אנטליה בתי מלון מומלצים לנפוש

  • by

מבוא: כיצד לבחור את הפעילויות היומיות המושלמות לטיול שלך באנטליה

אזור אנטליה הוא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בטורקיה. הוא מציע מגוון רחב של אטרקציות ופעילויות להנאת התיירים.

תיירים המחפשים חופשה רגועה עם הרבה זמן ליהנות מחוף הים צריכים לשקול להזמין מלון בקמר או בלק, הממוקמים על חוף הים התיכון ומציעים נופים מדהימים. מי שמחפש עוד הרפתקאות יכול לנסות לבקר בחוף לארה, שהוא אחד המקומות הטובים ביותר לגלישת רוח באנטליה.

כולנו רוצים לקבל את החופשה המושלמת. בין אם זו הפסקה קצרה או חופשה ארוכה, אנו רוצים לחקור מקומות חדשים וליהנות מהמיטב שיש להם להציע. אנטליה היא יעד מדהים לבילוי. לעיר יש כל כך הרבה מה להציע מבחינת פעילויות יומיומיות ואטרקציות תיירותיות שלעולם לא תשתעממו. ישנם מספר דברים שתוכלו לעשות במהלך שהותכם באנטליה, ולכן חשוב לבחור בחוכמה בעת תכנון הטיול.

במאמר זה, נעבור על כמה מהדברים הטובים ביותר שתוכלו לעשות במהלך ביקורכם באנטליה וכן נספק מידע על מלונות באנטליה וחופשות באנטליה.

הקדמה: ההיסטוריה של אנטליה כאחד מיעדי התיירות הטובים ביותר בטורקיה

בחלק זה, נדון במלונות באנטליה. אנטליה היא אחד מיעדי התיירות הטובים ביותר בטורקיה. זהו יעד פופולרי בזכות החופים היפים והאתרים ההיסטוריים שלו. העיר היא גם ביתם של מספר מלונות יוקרה המציעים שירות ושירותים מעולים.

נדון בקצרה בכמה מהמלונות המומלצים לשהות בהם בעת ביקור באנטליה.

1- Grand Yazici Club Hotel & Resort

2- מלון שרתון אנטליה

3- Hilton Antalya Resort

אנטליה היא עיר השוכנת לחוף הים התיכון של טורקיה. העיר הייתה אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בטורקיה במשך שנים.

אנטליה נוסדה בשם אטליה, מושבה יוונית ששימשה כנמל חשוב באימפריה הרומית. ההיסטוריה של אנטליה וחשיבותה כיעד תיירותי עוד מימי קדם.
על מנת לראות מידע בתחום של אנטליה בתי מלון מומלצים לנפוש וhttps://antalya.co.il/ יש להעיף מבט ב- antalya.co.il

קרבתה של העיר לקפריסין, שנמצאת במרחק של 100 קילומטרים בלבד, הפכה אותה ליעד אטרקטיבי לתיירים מכל רחבי אירופה ואסיה. אנטליה הפכה ליעד פופולרי גם עבור הרוסים בשל קרבתה לסוריה, עיראק ואיראן.

במאמר זה אדון בכמה מהמלונות הטובים ביותר באנטליה שתוכלו לבקר בהם במהלך החופשה הבאה שלכם.

איך מזג האוויר באנטליה? מה אני צריך לארוז?

אנטליה היא עיר חוף בדרום מערב טורקיה. זוהי העיר השנייה בגודלה במדינה, אחרי איסטנבול. העיר מונה 3,766,571 תושבים נכון לשנת 2016. אנטליה הייתה העיר המארחת לפסגת ה-G-20 ב-2015.

מזג האוויר באנטליה הוא ים תיכוני עם קיץ חם ויבש וחורף רטוב מתון עם טמפרטורה ממוצעת של 18C/64F מעלות בינואר ו-27C/81F מעלות ביולי. הזמן הטוב ביותר לבקר באנטליה הוא מאפריל עד אוקטובר כאשר מזג האוויר בדרך כלל חם ויציב יותר מאשר בתקופות אחרות של השנה.

אנטליה היא עיר חוף ים תיכונית בדרום טורקיה. עם חוף קוניאלטי כאטרקציה העיקרית שלו, זהו יעד פופולרי למי שמחפש חופים חוליים וימים חמים.

האקלים באנטליה הוא בדרך כלל ים תיכוני עם קיץ חם ויבש וחורף חמים וגשום. הטמפרטורה הגבוהה הממוצעת ביולי היא סביב 33°C (91°F) בעוד שהטמפרטורה הנמוכה הממוצעת בינואר היא סביב 10°C (50°F).

באנטליה יש אקלים סובטרופי שניתן לסווג כאקלים ים תיכוני קיץ חם. יש בה חורפים מתונים עם כמות משקעים נמוכה יחסית וקיץ חם עד חם עם כמות משקעים גבוהה יחסית. חודשי החורף קרירים יותר ממקומות רבים אחרים בשל גודלו הגדול של הים השחור הפועל כחום אטמוספרי

בחירת מלון ליד 8 האטרקציות המיוחדות הללו היא חובה לעשות!

יש הרבה מלונות באנטליה אבל לא כולם שווים את המחיר. אתה צריך לעשות את המחקר שלך ולבחור את הטוב ביותר בהתאם לצרכים שלך.

הנה רשימה של 8 אטרקציות מיוחדות באנטליה שכדאי לבקר בהן כשאתה שם:

  • חוף קוניאלטי
  • חוף קאליצ'י
  • מסגד פטהייה
  • שוק קאליצ'י
  • אקווריום אנטליה
  • מוזיאון אנטליה לאמנות מודרנית
  • המסגד הגדול של אנטליה (אולו קאמי)
  • פארק הטבע Güllük

בחירת מלון ליד 8 האטרקציות המיוחדות הללו היא חובה!

לאנטליה יש שפע של אטרקציות להציע, אבל אלו שכדאי לראות הן אלו המוזכרות למטה. כללנו גם כמה מלונות נחמדים בקרבת מקום האטרקציות הללו כדי לעזור לכם לתכנן את שהותכם באנטליה.