מה אסור לעשות כשמתקינים פרגולה לבית

פרגולות הן דרך חסכונית להעניק לנכס שלכם מראה ייחודי ואישי

הם לא רק משפרים את ערך הנכס שלך ואת המשיכה האטרקטיבית שלו, הם מציעים גם תכונות חיצוניות נחוצות כמו פינות ישיבה וצללים. במאמר זה אפרט כמה דברים שעליך לשקול בעת התקנת פרגולה על הנכס שלך.

המראה של פרגולה המחוברת לבית יכול להיות עוצר נשימה

להרחיב את מרחב המחיה וליצור קשר בין פנים וחוץ. התקנת פרגולות או הצמדתן לשני צידי המגורים יכולה להעניק הנאה וערך לרכושכם. להתקנת פרגולות משוכללות יותר, שדרגו את החצר הסובבת, את המטבח החיצוני או את עיצוב הגינה האטרקטיבי.

פרגולה צמודה אידיאלית ליישומים מסחריים כגון טרסות מסעדות

בנייני דירות באוויר הפתוח, טרסות מוצלות ובריכות. בחירת מצורף אחד לכל גולה יכולה ליצור מעבר חלק בין אזורים פנימיים וחיצוניים, במיוחד ליישומי מגורים כמו סיפונים, טרסות ושטחים ירוקים. פרגולות ומבנים צמודים דורשים אישורים ומחויבים במסים נוספים, לכן חשוב לערוך מחקר באזור מסחרי או מגורים לפני ההתקנה.

הצמדת פרגולה לבית מבטלת את רוב בעיות היציבות הצדדית הקשורות לפרגולות עצמאיות. אם יש להתקין מבנה מאולתר על הבית או שטח פתוח זה עניין של העדפה. עבור חלק מהפרגולות גודל הפלדה מספיק בכדי לשמור על משקל המבנה.

בכל הנוגע להצמדת פרגולה לביתך

עליך להיות מודע לסוג החומר עליו מחוברות הפרגולות. אם, למשל, בצד הבית שלך יש פורניר לבנים, אתה רוצה להימנע מעומס כבד בצד זה של הבית. כמו כן, עליכם לחשוב כמה כסף אתם מוכנים להשקיע בהתקנת אפרולה בחצר שלכם.

בהתאם לתקציב שלך, אתה יכול לבנות פרגולה בעצמך או לקבל ייעוץ מאיש מקצוע שמסוגל להתקין עבורך את הפרגולות בגינה שלך. בכל הנוגע להתקנת פרגולות בעצמכם, קחו בחשבון ערכה לפרגולות המשתמשות בעץ ממוחזר או בחומרים אחרים.

עם כמה התאמות לבנייה רגילה ולהרכבה

לוח רשת חסון יכול לשמש תמיכה לפרגולות שלך. פרגולה היא בדרך כלל מבנה עם ארבעה עמודים, אך אני וחבריי למדנו שאפשר לעבוד עם שני עמודים שיכולים לשמש כתמיכה לצד השני של המבנה מהבית. קירות כבדים ומוטות נוטים יכולים לעבוד באותה מידה בבית עם יסודות בטון מסורתיים.

פרגולות מגורים דורשות תוכנית יסודית ליצירת מרחב ששווה את הזמן ותשומת הלב. תוכלו להפוך חלל ריק בחצר לאזור מוצל למנוחה, לאכילה או לנוח בחוץ. הם שימושיים גם ליצירת מרחבים חכמים, בילוי עם המשפחה בצל או בפעילות בחיק הטבע.

תוכלו להרחיב את בית הגידול שלכם כך שבין אם אתם נהנים מברביקיו

לקרוא בערסל או לאכול בחוץ, תוכלו להעריך את החיק הטבע. בנוסף לפרגולה ולגוון שהיא מספקת, מרפסת או סיפון נותנים לך מקום נהדר לעשות כל דבר, בין אם מבדר או מנוח. בזכות ההגנה על פרגולות תוכלו ליצור פטיו יפהפה עם ריהוט המאפשר לאנשים לשבת ולשחק בחוץ.

בהתחשב בשווי הנדל"ן, התקנת פרגולה יכולה להיות דרך מהירה ומשתלמת להעלות את ערך הבית מבפנים ומבחוץ.

רוב בעלי הבתים מסכימים שפרגולה המחוברת לבית היא יפה. זה עוזר ליצור מעבר חלק מבית לחוץ ומהווה נקודת שיחה לבידור. אפילו טרסות קטנות בחצר האחורית עם שטח מוגבל יכולות ליהנות מפרגולות, במיוחד אם הן בנויות כמבנה עצמאי.

ייתכן שיהיה צורך בגוון נוסף משני הצדדים

בהתאם למיקום הפרגולה וסביבתה כדי ליצור מרחב מחיה נוח. שקיעה, רוחות רוח וגשם הם רק חלק מהגורמים המאפשרים שהייה נעימה אך יכולים גם להפחית את השימוש בה לאורך זמן. הוספת מפרשי צל או חופות לפרגולות מציעה אפשרות להוסיף הגנה נוספת מפני שמש, גשם ורוח כדי לשפר את נוחות הנוחות של החלל.

אין דאגות – העיצובים שלנו יגידו לך בדיוק איזה סוג של פרגולה צריכה לספק, כיצד עליה לכסות, ואיזה צל מפרשים להוסיף כדי להפוך את הפרגולות שלך ליפות ככל שתרצה.

בעלי בתים רבים השוקלים להתקין פרגולה יעיינו בכמה אתרים מקוונים ויבחרו בפרגולות המועדפות אסתטית. עם זאת, בהתעלם מכמה גורמים חשובים, הם יקנו, יקנו את החומרים ויילחצו למספר עמודים שיסבירו כיצד להתקין עמוד אחד בעמוד.
למידע נוסף בתחום של המדריך של urlshortner על פרגולות לבית באפשרותך לבקר ב- urlshortner.org

פרגולה היא מבנה באוויר הפתוח שיכול לשמש כחלל חיצוני מסוגנן, המציע פרטיות ומרחב אלגנטי להירגע. פרגולה מסוגננת מוסיפה ניצוץ נוסף של יופי כאשר היא משולבת בנוף ובארכיטקטורה של ביתכם.

כיסויי המרפסת, או פרגולות כפי שהם מכונים לעתים קרובות, הם דרך נהדרת לרענן את מראה החצר האחורית שלך. הם לא רק מבחינה חזותית מרכיב אטרקטיבי, אלא יכולים לספק צל נחוץ ולהפוך את החצר האחורית למגוונת יותר.

אנשים רבים משתמשים בפרגולות לגידול פרחים וגפנים לתלייה בגינה

בחלק מהמקרים צמחים המספקים צל הם צמחים מטפסים וצמחים רב שנתיים כגון אפונה ומטפסים בווירג'יניה. זו תפיסה מוטעית שפרגולה מספקת צל מכיוון שאלמנטים בגג ממוקמים על עמודים או קורות רוחביות. כיסוי גג פתוח משאיר עמוד פתוח או קורת רוחב, אך גג פתוח עומד בפני עצמו וניתן לחבר אותו למבנה גדול ועמיד יותר, כמו בית.