איך תפטרו מקרציות אצל הכלב שלכם?

לכן, בדיקת קרציות באופן קבוע והסרתם בהקדם האפשרית יכולה לסייע בהפחתת הסיכוי של הכלב שלכם לחלות. החזק את הקרצייה קרוב ככל האפשר לעור הכלב (אל תצבוט את חיית המחמד). הדרך הטובה ביותר להסיר קרציות מכלבים היא להשתמש בפינצטה עם מחט או בכלי להסרת קרציות כגון טיק טוויסטר. עם זאת, אם אתה יודע איך לזהות ולהסיר אותם מוקדם, אתה יכול להפחית את הסיכוי של הכלב שלך לחלות.

קרציות מעדיפות להיצמד לאזורים סביב הראש

הצוואר, האוזניים, הכפות, בתי השחי והמפשעה של הכלב, אבל אתה יכול למצוא אותם בכל מקום בגוף הכלב שלך. לאחר הסרת קרציות, עקוב אחר הכלב שלך כדי לוודא שאין לו תסמינים של קרציות. עם זאת, אם אתה מודאג יתר על המידה, אתה תמיד יכול לקחת את הכלב שלך (ולסמן את התיבה) לווטרינר כאשר אתה מבחין לראשונה / מסיר קרציה, ולאחר מכן לדון באפשרויות והמלצות עם הווטרינר שלך.

יש אנשים שטוענים שחניקת קרצייה פולשת עם ג'לי נפט (כגון וזלין)

אלכוהול מפוגל או שמנים אתריים יגרום לקרצייה לחזור מהעור של הכלב שלך. אנשים יכולים גם להידבק בקרציות. נקוט באמצעי זהירות בעת טיול עם הכלב: לבש שרוולים ארוכים ומכנסיים כדי לכסות את העור. חלק מהמומחים אף טוענים ששימוש בג'לי נפט וחומרי חניקה אחרים עלול לגרום לקרציה לשחרר חומרים מדבקים מהמעיים לתוך הכלב שלך.

בזמן "הטבעה" של הקרצייה יכולה לעזור להסיר את הגוף

הפה המחובר של הקרציה יכול להישאר בכלב שלך. אם אתה משתמש בפינצטה או במלקחיים סטופטית, קח את ראש הקרצייה קרוב ככל האפשר לעור חיית המחמד שלך ומשוך אותו בעדינות לאחור. הם עלולים לזחול סביב הכלב שלך לזמן מה לפני שהם יחפרו לתוך העור כדי לאכול את הדם שלהם.

מומחים אומרים שעליך להסיר קרציות מהכלב שלך ברגע שאתה מבחין בהן

כדי להפחית את הסיכוי לחלות. ניתן לעשות זאת בעזרת כלי להסרת קרציות הזמין בחנויות חיות או וטרינרים. אם אתם לוקחים את הכלב שלכם לחופשה, התייעצו עם הווטרינר שלכם לגבי אמצעי המניעה שאתם צריכים לנקוט כדי להגן על חיית המחמד שלכם מפני קרציות, יתושים, תולעי לב ותולעי סרט. שניהם לא יעבדו, שניהם יאפשרו לקרצייה להישאר יותר ממה שהיינו רוצים ולכל ההתאמה… כן, הם לא נראים ממש טוב לצד פרוות ועור של כלב/חתול.

השתמשו בכלי להסרת קרציות (האופציה הטובה והקלה ביותר) עם פינצטה או כלים עקומים

כדי להסיר את הקרצייה קרוב ככל האפשר לעור (ולפי הקרציה). לחיצת גופו יכולה לדחוף את חיית המחמד שלך לדמם, ולהגביר את הסבירות לחלות. אם אתה משתמש באחד מהכלים להסרת קרציות, הקפד לעקוב אחר ההוראות שעל האריזה לשימוש מיטבי. אל תנסה להסיר קרצייה תקועה על ידי צריבה עם גפרור או חנק בוזלין.

תמיד ללבוש כפפות בעת טיפול בקרציות כדי למנוע מגע בעור. אם חיית המחמד שלך מפתחת תסמינים של קרציות, הווטרינר שלך יכול לזהות או לבדוק אותה. עקוב אחר היכן הייתה הקרצייה כדי לראות אם התרחש זיהום.
למידע מורחב אודות איך תפטרו מקרציות אצל הכלב שלכם? יש להעיף מבט ב- mika-pet.co.il