כמה עולה צלם חתונות מקצועי

אם אתם מחפשים צלם חתונות בשיקגו, אילינוי או בריצ'מונד, וירג'יניה שיכול לעזור לכם להיות אתם, לספק חווית צילום נינוחה ואותנטית ולדעת שאתם תהיו חברים לכל החיים, אנחנו בחירה טובה.

לדוגמה

אם אתה שוכר צלם חדש באזור בארץ שבו יוקר המחייה נמוך יותר, אתה משלם פחות ממה שהיית משלם אם היית שוכר צלם מנוסה במקום חתונה בניו יורק או בסן. פרנסיסקו. שכירת צלם מקצועי לחתונה יכולה לעלות יותר מתשלום שעתי פשוט, זמן נסיעה ועלות אריזה והשכרת ציוד. הביקוש לצלמים ולאופן הצילום שלהם משחק תפקיד גדול גם במחיר הממוצע של צלם חתונה בקליפורניה.

המחיר הכולל של השירות שצלם מספק תלוי באיזו תדירות הוא מצלם לחתונה שלך. מחיר צלם החתונות תלוי בשעות העבודה, במספר התמונות המעודכנות, בעוזר הצלם הנוסף, במוניטין של הצלם, במיקום הגיאוגרפי וכן בימי השבוע והעונה.

צפוי לשלם בין $ 500 ל -5,000 $ לצלם חתונות

אך נראה שהנקודה המתוקה בעיר האמריקאית הממוצעת היא 3,000 $ עבור צילום בן שבע עד שמונה שעות עם צלם שני. עבור צלם וידאו לחתונה (פחות צלם) עם 10 שעות סיקור של סרט הדגשה של חמש דקות, אתה משלם בין 1,000 ל -5,000 דולר, לפעמים אפילו יותר. בקצה העליון, מחירים מופקעים לימים של מפגשי דוגמנות מקצועיים אופייניים לתמונות חתונה, וצלם חתונה מפורסם וממציא ציוד תאורה גארי פונג גובה תעריף יומי של 120 אלף דולר לחתונה.
למידע נוסף על כמה עולה צלם חתונות מקצועי ומגנטים לברית מומלץ לבקר ב- magnetory.co.il

המחיר של אלבום תמונות חתונה בניו יורק ישתנה בהתאם לצלם

גם סגנונות הצילום לחתונות משתנים, כאשר חלק מהצלמים נוטים להשתמש בתמונות בהירות ואווריריות, בעוד שאחרים מעדיפים סגנון דרמטי יותר, תיעודי, אך סגנונות אלה אינם משפיעים על המחירים.

על סמך מחקר פנימי של 27,000 זוגות נשואים בשנת 2019

צלם החתונות הממוצע עולה 2,400 $. הזוג הממוצע מוציא 7% מתקציב החתונה על צלמים, לעומת 45% על מקום החתונה הכולל אוכל, שתייה ואורחים. זוג שזה עתה נשוי לשכור צלם כדי לצלם את הרגעים הטובים ביותר ביום הגדול שלהם מוציא בין 2,095 ל -2,556 דולר בממוצע על תמונות החתונה שלהם שאינן כוללות וידאו.

זה משפיע על העלות הממוצעת של צלם חתונות בין $ 100 ל- $ 800

בהתאם לחוויית הצלם שלך. העלות הממוצעת של צלם חתונות היא גבוהה, אבל זו הוצאה שזוגות לא צריכים לפספס. כאשר מחליטים את מי לגבות עבור תמונות חתונה, צלמים מקצועיים צריכים להביא את העלויות הללו לעלויות שלהם.

חוזה צילום החתונה האופייני כולל מספר שעות ביום לצלם

כדי לצלם את המיקום, הטקס וחלקים חשובים בקבלת הפנים. הצלם ימסור לך את קבצי הגלם לאחר החתונה, והמחיר כולל עריכת התמונות וארגון האלבום בתיקייה. ממוצע סידורי צילום החתונה הוא שמונה עד עשר שעות או יותר עבור צלם הלוכד הכל מהאולם ועד הטקס ועד החלק החשוב ביותר בקבלת הפנים לחתונה.

המחיר שצלם חתונה מציע כולל את הציוד המשמש

זמן הנסיעה, משך החתונה, מספר אנשים, ניסיון של שנים, זמן שלאחר הייצור ומוצרים מוחשיים כגון אלבומים, תמונות ומסגרות. אם החתן והכלה לוקחים את דמי התשלום ומחלקים אותם במספר השעות שצלם מבלה בחתונה שלך, אני חושב שהם ירוויחו בערך 300 $ לשעה, וזה נשמע מדהים אבל מוגזם תמורת שעה. 56 הדולרים לשעה שצלם מכניס לחתונה אינם כוללים את עלות הציוד, ההדרכה, החינוך, התוכנה, צלמי יד שנייה, צלמי וידאו, ביטוח, מיסים ופרסום.

צלמים מבלים הרבה מזמנם בעריכת הצילומים שלהם לחתונה שלך

בחירת התמונות הטובות ביותר ועריכתם בכדי לגרום להם להיראות מושלמים. בגלל העבודה הקשה הזו, עלות צילום החתונה מבוססת על יותר מסתם שעות הצלם שלכם מבלה בצילומים ביום החתונה שלכם.

אם החתונה שלך אמורה להיות אירוע קטן יותר

נניח 100 איש, אז אתה צריך יורה שני (אשף חתכים) בהישג יד כדי לעזור לצלם הראשי לקבל את הזוויות החשובות לאירועים חשובים כמו יום קודם, קודם כל ריקוד והטקס. אינך רוצה שהצלם ישתמש בתמונות החתונה שלך בתיק העבודות שלהם כדי לקדם את העסק שלו, לכן היה ברור לגבי זה ככל האפשר.

מחירי צילום חתונה בארה"ב נעים בין $ 1,000 ל $ 10,000 או יותר

מילאי הוא צלם חתונות מנוסה מקליבלנד ואומר כי הצלם הממוצע במערב התיכון הוא בין 3,000 ל -4,000 דולר. עלותו של צלם שני תשתנה, אך בניו יורק צלמי החתונה יהיו יקרים יותר מצלמים באזורים כפריים, ונעים בין 25 ל -50 דולר לשעה. מחירי צילומי החתונות בארה"ב נעים בין 1,000 ל -11,000 דולר (או יותר), אומר מילאי, כאשר צלם המיילדות הממוצע נע בין 2,000 ל -4,500 דולר.

הטבלה הבאה מציגה הצעה של צלם לזוג חתונה בנשוויל, TN, שם יוקר המחיה נמוך מהממוצע בארה"ב. על פי ValuePenguin, יש גרפיקה המציעה הצעת צילום חתונה לזוג בנאשוויל. אין צורך בצלם או עוזר שני כדי לצלם כל רגע בחתונה, וזה יכול לעלות יותר.