כמה כסף יש לי בפנסיה

בתרחישים לעיל נושאינו ההיפותטיים מחזיקים את כל חשבונות החיסכון שלהם באחת ממגוון אפשרויות הפרישה: חשבונות חיסכון, 401 (k), מסורתיים או IRA. האופן שבו אתה משקיע את הפנסיה שלך יקבע מאיפה יגיע הכסף שלך כשאתה פורש. על פי המטרות שלך, ישנן דרכים רבות להשקיע את הכסף שנשאר לך לפנסיה. – כמה אתה צריך לחסוך לפנסיה תלוי בהכנסה הנוכחית ובאורח החיים שאתה רוצה בעת פרישתך. מחסכון כספי לחשבונות פנסיוניים, פנסיות וביטוח לאומי, 4 מקרנות הפנסיה שלך מגוונות. לדעת כמה לחסוך בכל גיל יכול לעזור לך לשמור על יעד לעמידה ביעדי הפרישה שלך – ויש כמה נוסחאות פשוטות שבהן תוכל להשתמש כדי למצוא מספר. בואו נסתכל מקרוב על כמה מההנחיות החשובות ביותר לחיסכון בפנסיה כדי להבין כמה עליכם לחסוך לפנסיה בשלבים שונים בחייכם. על פי המכון הלאומי לביטחון פרישה (NIRS), יותר מ 75% מחיסכון הפרישה של אמריקה נמוך מיעד החיסכון השמרני ו 21% אינם מספיקים לחסכון. על פי פידליטי, עליך לחסוך 15 אחוז ממשכורתך לפני מס לפנסיה.
למידע נוסף אודות כמה כסף יש לי בפנסיה ניתן לבדוק כאן: pitarongroup.co.il

על פי פידליטי

אתה אמור להיות מסוגל לפרוש לפחות פי עשרה מההכנסה השנתית שלך בחיסכון. אם ההכנסה שלך אינה מכסה חסכונות לפני שאתה עוזב את הקן, יתכן שזה לא הזמן הנכון לעזוב. החדשות הטובות עבורך ורוב האנשים הן שאתה מקבל עזרה ממקורות שאינם החסכונות שלך. כשהתחלתי לעבוד לא היו לי הרבה הכנסות, אבל עכשיו, כשאני מרוויח 100 אלף דולר לשנה, אני בדרך לפנסיה. אני חוסך יותר מתמיד ואני שמח לדעת שאני במקום טוב.

למרות שסכום החיסכון המומלץ לפנסיה

הוא פי ארבעה מהשכר השנתי, זו לא המציאות עבור אמריקאים רבים. הגיל הממוצע של בני 40 וארבעים הוא כ- 50,000 $, והחיסכון הפנסיוני החציוני לקבוצת גיל זו הוא 63,000 $. אומנם 40% מההכנסה הממוצעת של אמריקה לפנסיה מוקדמת נמוכה, אך עדיין מדובר בהכנסה גבוהה לגמלאים, והביטוח הלאומי מהווה מקור הכנסה משמעותי עבור רוב האנשים. זכור כי מומלץ לחסוך לפחות פי שלושה מהמשכורת השנתית שלך כדי לשקף את היתרה שלך. זכור גם שהחישובים שלעיל אינם לוקחים בחשבון מקורות הכנסה אחרים כגון פנסיה, ביטוח לאומי ועסקה במשרה חלקית.

גורמים המשפיעים על יעדי החיסכון האישי שלך כוללים את הגיל שבו אתה מתכנן לפרוש ואת אורח החיים שאתה מקווה להשיג בפנסיה

לדוגמה, אם אתה רוצה לטייל או לעסוק בתחביבים, ייתכן שתצטרך לחסוך יותר ממה שהחישובים הבסיסיים אומרים לך. גורמים כמו החיסכון הבריאותי והפרישה יכולים להשפיע גם על הצרכים הכספיים שלכם.

