הוצאת דרכון פורטוגלי

 

הדרכון הפורטוגלי הוא המסמך העיקרי לכניסה למדינות אחרות. ניתן להשיג אותו דרך קונסוליה בפורטוגל, אך יש צורך לקבוע את ההליך מול הרשויות בפורטוגל לפני כן. נוסעים בינלאומיים (מחוץ לאיחוד האירופי) המעוניינים לבקר בפורטוגל חייבים לספק דרכון תקף עם תוקף של לפחות שישה חודשים והוכחה כי מצבם הפיננסי תקין והם נהנים מביטחון כלכלי המאפשר להם לכסות את שהותם. הדרכונים חייבים להיות בתוקף, ואין צורך בויזה או כרטיס חזרה כדי להיכנס מדינה.

אזרחים אירופאים אינם זקוקים לויזה

כדי להיכנס לפורטוגל, עם זאת, אם שהותם עולה על 90 יום, הם יצטרכו להגיש בקשה לאישור שהייה. שלא כמו אחרים מדינות, אין צורך להתגורר בפורטוגל בתקופה זו כדי לקבל אזרחות במסלול ויזת הזהב. עם זאת, דרישת דרכון זו מצטמצמת לשלוש שנים אם היית נשוי או באיחוד חוקי עם אזרח פורטוגלי במשך שלוש שנים. תהליך קבלת האזרחות ידוע גם בשם התאזרחות כאזרח פורטוגלי מכיוון שאדם חייב להתגורר במדינה במשך שש שנים לפחות כדי להיות זכאי לדרכון.

מה אם אתה תושב חוץ של פורטוגל ויש לך זכאות לאזרחות פורטוגלית?

במקרה זה אתה זכאי לקבל אזרחות פורטוגלית אם אתה עומד בקריטריונים הבאים: 1 נולדת בשטח בשליטה פורטוגזית או הוריך נולדו בשטח בשליטה פורטוגזית. 2 אתה גר בפורטוגל לתקופה רציפה של עשר שנים או יותר. 3 נרשמת בתור תושב פורטוגל לתקופה בלתי פוסקת של 10 שנים או יותר. 4 כישורי השפה שלך בפורטוגזית הם בסיסיים ומעלה. 5 יש לך עבר פלילי נקי ללא כל פשעים נגד המדינה.

אם הינך עומד בתנאים, תהיה זכאי לדרכון, שיאפשר לך לטייל בעולם כאזרח האיחוד האירופי ולהיכנס/לצאת מפורטוגל כמה פעמים שצריך. בהתאם למדינת המוצא שלך, ייתכן שתצטרך דרכון, ויזה או רק תעודה מזהה לאומית כדי להיכנס לפורטוגל.

דרכונים פורטוגליים מונפקים לאזרחים פורטוגלים לנסיעות בינלאומיות

דרכון יחד עם כרטיס אזרח מקנה את הזכות לתנועה חופשית ומגורים בכל מדינה באיחוד האירופי, באזור הכלכלי האירופי ובשווייץ. מכיוון שפורטוגל חברה באיחוד האירופי (EU), דרכון פורטוגלי מאפשר למחזיק בו לטייל בעולם כאזרח פורטוגלי וגם כאזרח האיחוד האירופי. קבלת דרכון פורטוגלי דרכון פורטוגלי מונפק לאזרחים פורטוגליים לצורך נסיעות בינלאומיות ותנועה חופשית בתוך האיחוד האירופי.

