסטוריים בזמן אמת עבור שוק המניות בארה"ב במשך 25 שנה והתחבר ליותר מ -10 מתווכים בפורקס

ממשקי API לגישה לנתונים על מחירי המניות, תנועות השוק והמגמות, כמו גם מידע על קרנות השקעה. כתב עת, יומן ודוח זה על שוקי המניות מכילים מידע רלוונטי אודות קרנות השקעה, מכיוון שרבים מתוכניותיהם רשומות ונסחרות בבורסות.

תוכלו לברר מידע נוסף על אפשרויות קרנות ולקבל את העזרה הדרושה לכם לבניית תיק השקעות שיעבוד עבורכם

כך ניתן להשתמש באתר האינטרנט של SCREENER כדי למצוא מניות להשקעה בשוק המניות ההודי. בדוק את אלה 3 ועוד שיכולים לספק לך מחקר שוק נהדר, או עיין ברשימת נאמני ההשקעות הטובים ביותר בהודו.

המסחר במניות של אפליקציית SoFi מציע מגוון רחב של אפשרויות השקעה התומכות בהשקעות כגון מניות, אג"ח וקרנות נאמנות. שוק ה- ET מספק מידע הדומה לאתר Money Control מבחינת התכונות שהוא מספק, אך עם דגש על אפשרויות השקעה.

האתר מציע מגוון רחב של אפשרויות השקעה כולל מניות, אגרות חוב ונאמני השקעות, ותוכלו למצוא כל מיני מידע באתר.

אם אתה רוצה לדעת איך כל זה עובד ולהתעדכן במתרחש בשוק

הנה כמה מאתרי החדשות הטובים ביותר שאתה יכול להשתמש בהם כדי להפיק את המרב מהכסף שלך. זו חנות עצירה לכל ההשקעות – חדשות ראויות מרחבי העולם. זהו אתר סולידי שעובר ומנתח כמות עצומה של נתונים, כולל מחירי מניות וחדשות פיננסיות, כדי להחליט היכן ברצונך להשקיע את כספך. תוכלו למצוא מגוון רחב של אפשרויות השקעה המבוססות על שוק המניות בחוץ, כמו גם מגוון אפשרויות אחרות.