מחירון נוטריון 2022

נוטריון יכול לשנות שם מטעמו על ידי שליחת מזכיר המדינה בקשה לשינוי שם, תעודת העמלה הנוכחית שלך, דגימת הוכחה או אישור מסוכנות ביטוח או ערבות ועמלת הגשה של $20. נוטריון הוא פקיד ציבור בעל סמכות שיפוט ברמת המדינה, המורשה לקבל הודאות, אמצעי מחאה המותרים על פי חוק למחאה (בעיקר מסמכים סחירים, שטרות חליפין ושטרות כסף), להישבע, לגבות עדות ולאשר עותקים של לא רשומים. מסמכים ברשומות ציבוריות. . ב"שטר נוטריוני" אנו מתכוונים לכל פעולה שנוטריון מוסמך לבצע, וכולל, למשל, אישור, קבלת הכרה, השבעת שבועה או אישור, משיכת המחאה בשבועה. או הצהרה ואישור של עותק.

במסמכים לפעולה נוטריונית

על הנוטריון לחתום על אישור הנוטריון בדיו, בדיוק כפי שהשם מופיע בוועדה הנוטריונית, וכן לציין את התאריך המדויק של המעשה הנוטריוני. ג. נוטריון לא יציג ולא ישלח אישור נוטריוני חתום או חותמת לאדם אחר בהעדר הנוטריון מתוך הבנה כי האישור יושלם או יצורף לשטר. אם נוטריון נפטר בזמן כהונתו או בטרם התקיימו הדרישות המפורטות בסעיף קטן א' לסעיף זה, על נציגו האישי של הנוטריון להודיע בכתב למזכיר המדינה על הפטירה, ובהקדם האפשרי, להרוס או להשחית את כל החותמות. וחותמות נוטריון כדי להימנע משימוש לרעה. על הנוטריון המתפטר לשלוח למזכירות המדינה בכל אמצעי, לרבות דואר מאושר ושידור אלקטרוני, בליווי קבלה או הודעה מוחשית, והודעה חתומה המציינת את תאריך כניסת ההתפטרות לתוקף.

נוטריון רשאי לפרוש בכל עת על ידי הודעה בכתב למזכירות המדינה על כוונתו לפרוש ועל מועד תחילתה של התפטרות כאמור

כל הנוטריונים, גם ממונים חדשים וגם מחודשים, חייבים להישבע לפני שיוכלו לבצע פעולות נוטריוניות כלשהן. כל פקיד שיש לו זכות להישבע רשאי להישבע, אך נוטריונים עשויים למצוא נוח להישבע את שבועת עובד העירייה במקביל לרישום התעודה, שכן לעובדי העירייה יש זכות להישבע.

הנוטריון יודיע למבקש על כל מעשה נוטריוני בטרם ביצוע השירות

אם ישנה אגרה והסכום המותר על פי דין עבור כל מעשה. הוצאות משרד והנהלה, אם קיימות, יש להציג בנפרד בפנקס הנוטריון. אך כל שכר טרחה שנגבה יש לציין ביומן הנוטריון לפי סדר כרונולוגי. נוטריונים גם נדרשים לרשום את שכר הטרחה שלהם לציבור ועליכם לספק חשבונית מפורטת בכתב עבור שירותי הנוטריון שלכם.

התשלום המקסימלי שנוטריון רשאי לגבות נקבע בדרך כלל על פי חוק המדינה

במדינות רבות יש מגבלות על עמלות נוטריון שיכולות לבוא לידי ביטוי באמצעות שטר נוטריון או חתימה. העלות של שירותי נוטריון משתנה בהתאם למדינה, מה שיכול להגדיר את העמלה המקסימלית שנוטריון יכול לגבות. עמלות נוטריון סטנדרטיות נעות בין $0.25 ל-$20 ומשלמים לכל חתימה או לאדם.

מאחר שקצבת אישור נוטריון יכולה להוות עילה להדחה מתפקידם או להפרה של הקוד האתי של המדינה לעובדי ציבור

על הנוטריונים לנקוט זהירות ושיקול דעת בקביעת התעריפים שלהם. פלורידה וניו יורק הן דוגמאות למדינות שבהן נוטריון רשאי לגבות תשלום רק על סמך מספר המסמכים הנוטריונים (או מספר החתימות הנוטריוניות והחותמות הנוטריוניות) שאושרו על ידי נוטריון. במדינות שאינן מציינות אם יש להעריך את התעריפים בחתימה או באישור נוטריוני, מעודדים נוטריונים להשתמש בשיטת "לפי אישור".

