כלי תחבורה בעיר הגדולה

  • by

כלי תחבורה 

העומס של כלי תחבורה במרכזי הערים יוצר פקקים עצומים ולכן זמן הנסיעה מנקודה לנקודה הופך להיות ארוך וחסר פרופורציה. זו הסיבה שאנשים רבים החלו לחפש דרכים חלופיות לנסיעה היום יומית לעבודה או לסידורים באותה העיר. המטרה שלהם היא לחסוך זמן, עצבים וליצור ניידות הרבה יותר נוחה ופונקציונלית אשר תואמת את המצב בשטח. יש כאלו שעברו לרכב על אופניים לעבודה וכך הם משלבים ספורט עם יעילות, מגיעים בזמן למשרד, לפעמים קצת מזיעים בחום הישראלי אך במשרדים מודרניים רבים יש גם מקלחת במשרד, כך שנכנסים למקלחת מהירה ומתחילים את היום בחיוך גדול. 

אחרים מעדיפים לרכב על כלי תחבורה חשמליים שהם קלים יותר לנסיעה ואינם כרוכים במאמץ פיזי גדול ולכן הם רוכבים על אופניים חשמליים או על קורקינט חשמלי ברחבי העיר. קיימים סוגים רבים של הכלים הללו ויש לרכוש תמיד דגם שמתאים לגילו של הרוכב במיוחד כשמדובר בילדים ולמשקלו. כאשר הדגם תואם את המידות, אפשר לנסוע באופן בטיחותי לכל מקום בעיר. 

כללי הבטיחות של כלי תחבורה חדשים 

אין ספק שנסיעה על כלי תחבורה חשמלי היא נעימה ומהירה אך עם זאת יש לשמור באדיקות על כללי הבטיחות כדי למנוע אסונות. לאור מקרים קשים שקרו בעבר לרוכבים שונים, יש להקפיד על חבישת קסדה שתאומת את גודל הגולגולת של כל אחד וזאת כדי שהיא תהיה אפקטיבית ביותר במקרה של נפילה, החלקה או חלילה תאונה. בנוסף לכך יש למלא את כל ההוראות של משרד התחבורה בעניין זה. כמו העובדה שאין לרכב על כלי תחבורה חשמליים כאשר שומעים מוסיקה או מדברים באמצעות האוזניות, כיוון שבדרך זו הרוכב אינו שומע כל מה שקורה בכביש וכאשר הוא לא ערני, הדבר עלול ליצור סיכונים מיותרים.

ילדים על קורקינטים חשמליים 

בכל מקום ברחבי העיר אפשר לראות ילדים על כלי תחבורה חדשים כמו קורקינטים חשמליים במגוון דגמים וצורות וגם אופנים חשמליים. כך הם מגיעים לבית הספר, לחוגים, לתנועת הנוער ולפארק כדי לפגוש חברים. כבר קשה לדמיין איך נראו החיים שלנו לפני כניסתם של כלי תחבורה אלו לשימוש כה תדיר. 

השירות המהיר של כלי התחבורה החדשים 

גם אנשי העסקים גילו בשנים האחרונות את היתרונות של כלי תחבורה חדשים ולכן אפשר לראות במשרדים רבים קורקינט חשמלי שמשמש בכל פעם עובד אחר שיוצא לפגישה או לסידורים באחד הרחובות הסמוכים למשרד. כך הוא לא צריך לנוע באמצעות הרכב, לחפש מקום חנייה אחר שזו משימה קשה מאד וכל הסיבוב לוקח לו פרק זמן ארוך. עם כלי תחבורה חשמלי הזמנים הופכים לקצרים הרבה יותר וכל משימה מתבצעת ביעילות הרבה יותר גבוהה.

אופציה נוספת היא לשכור את אחד מכלי התחבורה הללו, לנסוע מנקודה לנקודה ולהשאיר את הקורקינט בנקודת האיסוף כך שהוא ישרת את הלקוח הבא.

צילום:freepik