מה היתרונות של כרטיס ביקור דיגיטלי

  • by

מאמר זה נועד לספק טיפים ושיקולים עבור אנשי מקצוע וחברות המעוניינים להעריך רושם ראשוני של ההשפעה. אפליקציית כרטיסי הביקור הדיגיטליים של IDENCARD תוכננה בצורה חכמה כדי להגן על עסקים מפני כרטיסים על פי עידן הנייר ומספקת דרך טרנדית ליצור, להדפיס ולשתף כרטיסי ביקור דיגיטליים. ישנם מספר פתרונות כרטיסי ביקור מבוססי ענן שניתן לייצר באמצעות תמונות דיגיטליות וממותגות ומגוון טכנולוגיות אחרות. הדפסת כרטיסי ביקור דיגיטלית כוללת פיתוח תמונה וטקסט דיגיטלי ישירות בעזרת תוכנה.

את כרטיס הקשר ניתן להדפיס כמו כרטיס ביקור רגיל ולהשתמש בו דיגיטלית או להטביע בפיסת נייר עם קוד QR קטן או תמונה בפינה

אתה יכול גם להשתמש בשריטה כדי ליצור כרטיסי ביקור המציעים צדדיות רבה יותר. באופן זה, המטרה היא שיהיה לכם כרטיס ביקור דיגיטלי משלכם שתוכלו לשלוח כרצונכם.

כרטיסי ביקור דיגיטליים מאפשרים לך לערוך את הכרטיס בכל עת

כך שלא תצטרך לפזר כסף בכדי לעצב מחדש או להדפיס עותק חדש. את המידע בכרטיס ביקור דיגיטלי ניתן להתאים ולערוך בתדירות שתרצה והוא תמיד מעודכן בפרטי הקשר. אם יש לך גישה לטלפון או למחשב, תמיד יש לך את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך.

אם נדרש מגע פיזי, ניתן להכניס כרטיס ביקור דיגיטלי לכיס כך שהוא יהיה ללא חיידקים ולא יהיה צורך במגעים פיזיים. קל מאוד לשתף כרטיסי ביקור דיגיטליים את פרטי הקשר עם חברים, בני משפחה, קולגות, קולגות ואפילו זרים.

באופן אידיאלי

התמחור של כרטיס ביקור דיגיטלי צריך להיות חסכוני משמעותית – יעיל יותר מנייר ונפח – ומבוסס על היקף הפונקציות. כרטיסי ביקור דיגיטליים הם חסכוניים, הם עוזרים לך לחסוך כסף שאתה מוציא על כרטיסי ביקור מנייר, והם עוזרים לך לחסוך הרבה כסף אם רק היית צריך לבזבז אותו באופן קבוע. כרטיסי ביקור דיגיטליים הם לא רק חסכוניים, אלא גם קלים מאוד לשימוש ולהפעלה. כשמדובר בשיתוף פרטי קשר וביצירת רושם מתמשך, הן כרטיסי הביקור לנייר והן לדיגיטל מצוינים. בסופו של דבר, אנו יכולים לומר כי כרטיס ביקור מבוסס נייר וכרטיס דיגיטלי מצוינים לשני התרשמות וליצירת נוכחות של מותג.

אפליקציית כרטיסי הביקור הדיגיטליים של DUIT שומרת אוטומטית את הכרטיסים המשותפים שלך ומאפשרת לך לעקוב אחר מספר הצופים שבודקים אותם. תוכל לשתף את כרטיסי הביקור הדיגיטליים המחוברים שלך בכל עת על ידי יצירת אתר ומעקב ושיתוף.