חברה לאיתור רטיבות בקיר

יש פקחים שמעדיפים מד לחות משולב ומוצאים אותו תכליתי ונוח יותר. מדי לחות אחרים כמו מד הלחות הכללי של סדרת MM המשמשים חברות פיקוח מסוגלים להגדיר את סוג המצע הספציפי שתרצו למדוד. אם כסף הוא בעיה, ישנם מדדי לחות סבירים רבים, אך הבעיה היא שמחיר הדגמים האלה נוטה להיות שאין לך ברירה אלא להתקין או לחבר אותם.

מדחומים מיותרים מועילים

אבל הצורך שלהם במשטח גדול ושטוח ומוצק עם עובי מספיק הופך אותם פחות אידיאליים לאיתור נזילות באזורים שקשה להגיע אליהם או בחומרים רכים כמו בידוד או משטחים מעוקלים או לא אחידים. אם אתה מחפש מד לחות שיכול לזהות נזילות בבידוד או בחומר בנייה, חפש מד בצורת סיכה עם סולם התייחסות. מכשירי מדידה חודרים או חודרים הם הדרך היחידה להעריך את חדירת הלחות.

אם מתרחשת נזילה, הדבר הראשון לעשות הוא לבצע בדיקת לחות חזותית. בקניית בית, מפקח ישתמש במד לחות כדי לבדוק אם הבית דולף. הפקח יאתר גם לחות שאולי לא נראית מיד.

מיפוי לחות מדויק חשוב גם לעקוב אחר חומרי בניין רטובים לפינוי, ייבוש והצלה של מצעי בניין. את בדיקת הלחות החזותית יש לבצע מיד לאחר אירוע מים כדי שהפקח יזהה לחות.

ניתן להשתמש בנוכחות לחות בחומרים קרירים יותר מחומרי בניין רגילים

כדי לזהות תנאים המקדמים צמיחת עובש. עם לחות קבועה, עובש מתגלה ותנאי לחות יכולים להימשך עד 72 שעות לפני היווצרות עובש. ניתן לזהות עובש ובעיות נלוות אם התבנית נראית לעין או נראית דרך האף.

כל השאר זהים

אך המציאות היא שמצלמות אינפרא אדום יכולות לעזור בזיהוי בעיות אלה בצורה לא פולשנית. מצלמות הדמיה תרמית יכולות לזהות טמפרטורה ולהשתמש עמן במדי לחות כדי להעריך חדר לחות ולמצוא אזורים שבהם סביר להניח כי עובש יגדל בחללי הקיר. גלאי עובש יכולים לזהות עובש בבנייני מגורים ומסחר באמצעות מצלמות הדמיה תרמיות אינפרא אדום, תמונות קצה וחוץ, כמו גם את המיקום והיקף התפשטות העובש.

מצלמות אינפרא אדום מזהות לחות בקיר באמצעות מערכת אופטית המודדת אנרגיה אינפרא אדום וטמפרטורת פני שטח. אם תעביר את המצלמה לאזור החשוד שלה לטמפרטורות קרירות יותר, הקריאות יכולות לאתר נזילות נסתרות.

בנוסף לפקחים מקצועיים שמאתרים את האתר, ניתן להשתמש בסורקי תרמוגרפיה גם לאיתור בעיות מים. סורקים אלה מסוגלים לזהות מתי החלק הקר ביותר של קיר חם דולף.

דליפת מים עלולה להרוות את הקיר ולגרום לעובש וריקבון. באזורים מסוימים בקיר שלך בהם מים בורחים, עובש יכול להיות בעל ריח חזק ועשוי.

עובש מופיע בדרך כלל באזורים עם עודף לחות

כגון חדרי אמבטיה, מטבחים ומרתפים. אם מתרחשת עובש על קירות, תקרות, לוחות עוקפים או באזורים ללא אינסטלציה או אביזרי צנרת, זה עשוי להוות מקור לחות בקירות. אם דליפת מים בקיר נראית באופק, ישנם מספר סימנים שיכולים לעזור לך לזהות אותה.

