למה שווה לטוס לאיי סיישל?

אם אתה תוהה כיצד לבקר בסיישל, תמצא מידע נוסף כיצד להגיע לאיים וכיצד לגלות אותם בצורה הטובה ביותר. קרא את הפוסט הזה למסלול הטיול שלנו בסיישל ותן טיפים זולים לאיים כדי שתוכלו לבלות חופשה משתלמת. הייתי אומר גם שהאיים אידיאליים לירח דבש במחיר סביר בו תוכלו לשהות בגסטהאוס או וילה, לנהוג ברכב שכור ולשחות בחופים שבחרתם (קראו פוסט זה על מאהה, פרסלין ולה דיג לבחירת האי).

האי הראשי הגדול של סיישל, מאהה, הוא היעד הפופולרי ביותר בסיישל. זהו השער לשדה התעופה הבינלאומי של סיישל ויש בו מבחר רחב של מלונות גדולים ואתרי נופש יוקרתיים.

ארכיפלג סיישל המונה 115 איים מול החוף המזרחי של אפריקה ידוע כיפה ויקר

מחיר הטורקיז הטהור והחופים החוליים הלבנים כרוך במחיר גבוה. איי הפרגה נהדרים ואנחנו היינו שם שבוע שלם, אך חשוב לזכור שמספר הטיסות מניירובי למאהה מוגבל מאוד ולעיתים מבוטל.

איי סיישל נמצאים במזרח אפריקה ומהווים ארכיפלג של 155 איים הפזורים על פני האוקיאנוס ההודי. האיים ידועים בחופים היפים ובים הצלול.

כעת

לאחר שסיקרנו את שלושת איי סיישל החשובים ביותר, ברצוני להציג בפניכם עוד חמישה איי סיישל ייחודיים ובלתי מושבעים ששווים ביקור. איים אלה אינם יעדים לתיירות המונית, אך יהיו לך הזדמנויות רבות לראות הרבה חיות בר, לשחות בחופים מבודדים וליהנות מחוויית טיול אותנטית ברחבי שלושת האיים. כל האיים הללו נגישים בקלות מפרסלין, ותמצאו הרבה עסקים מקומיים המציעים לקחת אתכם לשם.

אם אתה בזמן ותוהה באיזה אי להישאר בסיישל, עיין במדריך שלי כיצד להישאר באיים. למי שמתכנן לבקר באיים, יש לי מדריך טיולים מפורט של סיישל.

ישנם הרבה חופים נהדרים בסיישל, מוקפים בגבעות עבותות, עצי דקל מתנדנדים וסלעים גדולים וחיים. מעטים המקומות הם בתוליים ומושלמים כמו איי סיישל, ומעטים דאגו לא פחות מחיות הבר והגנת הג'ונגל כמו איי קסטאווי.

רוב איי סיישל עשויים גרניט

כך שיהיו לכם חופים חוליים עם גלים יפים ומים עמוקים, מושלמים לספורט ימי ומשחק, גלישה ומים צלולים. אהבתי לאיים היא החי והצומח המדהימים, העופות היפים הרבים, איי אטול האלמוגים, המים, החופים הרדודים ושוניות האלמוגים המוגנות, המושלמות לשנורקלינג.

אין טיסות ישירות מארה"ב

אך אתה יכול לטוס מלונדון למוקדים במזרח התיכון כגון קטאר ואיחוד האמירויות הערביות. טיסות בינלאומיות טסות משדה התעופה מהה, שדה תעופה זעיר למדי, או שתוכלו לקחת טיסה מקומית של אייר סיישל המקשרת אתכם לאי על פי בחירתכם.

ישנן 7 דרכים לנסוע במטוס או באוטובוס מטקסס לאיי סיישל (בחר אפשרות לראות הוראות שלב אחר שלב והשוואת מחירי כרטיסים וזמני נסיעה עם מתכנן הנסיעות Rome2Rios).

30h 46m שני, שלישי, רביעי, שבת, ראשון מחיר מוערך: $ 1,000 – $ 2,500 טיסה מאוסטין דרך ניו יורק JFK לאי מאהה (DFW) לאי מאהד (SEZ): זמן הטיסה מדאלאס- DFW לסז הוא 27h 44m, ומכסה מרחק של 986.1 מיילים.

שני, חמישי, שישי, שבת וראשון עלות משוערת: $ 750 – $ 1,900 טיסות מיוסטון לאי מאהה דרך שדרת דוחה. האי מאהה דרך שיקגו אוארה ודוחה 29 שעות 10 יום חמישי – ראשון טיסות מדאלאס לאי מאהד דרך שיקגו ושדרת איסטנבול.

בעקבות העצות הנ"ל

ניתן לעשות טיול לסיישל שאינו עולה זרוע, רגל או יד. אתה יכול לשהות בבתי הארחה קטנים המגישים ארוחות בוקר, לקחת את מרבית ארוחות הטייק אווי, לבלות את רוב זמנך בחקר החופים בחיפוש אחר מבצעי הטיסה הטובים ביותר, ואתה יכול להוציא $ 100 – $ 140 דולר ליום או פחות אם אתה נוסע לבד או מתחלק בעלות. לינה, אך עדיף לעזוב חדר מטלטל ולשים קצת כסף בידי מדריך או איש מכירות סיישליים כדי לכסות את ההבדל בטיול שלך. הדרך הטובה ביותר להשיג טיסות זולות היא לתת לך טיסה בחינם.

כשאתם מתכננים את מסלול הטיול שלכם בסיישל

בחרו את הלינה הזולה ביותר וקיצצו את העלות מ- $ 80 ל- $ 150 ליום. הנושא הבא עליו אנו מדברים הוא עלות ההובלה אל האיים וממנה, כך שתוכלו להעריך כמה תוכלו להוציא מחוף אחד למשנהו כשאתם נוסעים בין האיים. במדריך טיולים זה לסיישל אספר לכם כיצד אנו מתכננים טיול זול לסיישל עבורכם.

נהיה קל יותר להבין מדוע טיסה היא אחת העלויות העיקריות של נסיעה לאיי סיישל ומדוע לוקח כל כך הרבה זמן להגיע לשם.

עלות טיסה לסיישל תלויה בארץ המוצא

שעת ההזמנה, חברת התעופה ותאריך הטיסה. תגלה שטיסות אל האיים וממנו יכולות לעלות בין $ 500 ל- $ 2,000 דולר, תלוי איפה אתה נמצא באיים. למרות מיקומה המבודד, קל לנסוע לאיים מכיוון שהם העיר הגדולה המחוברת ביותר בעולם ויש טיסות ישירות ומקשרות.