מצעי כותנה מצרית מחיר

ערכת מצעי הכותנה קווין מספקת מגוון דוגמאות לבחירה ומייצרת סדינים מכותנה מצרית רכה במיוחד שנראים ומרגישים טוב. הסדינים הללו זמינים בגודל מלכה ומלך, עשויים 100 אחוז סיבי כותנה מצרית, שמרגישים כמו חולצה בהשוואה לשמלה יוקרתית. בעוד שרוב הישנים ימצאו סדינים מכותנה מצרית הכי נוחים.

ישנם מותגים רבים של מצעי כותנה מצרים באיכות גבוהה עם מבחר צבעים מוגבל. עם זאת, לרובם יש למעלה מ -20 דפוסים, החל בהשראת פרחים ועד מגוון צבעים, כלומר ניתן להתאים אישית מצעים מכותנה מצרית כך שתתאים לעיצוב שלך.

ערכת סדיני הכותנה המצרית ביתית של Comma

היא דוגמה לאוסף מיטות המספק לא רק חומרים באיכות גבוהה במחיר מדבקה חסכוני, אלא גם חומרים באיכות גבוהה. מצעי כותנה מצרית טובים מחזיקים מעמד זמן רב יותר משמיכות פוך ושמיכות פוך, ולכן היצמדות לבדים ניטרליים היא אסטרטגיית קנייה טובה. מי שמחפש צבע עשיר שיתאים לעיצוב חדר השינה שלהם עשוי להעדיף כותנה מרוכזת, מכיוון שהיא מכילה צבע בגוון עמוק יותר ונמוגה כאשר הם נשטפים, אך מצעי כותנה מצרים יכולים להיות יקרים כבחירה בסגנון נצחי במקום טרנד.

הסדינים וכריות הציפית עשויים מכותנה ארוכת מצרך עם אריגת פרקל חלקה ומספר חוטים קל של 270. עשויים 100% כותנה באיכות מצרית, הפאנלים החסונים בסט זה רכים ועמידים.

ערכת סדינים אורגניים של דלאנו Luxor Linen Cool Sheet סט מושלם עבור סליחים חמים

קלילים ואווריריים, עשויים מתערובת של כותנה מצרית ובמבוק. ספינת חוטים פינזון 400, כותנה מצרית כותנה מצרית סאטן קפלים (ספירת חוטים) עשויה סיבי כותנה מצרית בשכבה אחת ושזורה באריגת סאטן. סט סדינים מצויד עם סט סדינים, סדין שטוח וזוג ציפות מהווה את הדרך המושלמת לרהט את מיטת האורחים שלכם במצעים רדומים ורדומים.

סט סדיני הטווס אמילי מצמר הכותנה המצרי מציע רכות יוצאת דופן וכיסוי הדוק הודות למארג הסאטן והתחושה המשייית של פרקאלה

ספירת החוטים של 500 אינה מעניקה לו משקל מורגש, ובזכות הרכב הכותנה הנושם והארוך שלו הוא יכול לישון קריר ברוב האקלים. פינזון 400 ספירת חוטים כותנה מצרית סאטן קפלים סט גיליון מכפלת רך מרגיש מעולה אנו אוהבים את ערכת הסדינים הזו מכיוון שהשוליים המקופלים שלה מעניקים למלון למצעים איכות.

בד העלה נקבע על ידי ההאפטיות

הרכות והעמידות של הבד, שמתמוסס עם הזמן ומתפרק לחוטי חוט. ספירת החוטים האופטימלית של בד הכותנה המצרי היא 400-700, אך ספירת חוטים נמוכה יותר של 200-300 נוחה יותר לחוטים, במיוחד מחוטים חד-שכביים. ערכות יריעות רכות עם ספירות חוטים תחתונות זמינות עבור ספים רבים, אך ההבדל בין ספירת חוטים גבוהה ונמוכה הוא סחיר.

הבא מגיע ערכת המיטה של Yalda מבית Pure Parima

מותג המתמחה במצעים מכותנה מצרית. לפני שתפרטו את ערכת המצעים הזו, חשוב לזכור כי פרימה מציעה מגוון מצעים המאושרים על ידי איגוד הכותנה המצרית. המשמעות היא שעליהם שזורים מסיבים ארוכים במיוחד שנקטפים ביד בעמק הנילוס.

כותנה מצרית קלה

עמידה ורכה היא הכותנה האיכותית ביותר בעולם. בנוסף למחיר כיסויי הכותנה המצרית האיכותית, סילק סנו מספק אותם ללא תשלום לכל המקומות במחוזות הסמוכים בארה"ב ובקנדה. הרכישה שלך כוללת ניסיון לישון של 100 לילות ואחריות לשנה אם תבחר לשמור את ערכת הסדינים הביתיים של פסיק מכותנה מצרית.

כותנה מצרית ניתנת לגידול במדינות רבות, אך היא מגיעה מדלתת הנילוס המצרית. בבואנו אלינו, אנו גוזרים את המתווך ומקבלים את הכותנה ישירות מהחקלאים במצרים המגדלים את הכותנה שלנו.

במדריך זה אני מציג את חמשת ערכות המצעים הכותנה המצרית מכותנה מצרית שבדקתי. אלה ערכות יריעות סאטן של מצנח המושלמות לאנשים שאוהבים מצעים מבריקים. עשויים 100% כותנה מצרית, בדי הסאטן המשיייים מרגישים חלקים ומרגיעים על העור.

תחשוב כמה אתה מקנא בחבר אם תגיד לו שיש לך מיטת כותנה מצרית הטובה ביותר Aliexpress. אתה ממש באמצע זה, כי הסט העליון של סדיני הכותנה המצרית הפך לאחד הרבי מכר המבוקשים ביותר בכל הזמנים.

לפני שתלחץ על "קנה" והעסקה תטופל, הקדש רגע את הקופונים שתוכל לשמור. קניית כוכבים, מחירים ותגובות מלקוחות קודמים מתארים את חווית העסקה שלהם, כך שהפעם תוכלו לקנות בביטחון.

עבור עוד מידע בתחום של מצעי כותנה מצרית מחיר נא לבקר באתר