חישבנו כמה כסף אתה עשוי להוציא במהלך הפנסיה

כדי להבין כמה אתה צריך לחסוך לפנסיה. המשמעות היא אומדן הכנסות הפנסיה שלך לפני הביטוח הלאומי וההשפעה של תוכניות חיסכון פרישה שוטפות, פנסיות וחשבונות פרישה אחרים. בנוסף כללנו את השלכות המס של תוכניות אלה בניתוח שלנו כדי שלא נעריך יתר על המידה את הכנסות הפנסיה שלך.

הזן את הגיל הנוכחי

ההכנסה, יתרת החיסכון וכמה אתה חוסך לפנסיה בכל חודש. אנו משתמשים בזה כדי להבין כמה הכנסה אתה צריך לייצר כדי לגשת לפנסיה שלך. המשמעות היא שעל סמך העדפות אורח החיים שלך אתה מסתכל על ההכנסה שאתה זקוק לשקול את מספר השנים עד לפנסיה (אנו מצפים שתחיה עד 95 שנים).

שמירה לפנסיה היא משחק ארוך ולמידה שלא לכל אחד. קרא את המדריך שלנו לחיסכון בפנסיה כדי למקסם את ההחזר על החיסכון שלך ותעדף יעדים לטווח הקצר לחיסכון הפנסיוני שלך.

השתמש בעשר השאלות הפנסיוניות שלנו כדי לקבל מושג ברור לגבי הנכסים שיש לך, מאיפה הם באים וכיצד תשתמש בכסף שלך. לפני שאתה צולל פנימה בחר כמה כללי אצבע כדי להתכונן להצלחה ביצירת תוכנית פרישה מקיפה.

כלל אצבע נפוץ

הוא שאדם ממוצע זקוק לכ- 80% מהכנסתו לפנסיה מוקדמת בכדי לשמור על אותו אורח חיים כאשר הוא או היא פורשים. עם זאת, יש לקחת בחשבון כמה גורמים ולא כל ההכנסות הללו חייבות להגיע מחסכונותיך. בהתבסס על כלל אגודל זה, אדם שמרוויח 100,000 $ יזדקק לפרישה של כ -80,000 $ בשנה 2. כלל זה לוקח בחשבון כסף שלא צריך לבזבז במהלך הפנסיה.

אחד הדברים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון בעת קביעת הסיר הפנסיוני שלך

הוא שלא מדובר רק בהחלטה כמה אתה רוצה לחסוך. לדוגמא, יעד פרישה משותף לאמריקאים הוא להחזיק מיליון דולר בקן. עם זאת, יש מדריך שיעזור לך להבין כמה כסף אתה צריך לחסוך לפנסיה.

תוכניות רבות לחיסכון פנסיוני יכולות להפחית את הכנסותיך החייבות במס

כך שתוכל לשמור יותר ממה שאתה מרוויח היום. אתה יכול להחליף את ההכנסה שלך לפנסיה מוקדמת בשילוב של חיסכון, השקעות, ביטוח לאומי ומקורות הכנסה אחרים כגון עבודה במשרה חלקית, פנסיות והכנסות משכירות.

באתר המינהל לביטוח לאומי תוכלו למצוא מספר מחשבונים שיעזרו לכם לאמוד את ההטבות שלכם

לדוגמה, אם אתה מתכנן לנסוע בפנסיה, תצטרך יותר מ- 80,000 $ בשנה. ניתן להתאים נתון זה על פי מקורות הכנסה אחרים כגון ביטוח לאומי, פנסיה או עבודה במשרה חלקית, וכן גורמים כמו בריאות ואורח חיים מועדף.

כדי לפרוש מוקדם, פעל לפי הכלל של 15%: עליך להתחיל בגיל 25 אם אתה רוצה לפרוש בגיל 62, ובגיל 35 אם אתה רוצה לפרוש בגיל 65. כלל זה מניח שכדי לחיות בנוחות בפנסיה אתה צריך הכנסה שנתית שבין 55% ל -80% מההכנסה שלך לפני פרישה. הכלל אינו מציע ביצת קן כדי לגדל את כל הכנסות הפנסיה שלך. אתה יכול לקבל חלק מההכנסות האלה, למשל, מביטוח לאומי.