השכרת מקרן לכל מטרה

אם אתה מוצא חברה להשכרת מקרנים עם מוניטין מוצק ורזומה של הצלחות בתחום ההקרנה, מאמר זה יכול לעזור לך להגיע אל המקרן המיוחל. ראשית, ודא שחברת ההשכרה שלך מכירה את המקרנים שלהם היטב וממליצה על אחד שעונה על הצרכים שלך. טיפ: בעת השוואת מקרנים להשכרה, יש לקחת בחשבון את הרזולוציה המקורית, מכיוון שרוב המקרנים תואמים לרזולוציות גבוהות יותר באמצעות טכנולוגיות דחיסה.

אם אתה איש מכירות עם מצגת גדולה

אין דרך טובה יותר מאשר עם מקרן לשתף את מסך המחשב הנייד שלך עם וידאו באיכות גבוהה. בעזרת מקרן, תוכל לצפות בתמונות ובסרטונים על משטח גדול יותר ממסך טלוויזיה או צג קונבנציונאלי. המקרנים שלנו ניידים וקלים לתפעול וניתנים להתקנה בכל מקום.

תאגיד מקרן ההשכרה מקל על ההתקנה והשימוש במקרן ההשכרה שלך על ידי מתן הוראות פשוטות

כל הכבל הדרוש ותמיכה טלפונית 24/7 כדי לענות על שאלות שעלולות לצוץ בכל שלב במהלך השכרת ה- AV שלך. בארה"ב יש את אחד המבחר הגדול ביותר של השכרת מקרנים למסכי הקרנה בכל הגדלים.

אם אתה סקרן לגבי מה כוללת השכרת מקרן

במה מדובר וכמה זה יעלה לפרויקט, הנה מה שאתה צריך לדעת. הרשימה לעיל אמורה לספק מספיק מידע כדי לעזור לך לבחור חברת השכרה בעלת מוניטין שתוכל לספק לך שירות השכרת מקרנים קל ונוח. אם אתה זקוק לציוד השכרה במחיר משתלם למשך כל תקופת ההשכרה שלך, חברת השכרת מקרנים מציעה מקרנים למחשבים ניידים, מסכים, לייזרים ושלטים וכל מה שאתה צריך כדי להבטיח שהמצגת שלך תהיה מוצלחת ובלתי נשכחת.

השכרת מסכי הקרנה הופכת את המקרנים לנגישים יותר מאי פעם

חברות AV רבות מציעות השכרה יבשה מה שאומר שהם מספקים מקרנים לאנשים שאינם יודעים כיצד לטפל בהם. חלק ממקרני ההשכרה תומכים בוידאו, וחלקם מתאימים כמקרני קולנוע, לפחות במובן הבסיסי ביותר.

קשה לדון בעלות השכרת המקרן מבלי לדון בגודל המסך שאתה רוצה. המקרנים הטובים ביותר מציעים יותר מסתם גודל המסך ביחס לתקציב שלך. אם אתה רק רוצה לשכור מסך הקרנה לפרק זמן קצר במקום לקנות משלך כיוון שהוא זול יותר.

אם אתה רוצה להגדיל את גודל התמונה

חברות כמו Hartford Tech Rentals ממליצות למקם את המקרן מאחורי המסך כדי להפחית את הבהירות כך שהאור יתפזר על שטח גדול יותר. גודל התמונה המוקרן תלוי במודל המקרן, כך שעליך לברר לגבי מרחק עם חברת ההשכרה. אם מדובר במסך קבוע בחדר בו אתה עומד להשתמש, עליך גם לדעת את הזמן והמקום של המקרן, כיוון שהתמונה תמלא את כל המסך.

אם אתה משתמש בשולחן עבודה להצגה ואין לך מפצל אותות, תזדקק למסך מקרן עם יציאת לולאה. אם אתה המנחה היחיד שמשתמש במקרן ויש לך שתי כניסות מחשב, קלט מחשב מספיק. בעת השכרת מקרן, זכור כי הוא אינו מצויד במסך, אלא רק במקרן.

בעת השכרת מקרן, עליך לקחת בחשבון גורמים חשובים כגון תאורת הסביבה, גודל המסך והמרחק בין המקרן למסך. מקרן פשוט יכול להיות מצויד במספיק לומן כדי להאיר מסך בסביבה חשוכה.

מקרני LCD הזמינים בחברת Aviva Rentals נעים בין 2,300 לומן ל -10,000 לומן. השכרת מקרנים יכולה להציג את התוכן שלך באור הטוב ביותר עם מגוון רחב של פתרונות מקרן.

לא משנה מה צרכי ההקרנה שלך, אביבה יכולה לעזור לך לעשות את הבחירה הנכונה עבור מקרן LCD או DLP. החל מקביעת הרזולוציה ועד קביעת גודל המסך, משאב זה מספק הנחיות כיצד לבחור את מקרן ההשכרה המתאים לארגון שלך.

השכרת מקרן לאירועים מלווה במשתנים רבים, ממש כמו קניית בית או מכונית – לכן ודא שאתה מקבל הדרכה מעמיקה בכל הנוגע להשכרת מקרנים ומסכים.

projectors.co.il זו החנות האינטרנטית המומלצת ביותר בתחום

הם יכולים להפוך את החצר האחורית שלכם לתיאטרון המצויד במסך ענק, מקרן באיכות מסחרית ואחת ממערכות הסאונד המדהימות שלהם לחוויה שאין שני לה.

המקרן האלגנטי מתחבר למחשבים ניידים, נגני DVD, קונסולות משחקי וידאו, כבלים, תיבות טלוויזיה בלוויין ומצלמות דיגיטליות, ויוצר יישומים ללא הגבלה. לייזר הוא עתידם של המקרנים והעתיד נמצא כעת אצל אביבה השכרות.

מקרנים קלים לשימוש

ולרובם יש שלט רחוק שהופך את התפעול לקל. מקרנים משרדיים לרוב מתאימים במיוחד להקרנה ממרחק קצר – לכן הם אידיאליים לחדרי ישיבות קטנים ומקרינים תמונה גדולה יותר ביחס למרחק בין המקרן למשטח ההקרנה. בעזרת מקרן DLP-R Ultra Short Throw אתה יכול להאיר מסך גדול עד 70 אינץ '(יותר מאינץ') ממשטח המסך. מקרנים אלו מתאימים גם לשימושים מקצועיים נוספים.

חלפו הימים בהם עמדת מול מנורת מקרן וחסמת את התמונה על המסך. להשכרת מקרנים מסוג Ultra Short Throw יש זריקה קצרה וזה מושלם כשצריך להקרין תמונה גדולה לחלל קטן.

ומי שמתגורר בלונדון מוזמן לנסות את השירות הבא.
למידע מורחב בתחום של השכרת מקרן לכל מטרה כדאי לבקר ב-