מונטנגרו חופשה משפחתית

טיול דרך בן 10 ימים במונטנגרו נותן לך את האפשרות לקחת את הזמן שלך בסקי, טיולים רגליים, קיאקים, רכיבה על אופניים וטיולים בהרים. חגים באנגרו יכולים לקחת אתכם סקי, טיולים רגליים, רכיבה על אופניים, קמפינג, הליכה על החוף למשך כמה שעות בלבד או אפילו טיול יום.

תוכלו גם להאריך את השהות ולהתאים את התוכנית הייחודית שלכם בהתאם לצרכי המשפחה שלכם

כמו קמפינג, טיולים רגליים, סקי, חתירה, רכיבה על אופניים, קמפינג וטיולים. תוכלו לעשות טיול יום למוסטאר ולבלות את הלילה במלון בבירת מונטנגרו או באחת הערים האחרות בטיול שלכם.

הדרך הברורה ביותר להאריך את הנסיעה בכביש מונטנגרו

היא לנסוע מקוטור לדוברובניק בקרואטיה. אם לא תוכלו למצוא טיסה ישירה למונטנגרו, תוכלו לשכור רכב, לקחת אוטובוס או לטוס ישירות לבודווה, אחד היעדים התיירותיים הפופולאריים ביותר במדינה. תעבור לכפר האתנו אגם פיבה ומשם חזרה למוסטאר, בירת מונטנגריה והעיר השנייה בגודלה באירופה.

בודווה

היא אחד היעדים הפופולאריים ביותר במונטנגרו והעיר השנייה בגודלה במדינה. בודבה היא מקום נהדר לחקור את מונטנגרו בזמן שאתה שם, מכיוון שלא תמצא שום בעיות חמורות במשטרה או בסוגיות ביטחוניות אחרות כגון חטיפות. אם אתה קונה סיור לחופשה משפחתית באנגרו, אתה יכול להיות בטוח שילדיך בטוחים במהלך הטיול. המצב במדינה זו רגוע להפליא, ומכיוון שהוא ידוע בדרך כלל כידידותי מאוד, ילדיכם במונטנגרו ישעממו ויהיו להם חוויה מאוד בטוחה.

חופשה משפחתית במונטנגרו

היא משהו למי שמרגיש מחובר לטבע ורוצה ליהנות מהטבע במיטבו. לחקור את הנוף, ליהנות מהיתרונות של הציוויליזציה ויש לכם הרבה מקום לנוח. באשר לבילוי המשפחתי של מונטנגריה, אתה יכול לשכוח את כל זה כל עוד אתה חוקר ונהנה מהנוף.

המדינה ממוקמת בדרום אירופה על חוף הבלקן ומזג האוויר לרוב חם ושטוף שמש

חודשי הקיץ הם הזמן הטוב ביותר אם אתם מחפשים חופשה משפחתית במונטנגרו עם מזג האוויר החם ותנאי מזג האוויר הנהדרים. הקיץ (יולי – אוגוסט) יכול להיות די חם על החופים, אך בהרים הוא נשאר קריר מעט. החורף נהדר, שכן יש הרבה שלג וקור, בקיץ הרבה גשם ופתיתי שלג. החופשה המשפחתית של מונטנגרו מתרכזת בעיקר סביב החופים, כך שיש הרבה חופים וחופים יפים עם נוף יפהפה של הרים, נהרות ואגמים.

למונטנגרו יש גם חוף אדריאטי יפהפה עם 117 חופים

אבל ההר הגבוה ביותר בחוף האדריאטי הוא מסיב הגיר הדינרי שחוצה את מונטנגרו ובוסניה והרצגובינה. ההרים השחורים שעל שמה נקרא מקושתים מעל הים ומציעים הזדמנות נהדרת לבקר בחופים ובהרים בו זמנית. מונטנגרו, יפהפה ונטולת פגמים, מלאה ביערות הרריים, הרים ואגמים עם מראה שחור יפהפה, עם נופים מדהימים של הים התיכון, והיא גם מתגאה בכמה רכסי הרים מרשימים, מה שאומר שיש אינספור אפשרויות הרפתקאות בכל מקום.

מדוברובניק קל להגיע למונטנגרו ולרדת למפרץ האדריאטי ליד קוטור

או לשלב אותה עם מסלול ארוך. רוב הנסיעות במונטנגרו הן בדרכים המרתקות המובילות לקרואטיה ואלבניה, אך ישנם גם מסלולים קשים דרך בוסניה והרצגובינה. אולי ההרפתקה החיצונית האולטימטיבית היא מסלול של 130 קילומטר דרך כפרים נידחים המקשרים בין מונטנגרים, אלבניה וקוסובו.

אם אתם מתכננים לבקר במונטנגרו, אני ממליץ לכם להישאר בחלק הצפוני של המדינה כדי לחקור אזורים נוספים. המשמעות של זה היא דילוג על אולצ'ני וסטארי בר בדרום הרחוק, או אפילו טיול בקוטור, בירת סרביה.

בשלב זה אני לא רוצה להחזיק אותך במתח ולהציג בפניך את כל הערים והמקומות הנפלאים שאסור לך לפספס במהלך חופשתך במונטנגרו

אם אתם חושבים על חופשה משפחתית במונטנגרו ומחפשים מנה טובה של השראה, קראו הלאה. אז אם אתה חושב לנסוע לקרואטיה, מדוע לא לחשוב מחדש על התוכניות שלך וללכת למונטנגרו במקום זאת?

כפי ששמתם לב

ישנם פארקים לאומיים רבים שניתן לגלות במונטנגרו ובמרכז הארץ נמצא הפארק הלאומי ביוגרדסו. אם אתה רוצה לבקר בקרואטיה ובמקומות הפופולריים ביותר שלה, אנחנו מדברים על קוטור במונטנגרו ודוברובניק בקרואטיה. קיץ איננגרו הוא הזמן הטוב ביותר לבקר בפארק הלאומי, המשתרע על פני 39,000 דונם צפונה.

מונטנגרו אמנם קטנה יחסית ומוערכת על ידי תיירים ממדינות שכנות

אך קשה למצוא חוף ריק ויהיה עליכם להתמודד עם קהל כשתגיעו לשם במהלך העונה. דורמיטור הוא אתר סקי חשוב מדצמבר עד מרץ ובקיץ אחד היעדים הפופולאריים ביותר בקרואטיה ובקרואטיה. בחלקים מסוימים של מונטנגרו עסוקים מאוד, במיוחד בקוטור, בכל הנוגע לספינות תענוגות. קל מאוד להימלט מקבוצות הסיורים ונוסעי השייט ולעבור על כתפי העונה ולהילחם בין ההמונים.