מכיוון שפורטוגל

היא חלק מהאיחוד האירופי, דרכון פורטוגלי יעניק לך גישה לשוק החופשי של האיחוד האירופי ואת החופש לנסוע ליותר מ-100 מדינות ברחבי העולם. כוחו של הדרכון הפורטוגלי דרכון פורטוגלי מאפשר נסיעה ללא ויזה ל-186 מדינות, המדורג במקום השישי מבחינת חופש התנועה. החל מה-7 ביולי 2020, לאזרחים פורטוגל היה משטר ללא ויזה או ויזה עם הגעתם ל-186 מדינות וטריטוריות, מה שהפך את הדרכון הפורטוגלי למקום השישי מבחינת חופש התנועה (קשור לדרכונים של צרפת, אירלנד, הולנד ושוודיה) על ידי נתונים מ-Henley Passport Index. ויזת הזהב של פורטוגל היא ויזת תושב המונפקת לאזרחים שאינם תושבי האיחוד האירופי שביצעו השקעות משמעותיות בפורטוגל, כגון רכישת נדל"ן, השקעה בהון או יצירת מקומות עבודה.

אם ייקבע שאתה עומד בקריטריונים , נוכל להמשיך בתהליך קבלת הדרכון המבוקש משרד הנוטריון הנבחר ילווה אותך לאורך כל התהליך עד לסיומו.

הגשת הבקשה לאזרחות לממשלת פורטוגל מתבצעת ע"י נציגינו המקומיים אשר עבדו איתנו ישירות מפורטוגל

מה שמבטיח מקסימום יעילות, מינימום זמן ומקסימום הזדמנויות יישום. השג תעודה פורטוגזית ולאחר מכן קבלה על כרטיס פורטוגל (משגרירות ברזיל). כאשר נוהל מתן אזרחות פורטוגזית מיושם באופן אוניברסלי, מבקשי האזרחות דרך Clube do Passaporte יודעים שיציבות, אמינות, שקיפות ויעילות מקסימלית מובטחות עד הדרכון שצוין מתקבל.

למעשה

אם יש לך אזרחות פורטוגלית, אתה רק צריך להשלים את הניירת. אז קודם כל, אתה צריך לעשות כרטיס אזרח, בשביל זה זה מספיק כדי ליצור קשר עם כל קונסוליה של פורטוגל; אין צורך במסמכים ולאחר קבלת תעודת האזרחות הולכים שוב על הדרכון.

אם משרד החוץ יחליט שאתה צריך דרכון חדש או תעודת זהות רגילה

למשל בגלל שהמדינה שאליה אתה הולך לא מקבלת דרכון הולנדי או דרכון חירום, זה ייקח יותר זמן. מסמכי נסיעה לשעת חירום מונפקים על ידי הקונסוליה וניתן להשתמש בהם רק כדי לחזור לפורטוגל. האישור חייב להיות מופק על ידי הרשות המוסמכת ותורגם לפורטוגזית בשלושת החודשים האחרונים.

 
לעוד מידע אודות הוצאת דרכון פורטוגלי מומלץ להעיף מבט ב-

הוצאת דרכון פורטוגלי – תהליך ארוך הדורש סבלנות

הליך הוצאת דרכון פורטוגלי אורך בדרך כלל בין 6 ל 12 חודשים. תושבי פורטוגל יכולים להגיש בקשה לדרכון דרך אתר אינטרנט, בדואר, בקונסוליה של פורטוגל או באופן אישי במשרד ממשלתי פורטוגל. כדי להגיש בקשה לדרכון דרך אתר אינטרנט או בדואר, על המבקשים להחזיק ב-CPF (מספר תעודת זהות) ותעודת לידה. מועמדים הפונים באופן אישי צריכים לספק תעודה מזהה עם תמונה ותעודת לידה של עצמם או של קרוב משפחה רלוונטי (לפי השיטה הפורטוגלית בד"כ זאת האם). זה תהליך שדורש סבלנות אז אם אתם מוצאים את עצמכם עייפים ותשושים מההמתנה הארוכה כדאי שתלמדו כיצד להרים את התדר ואת האנרגיה, וניתן לעשות זאת לפעמים בעזרת משקאות אנרגיה טבעיים שמחוללים פלאים לא פחות טוב מפלאי הרפואה הסינית העתיקה.