כיצד לבחור הנדימן מקצועי לביצוע התקנת מספר טלוויזיות חכמות בבית

העלות הכללית של התקנת המערכת באופן מקצועי יכולה לנוע בין 80 $ ל 100 $ לשעה. רוב בעלי הבית מתקינים מערכת תקע, אך עדיף אם איש מקצוע יתקין מערכת קווית.

לעבודות חיווט מתקדמות בהתאמה אישית, אתה צריך מתקין מורשה שיבצע את העבודה עבורך. הקבלן הראשון שאתה מקצה להרכיב ולהתקין את הטלוויזיה שלך. מתקין מקומי לאוטומציה ביתית יכול גם לבצע עבורך את ההתקנה והחיבור.

הרבה עובדי עשה זאת בעצמך גובים תשלום שעתי עבור עבודתם, אך לחלק מתקיני הטלוויזיה וקמעונאים כמו בסט ביי יש דמי התקנה המבוססים על עבודת הטלוויזיה הנדרשת. התקנה מקצועית יכולה לעלות בין 150 ל -350 דולר, בתוספת עלות הסוגר עצמו.

המחיר הממוצע להרכבת טלוויזיה בטלוויזיה

הוא בין 15 $ ל -500 $, בהתבסס על הגודל הנדרש לאבטחת הטלוויזיה. אתה יכול לצפות שעלות ההתקנה הממוצעת של טלוויזיות תהיה בין 15 ל -500 דולר בנוסף לעלות ההתקנה ועלויות העבודה של קירות טלוויזיה, בהתאם לסגנון ולגודל שתבחר. טלוויזיה פשוטה בגודל 25 אינץ 'המורכבת ומותקנת בחנות טכנולוגיות ההתקנה עולה 75 דולר, בעוד טלוויזיה בתנועה מלאה עם מסך גדול יותר וכבד 65 אינץ' ושקע חשמל חדש יכולה לעלות עד 1,000 דולר להתקנה.

סוגר פשוט

הוא סוגר בעל פרופיל נמוך ($ 25 עד $ 150) שמחזיק את הטלוויזיה קרוב לקיר. תושבת תנועה מלאה מאפשרת לך להשאיר את הטלוויזיה בזווית כדי לספק את נקודת התצפית הטובה ביותר. שני סוגי הסוגריים ניתנים להתאמה, כך שניתן לצפות בטלוויזיה מזוויות שונות.

זוהי דרך מצוינת לצפות בטלוויזיה כשהיא מקובעת לקיר

אך התקנת סוגר הטלוויזיה עשויה להיות קשה. כאשר טלוויזיה גדולה מקובעת לקיר בחדר גדול, ככל שתושבים אליה קרוב יותר כך זווית הצפייה נמוכה יותר. כדי להרכיב טלוויזיה, אתה צריך סוגריים כדי להחזיק את הטלוויזיה בקיר.

כאשר ספק השירות יבוא לתלות את המסך השטוח שלך על הקיר תצטרך להראות לטכנאי שלך היכן הקיר שבו תהיה הטלוויזיה ואת השקע המתאים לו

למעשה, כמה מאנשי מקצוע בהתקנת טלוויזיה תולים את הטלוויזיה בעלת המסך השטוח שלך בקיר עם סוגר הטיה שניתן להתקין בכל מקום בחדר הבית שלך. חלק מהדופקים מעלים טלוויזיות לאח, אבל המתחרים שלהם לא.

התקנת תקרה היא בחירה טובה לפנות מקום או שטח רצפה כאשר חומרים על הקיר אינם מאפשרים סוגריים להתקנה. על צלחת קיר או סוגר תלוי תלייה שלמה הניתנת לחיבור לטלוויזיה.

אם הטלוויזיה שלך מחוברת לקיר, התקן את כיסוי הכבלים כך שיהיה גבוה בסנטימטר אחד לפחות מתחתית הטלוויזיה, כך שהטלוויזיה תישאר מוסתרת כאשר הכבל יגיע לחלק העליון של הכיסוי.

אתה יכול לבחור להסתיר את החוטים שלך או להוריד אותם מהתושבת

אפשרות נוספת היא לעצב משהו שמתאים מעל האח, כך שתוכל למשוך את הטלוויזיה מהמעטפת ולהוריד אותה לתוך הקיר. המקום שבו אתה רוצה לבצע את החיווט להתקנת הקיר שלך תלוי במקום שבו אתה מתקין את השקעים וחיבורי הכבלים.

הרכבה קבועה נהדרת אם אתה יושב על הרכבה קבועה. בסוגריים קבועים אין התאמת זווית, כך שהטלוויזיה ממוקמת במקביל לקיר. ההתקנה היא כאשר סוגר תנועה מלא מותקן על קיר עם קופסה מובנית, כפי שמוצג להלן.

במקרים מסוימים

חנות תספק את המסך השטוח החדש ותעלה אותו על הקיר. זה יכול להיות יקר יותר משכירת אומן בעצמך, אבל זו הדרך הקלה ביותר להתקין מוצר חדש. בחירת סוגר קיר לטלוויזיה שלך יכולה להיות קשה מכיוון שיש כל כך הרבה סוגים וגדלים שונים וגם מבטיחה שימוש בחלקים הנכונים.

המחיר הסופי של התקנת טלוויזיה תלוי במגוון גורמים

כולל גודל הטלוויזיה שלך, היכן אתה רוצה לתלות אותו, איזה סוג סוגר אתה רוצה להשתמש ובאילו שירותים נוספים אתה רוצה להוסיף. סוג הקיר עליו תרצו להתקין את הטלוויזיה שלכם ישפיע גם הוא על המחיר. חומרת הרכבה לרוב יקרה יותר עבור דגמים שקל יותר להתכוונן ולכופף.

באופן כללי, מתקינים יודעים את הגובה הנכון להתקנת טלוויזיה על ידי מדידת החדר, הספה, הרהיטים וקיר הטלוויזיה בכדי להכניס את הטלוויזיה למיקום המושלם.

אם תזמין את הטלוויזיה שלך מחנות מקומית

נאסוף אותה ונהיה בדרך למקום העבודה שלך. הרכבת טלוויזיה עם מסך שטוח על הקיר היא משימה שעדיין לא ידועה, אך יכולה לחסוך הרבה כסף. בדיוק כפי שעושה עשה זאת בעצמך מתקין גוף תאורה חדש, עליך להזמין חשמלאי כדי לחבר מחדש את המפסק.
למידע נוסף בתחום של הנדימן פרטי לכל בית כדאי לבדוק כאן: dailyprithibi.com

הרכבה או התקנה של הטלוויזיה בעלת מסך שטוח יכולה להביא כל כך הרבה שמחה לחייך

בין אם אתה משעשע אורחים או צופה בסרטים עם המשפחה שלך. תושבת קיר לטלוויזיה יכולה לחסוך מקום, לייעל את ארגון החדרים ולהרחיק את הטלוויזיה מילדים. התקנת תושבת לטלוויזיה יכולה גם לפנות מקום ולהשתמש בריהוט לדברים אחרים.

הסתובבנו במערך מבלבל של סוגריים שיעזרו לך לבחור את הגרסה הטובה ביותר למצבך

לחץ כאן למידע נוסף על הסיבה לכך שאנו מציעים את שירות התקנת הטלוויזיה הטוב ביותר ומה מבדיל אותנו מהמתחרים שלנו. ההתקנה הראשונה היא סוגר הטלוויזיה, שכמו הטלוויזיה עצמה הוא פרויקט פשוט.