בלוק תמונות מעוצב לבית

תחגגו את חייכם וכל הרגעים הקטנים שבהם התמונות שלכם הודפסו אם אין לכם מספיק תמונות, תמיד תוכלו לגלף תמונה של ילדיכם או ציטוט מצחיק בצד אחד. היזהר לא להחזיק את התמונה על משטח העבודה שלך עד שהוא יבש.

לאחר מכן הנח כל קופסת צילום על גבי הבלוק

הקפד לשמור על מיקום התמונה הנכון תוך כדי תנועה כדי שיהיה ברור שאתה עובד עם החלקים הנכונים של התמונות. השתמשו בתמיסת דקואז כדי למרוח שכבה דקה על החלק העליון של כל בלוק ולמקם את התמונות החתוכים על גבי כל ריבוע עץ. לאחר הדפסת כל תמונה, השתמש בסרגל הרשת השקוף ובסכין המדויקת שלך כדי לחתוך כל תמונה לרשת של עד 4.5 על 4.5 אינץ'.

אני אוהב את הצורות האלה כי הן מקלות על הוספת קו חדש לקיר הגלריה המשפחתית שלך בכל שנה

פשוט הוספת קו חדש. אם אתה קצת יצירתי עם האופן שבו אתה שם אותם, יש לך כמה דרכים לראות את התמונות שלך בדיוק מהרעיון הזה, הדרך המושלמת לשלב אלמנט טבעי ברעיונות אחרים לתצוגת תמונות.

במקרה זה

הגדרתי את גודל ההדפסה של כל אחת מששת התמונות ל-4.5"x 4.5" בעת הוספת הבלוק. לחץ על הכרטיסייה "עיצוב"> "כלי תמונה"> "התאמת תמונה". לחץ על הבלוק וגרור אותו על שמיכת הטלאים ללשונית DROGS> כלי צילום> הגדר תמונה. כעת, כאשר תכניסו את התמונה לשמיכה, התמונה תשתנה לגודל הריבוע אליו הכנסתם אותה.

יהיה צורך להדפיס אובייקט קטן כדי להתאים לבלוק ולחתוך פחות; אני אוהב להשתמש בפלאש כדי לקרוץ בפרויקטים כמו זה כי יש להם אפשרות לפורמט צילום 4×4.

אני משתמש ב-Modge Podge בצבע מט כך שטביעות אצבע מלוכלכות קטנות מופיעות עליו כשהוא מתייבש וילדים משחקים איתו ולא נותנים הרבה בוהק בתמונות.

לאחר חיתוך הבלוקים שלך

השתמש בצבע אקרילי יצירתי רגיל כדי לצבוע אותם בכל צבע או צבע שאתה רוצה. בלוקי צילום אקריליק מציגים את התמונות הטובות ביותר שלך על ידי הוצאת צבע ואור. הזכוכית האקרילית על בלוק הצילום המותאם אישית שלך מודפסת על נייר צילום באיכות גבוהה (סאטן או מתכתי) ומוצמדת מול זכוכית אקרילית (פרספקס) כך שתוכל לראות דרך האקריליק.

בלוק צילום אקרילי מדהים

הוא לא רק צילום. אמנם זה נכון שהתמונות שלך הן הכוכבים בבלוק צילום מותאם אישית, אבל אתה יכול להשתמש בטקסט ובתמונות כדי להתאים יותר את העבודה שלך. אם אתה משתמש בגוש קטן יותר (2×2), אתה יכול לכסות 5 צדדים של התמונה ולצרף סרט בחלק העליון כדי ליצור קישוט לחג המולד. אפשרות נוספת היא להשתמש בלוחות עץ במקום בלוקים ולהכין קנבסים מעץ עם צילומים עליהם.

אם אתה מכין סט של בלוקים במתנה

הקפד לצרף תמונות ממוזערות של כל תמונה כעזר חזותי לפותרי חידות פוטנציאליים. קוביות התמונות הללו הן פשוט הדרך המושלמת להציג תמונות משפחתיות – בחרו בקפידה כדי שהאותיות לא יכסו את פניכם. הם מדפיסים תמונות מותאמות אישית על ריבועי עץ עם מערכת צפייה קלה.
בכדי לבדוק עוד פרטים נוספים בתחום של הדפסה על עץ ובלוק תמונות מעוצב לבית כדאי להעיף מבט ב- blocka.co.il

אחת הדרכים הקלות ביותר להעביר תמונה

היא באמצעות קוביות עץ. יחידת תצוגה זו מאפשרת לך למקם תמונות על כל משטח ולאחסן הדפסים נוספים לסיבוב קל. אחסן ערימה של ההדפסים האהובים עליך בתא האחורי והחלף תמונות כמה פעמים שתרצה. או שאתה יכול להחתים את ההדפסים ולקשור כל תמונה ליתד.

זה אומר שאתה לא רוצה לחרוג מהקצוות של התמונה ברקע

כי הוא גם יהיה לבן. לא כל הפרויקטים האלה משתמשים ברכב Mod Podge אז זה חל רק על אלה שמשתמשים בו. המשמעות היא שבסופו של דבר יהיה צורך לחתוך 4.5 "תמונות לריבועים בגודל 1.5 x 1.5" כדי לכסות כל אחד מקצוות הבלוקים במבנה העץ.

קורא בר מזל אחד ימצא 6 קוביות Shiner Photo (התמונות שלך מודפסות על קוביות ליבנה לקיר או כן ציור

לעולם אל תדאג לגבי גבולות או גדלים משתנים – כעת כל ריבועי Shiner הם באותו גודל – ). לכל יחידת שיינר יש חור ויתד עץ כך שניתן להפוך אותה לכן ציור לתצוגה בסטודיו על שולחן או מדף.