עודף מים ולחות יכולים לייצר ריח מעופש כאשר הם נספגים בחומרי בניין כמו לוחות, עץ וקיר גבס. חללי קיר, המושפעים מנזקי מים, רגישים במיוחד להיווצרות עובש ולריחות חריפים ועשובים.

זה צריך להיות מספיק גבוה בפנים כדי להגביל את האידוי משני צידי קיר הגבס. זה מבטיח שהקיר יבש מספיק לתיקונים נוספים, צביעה וצביעה מחדש. לפעמים נזק למים נראה לעין, אך לפעמים הקיר לא מראה סימני רטיבות.

הידיעה אם הקירות שלך דולפים יכולה לחסוך זמן ניקוי ולהפחית את הסבירות לנזקי מים חמורים

אמנם עדיף לבצע תיקון או שיפוץ על ידי משחזר, אך ישנם מספר צעדים חשובים שתוכלו לנקוט כדי למזער נזקים. אם הבית שלך מכוסה בטיח ואתה מאמין שיש בעיית רטיבות, אנו ממליצים לך מומחה שיעריך את מידת בעיית הבטיחות או הנזק שנגרם על ידי בדיקת עובש (לחץ על הקישור כדי לראות בדיקות עובש באיכות גבוהה מבית. מחסן שבו תוכלו להשתמש כדי למצוא בעיות עובש בביתכם). כשאנחנו בוחנים את הקירות הפנימיים ואת החללים לאיתור עובש, יש לנו מספר אפשרויות שונות, החל מאמצעים לא פולשניים וכלה בשיטות הרסניות. מצלמות אינפרא אדום יכולות לזהות שינויים קטנים בטמפרטורת פני הקיר.

מד הלחות

הוא מכשיר למדידת תכולת הלחות של חומרי בניין שונים כגון קיר גבס, ציפוי, בידוד, עץ, אריחים ופיברגלס. סיכוני בטיחות מבניים כמו עובש, ריקבון וריקבון הם השלכות אפשריות של לחות מוגברת בחומרים אלה. עובש זקוק ללחות בכדי לגדול בחומרי בניין, כך שאם אתה מוצא לחות, סביר יותר שתקשור ליצירת עובש בחומר.

ניתן להשתמש בתרמוגרפיה אינפרא אדום לזיהוי אזורים בהם עודף חום מוביל לעמידות מוגברת

ניתן לתקן בעיות לפני שהרכיב נכשל וגורם נזק לרכיב או סיכון בטיחותי או אובדן פריון. בדיקת חשמל אינפרא אדום יכולה למצוא נקודות חמות שעלולות לגרום לפגמים בחיבורים וברכיבים.

מצב החיפוש משמש למדידת תכולת הלחות של משטח החומר בעומק מצטבר באמצעות בדיקה

מצב זה נחשב לדרך המדויקת והמדויקת ביותר למדידת לחות מכיוון שהוא מתאר נקודות לחות לסירוגין בעץ החסרות בסיכת המד. במצב זה, המודד מודד את כמות הלחות בחומר על פי מוליכותו החשמלית.
על מנת לבדוק עוד פרטים מורחבים על חברה לאיתור רטיבות בקיר וחברה לאיתור נזילות נא לבדוק כאן: no-leak.co.il

חבר חוט מבודד למסמר מתכת גמיש ליד אחד מסיכות המגע של מד הלחות. לאחר שהחוט מחובר לסיכות המגע, החל סיכות אחרות על חלקים שונים של הבנייה שבהם אתה חושד כי עלולות להיווצר נזילות.

מד הסיכה מציין ערך לחות כאשר הקיר בין שתי נקודות המגע רטוב. תהיה גם תגובה יבשה אם החומר אינו בדרך הדליפה.