הנוטריון עשוי לגבות עמלת חתימה, כך שהעלות עשויה לשקף את החתימות הרבות הנדרשות למסמכי ההלוואה. עבור מסמכי משכנתא שאתה חותם עם סגירת התקשרות, עמלת החתימה שאתה רואה יכולה להיות גבוהה בהרבה ממגבלת שכר הטרחה הנוטריון במדינתך. בידיעה מראש שאתה יכול לצפות לשלם אגרות נוטריון, תוכל לתכנן את ההוצאות ולמנוע עיכובים בחתימה על המסמכים שלך. כדי לקבל עותק של ייפוי כוח נוטריוני, ייתכן שיהיה עליך לשלם שכר טרחת נוטריון בסך 15$ לכל עותק, כנדרש בסעיף 4307 של קוד הצוואה.

נוטריון שביצע מעשה נוטריוני המכיל הצהרה כוזבת הידועה לנוטריון כשקרית

או שביצע מעשה במטרה להטעות או להונות, עלול לשאת באחריות בהתאם לנוהל הקבוע בחוק. . נוטריון שייקח יותר מהמקסימום המפורט להלן יכפיף את הנוטריון לכל תביעה פלילית והשעיה או ביטול של המינוי הנוטריוני על ידי מזכירות המדינה.
למידע מורחב בתחום של מחירון נוטריון 2022 מומלץ לבדוק ב- plk-lawyer.co.il

חשוב מאוד שכל הנוטריונים יקבלו בחשבון את הדרישות הללו

אותן יש למלא תוך 30 יום מיום קבלת אישור המינוי. עם קבלת הבקשה המלאה ואגרת הבקשה, ולאחר אישור הפקדת המבקש, מודיע מזכיר המדינה לנגיד, אשר ממנה את המבקש כנוטריון לתקופה של ארבע שנים ממועד המינוי, אלא אם כן אושר על ידי המושל.

אדם שכרגע חבר בלשכת עורכי הדין של מדינת ניו יורק או קנצלר הרשות השופטת המאוחדת אשר מונה לתפקיד זה לאחר שעבר את בחינת הקידום בשירות הציבורי בסדרת הפקידות

למרות שאינו פטור מאגרות הגשה, רשאי להתמנות על ידי נוטריון ללא בדיקה. הנוטריון רשאי, לבקשת המבקש שירותי נוטריון, לגבות 2.00$ נוספים עבור מתן אישור מרשם בג"ץ על יעילות עמלת הנוטריון.

השופט המחוזי

פקיד בית המשפט המחוזי או המחוזי, השריף, שופט השופט, השוטר או הנוטריון חייבים לשמור תמיד רשימה מלאה של האגרות שאדם עשוי להידרש על פי חוק לגבות במקום בולט בם המשרדים המתאימים. עובד המורשה לגבות על פי חוק עבור שירות חייב לנהל פנקס שכר ולרשום את כל העמלות הנגבות עבור שירותים שניתנו בספר חשבונות. משמעות הדבר היא שהנוטריון רשאי לגבות כל עמלת נוטריון החלה עבור שירותים, עד למגבלה המקסימלית.

ייתכנו מקרים בהם הנוטריון אפילו לא מקבל את כל שכר הטרחה שאתה משלם בגלל שהוא צריך לפצל אותם עם החברה בה הוא עובד. סוכנים חותמים על נוטריונים, נוטריונים שעוזרים לאנשים בהסדרת משכנתאות, מטפלים בהוצאות שלהם רוב הזמן.

נוטריונים ניידים עשויים לגבות הוצאות נסיעה יחד עם עמלות נוטריון סטנדרטיות אם הם צריכים לנסוע למקום כלשהו

כדי לחתום על מסמכים, אך מדינות מסוימות מגבילות את מס הנסיעות המקסימלי. אם אינך בטוח לגבי הוצאות הנסיעה, שאל את הנוטריון לפני בקשת ביקור נוטריון נייד כדי למנוע הפתעות יקרות.