הכשרת רקדניות בלט קלאסי

לסיכום, מחקרים הראו כי רקדני בלט קלאסיים אינם מוכנים היטב לדרישות המוטלות על גופם בהשוואה למאמני אינטרוולים אחרים בעצימות גבוהה בספורט. הדילמה הופכת לאחר מכן לניסיון להוסיף אימוני כוח והתניה ללוח האימונים המלא שלהם ולהגביל במקביל את ההשפעות האסתטיות ואימוני הכוח האפשריות על הגוף. לרקדנים שמעולם לא התכוונו לרקוד במיטבם, אימון בלט קלאסי יכול לסייע בפיתוח כוח וגמישות.

על ידי לימוד אופי המחול אימון הבלט הקלאסי מפתח הערכה לתרבויות וסגנונות מוזיקליים שונים ובכך תורם לרבגוניות של רקדנים

לכל שיטת אימון יש סגנון ומראה ייחודיים ומייצרת רקדני בלט מבריקים. בסגנון בלט אנגלי, האקדמיה המלכותית למחול היא מערכת אימונים לקבוצת רקדני בלט מקצועיים.

הכשרת רקדניות בלט קלאסי

הכשרת רקדניות

עבור כמה רקדנים אימון הבלט הקלאסי לוקח אותם לדרך המסורתית מהעמדה הבסיסית של רמה 1 מתחילה בנעלי בית ועד לרקדנים מתקדמים מקצועיים שרוקדים על תחרה ולומדים מרפרטואר הבלט הקלאסי

לרקדנים אחרים, כגון אמני תיאטרון מודרניים, מוזיקליים וריקודי רחוב, הוא מספק רקע ושפה משותפת המאפשרת לרקדנים מעולמות שונים להבין זה את זה. למצטרפים חדשים לאימוני מחול רשמיים נאמר לא פעם כי אימון זה יעזור להם להצליח כרקדנים.

בעידן יוטיוב

בו רקדנים צעירים משתתפים בשיעורים באקדמיה של וגנובה או לומדים וריאציות על מכשירי האייפון שלהם, הבלט הקלאסי, שמחייב את מתרגליו להבנה מורכבת של תנועה, אנטומיה, מוזיקליות ותיאטרון, אינו טוב לרקדנים אוטודידקטיים.

השיעורים

צעד אחר צעד, הם מרכיב חיוני של הבלט, אותו יש לרכוש כאשר רקדן בוגר שואף לאבטח ולשכלל את הטכניקה. להיות רקדן בלט מאומן הוא מיומנות מולדת הדורשת הכשרה ספציפית ומאמץ יומיומי סבלני. אם רקדנית רוצה לבצע יצירת ג'אז עכשווית, היא צריכה 8-10 שנים של אימון בלט נכון ויסודי (בעולם של היום) כדי לשנות את הגוף שבו היא משתמשת בתנועת סיבוב, לנוח על ברכיים ורגליים מקסימות, זרועות הבעה, חזקות קפיצות, מתיחות גבוהות ופניות סיור קבועות.

בכל הנוגע לאימון

אני מאמין שבתי הספר לרקדנים צעירים צריכים להתמקד בהתמקדות בענפים הבאים בבית הספר שנבחר ובמקביל להרחיב את הבנתם את דרישות התעשייה, למשל על ידי התבוננות בהפקות של חברות בלט מרחבי העולם ברשתות החברתיות, השתתפות באירועים וחשיפתן למגוון רחב של מורים מרקעים וחוויות שונות. במהלך הקריירה למדתי שרקדני בלט מופיעים כי הם חייבים, ואימוני ריקוד הפכו לאורח חיים, ולכן אנו מתאמנים מגיל צעיר.

בבתי ספר מובילים לבלט, סטודנטים המקווים להפוך לרקדנים מקצועיים מנסים לבנות גרעין של 15 שנות הכשרה בחציון של 53,000 $. מי שמתחיל צעיר יכול להשלים עד 1.5 שנים של הכשרת בלט לפני אודישן לתפקידים עם שכר טוב בחברות מקצועיות.

בין הגילאים 4 עד 7

תלמידי הבלט צפויים לעבור שיעורים פעמיים בשבוע במהלך שנת הלימודים ולהתאמן במהלך שנת הלימודים בקיץ. מספר זה עולה מ -10 ל -11 בבוקר עד 4 פעמים בשבוע ומ -12: 00 עד 13:00 התלמידים לומדים בלט קלאסי חמש פעמים בשבוע לפחות 1 /2 שעות ביום (כולל הברזנים) ושלוש פעמים בשבוע עם 20 -וריאציות דקות מהרפרטואר הקלאסי.

רקדניות צריך להתחיל ללמוד את הטכניקה המתקדמת לאחר שלמדו את טכניקות הבלט הבסיסיות ופיתחו מספיק כוח וגמישות; רקדניות ורקדניות יכולות להתחיל ללמוד שותפויות בקפיצות מתקדמות

לאחר שקופלנד הוכנס כנער לבלט, רוב רקדני הבלט המקצועיים מתחילים לרקוד ברגע שהם לומדים ללכת. תלמידים שמתחילים לרקוד בגיל 3 צריכים לרקוד עד התיכון, להצטרף לחברות מקצועיות ולסיים את לימודיהם לאחר לפחות 15 שנות אימון בלט (משימה לא פשוטה).

לפני ארבע שנים ייסדו דיפל וגאטי קזאזה את בית הספר לבלט ומחול מטרופוליטן

שמכשיר רקדנים בבית האופרה המטרופוליטן. פרויקט Plie בתיאטרון הבלט האמריקאי החל בשנת 2013 בהענקת מלגות לרקדניות צבעוניות ללמוד בבית ספר לדרמה, בעבודה עם מועדוני בנים ובנות של אמריקה כדי להכיר לסטודנטים בלט ומתן משאבים והכשרה למורים לצבע.

מעקב אחר התפתחות החינוך בבית הספר דומה קצת לבחינת ייחוסם של רקדנים

מורים וכוריאוגרפים המעורבים באיור הבלט הדני המלכותי. בורנוויל משתמש בילדי תלמידי הבלט שלו כדי לגדול בתיאטרון וללמוד מהרקדנים המבוגרים יותר כשהם מופיעים.

אם יש היבט אחד של הוראת טכניקת הבלט שלדעתי

הוא הכרחי, אם לא חלק גדול מהאימונים שלי בסגנון רוסי, זהו קורס הטכנולוגיה המתקדמת. טכניקת התחרה היא חלק מטכניקת הבלט, המשפיעה על עבודתו של רקדן הבלט לתמוך במשקל הגוף בקצות כפות הרגליים המורחבות בנקודות נעליים מעוצבות ובעבודת יד. הרקדנים נעים בסגנון בלט עכשווי גדול, המתאפיין באתלטיות חזקה, עבודת רצפה, רגלי כושר, משחק ריקודים ופנטומימה.

וויליאמס הפך לאמן בלט אגדי והכשיר דורות רבים של רקדנים לבלט העיר ניו יורק. אמן הבלט המפורסם ביותר של המאה ה -20.