איך מתכננים פרוייקט מוצלח

אם מעולם לא יצרת רשימת משימות או תוכנית פרוייקטים, תוכל ליצור רשימת ביקורת של תכנית ניהול פרויקטים. במאמר זה נדון בתכנון ונבהיר כמה מהנושאים הקשורים ל"איך ליצור תוכניות פרוייקט? ". כשאתה יוצר תוכנית פרוייקט לפרויקט שלך, חפש באינטרנט תבנית בחינם המתאימה לך ולפרויקטים שלך.

כדי לעזור לך להבין כיצד צריכה להיראות תוכנית ניהול פרויקטים, הנה שתי דוגמאות לתוכניות שיווק שתוכל להנחות בתכנון הפרויקט שלך. תוכנית פרויקט (המכונה גם "תוכנית ניהול פרויקטים") היא מסמך המכיל את היקף ויעדי הפרויקט. המסמך הפורמלי הוא הקובע כיצד תיישם את הפרויקט שלך ויעדיו, יעדיו ויעדיו לעתיד.

בעיקרון

תוכנית פרויקט אמורה לספר לבעלי העניין שלך מה אתה צריך לעשות, מתי אתה הולך לעשות את זה, איך אתה הולך לעשות את זה ומתי זה ייעשה. הדרך הטובה ביותר להעריך כמה זמן ייקח שלב תכנון הפרויקט היא להסתכל על פרויקטים דומים שכבר התרחשו ולראות כמה זמן לקח לתכנן. אתה יכול לאמוד את הזמן עבור כל משימה בפרויקט שלך, אך אין תאריך פרויקט קבוע. בדרך כלל, מועדי הפרויקט אינם משתנים, ותוכניות הפרויקט מספקות לוח זמנים מה צריך לעשות ואילו פרויקטים צריכים להסתיים, ומועדי הפרויקט משתנים מעת לעת כאשר נוצרת "תוכנית פרויקט".

כחלק מתכנון טרום הפרויקט שלך, אני מציע לזהות את 5-10 הפרויקטים האחרונים שנכשלו בארגון שלך, רצוי במחלקה שלך.

קבל משוב מההנהלה העליונה ליצירת תוכנית הפרויקט שלך

וברגע שמדריך זה יושלם, תהיה לך גישה איתנה לתכנון פרויקטים שתוכל להשתמש בה לפרויקטים עתידיים. עיין בספרייה המלאה של תבניות תכנון הפרויקט לקבלת הוראות מהירות וקלות כיצד לבנות מצגת יעילה לתכנון פרויקטים. אנא קרא את הספריות המלאות של תבניות תכנון הפרויקט וקבל הצגה יעילה של תכנון פרויקטים. אתה יכול גם לבדוק את זה באתר שלנו לקבלת רשימה מלאה של הפרויקטים הטובים ביותר עבור הארגון שלך.

עכשיו

לאחר שהבנתם את השלבים ליצירת תוכנית, הנה דוגמה לתוכנית פרויקט שניתן לשנות ולעקוב ישירות אחריה. אתה יכול ליצור את תוכניות הפרויקט שלך מאפס או להשתמש בתבניות קיימות לתכנון פרויקטים עסקיים. תבניות לדוגמא של פרויקט הן דרך נהדרת להתחיל בתכנון. אל תשכח לבחור באחת מהספריות המלאות שלנו של מתכנני פרויקטים עבור הארגון שלך, כגון תבנית מתכנן הפרויקטים או תבנית התוכנית העסקית. לאחר שיצרת את מסמך ייזום הפרויקט שלך, אתה מוכן ליצור תוכנית פרוייקט שהיא הצעד הראשון בתהליך התכנון לפרויקט או לפרויקט העסקי הבא שלך. תוכנית הפרויקט היא מפת הדרכים של הפרויקט שלך ומכילה את כל מסמכי תכנון הפרויקט שלך וכן מידע על המצב הנוכחי של כל פרויקט והתקדמותו.

תוכנית פרויקטים מוגדרת בבירור יכולה לעזור לך לנהל את הפרויקט שלך וגם לאפשר לך להוביל את הביצוע ולחזות מה תחווה בשלב תכנון הפרויקט

אם אתה עובד על פרויקט גדול עם מעט תאריכים לא ידועים, עליך ליצור ציר זמן מלא של הפרויקט. המשמעות היא שתוכלו להזניח את הפרויקטים שלכם לחלוטין ולצפות שהם יושלמו מבלי לבדוק, לתקן ולפקח עליהם כל הזמן.

אסטרטגיית ייזום ותכנון פרוייקטים יכולה לעזור לך לרציונליזציה של הפרויקטים שלך ולמנוע נסיגות עתידיות

אתה יכול לבצע עם תכנון לקוי, מה שעלול להוביל לבעיות חמורות ותקלות בהמשך, אך תוכנית פרויקט ברורה יכולה גם לעזור לייעל את הפרויקט שלך ולמנוע נסיגות עתידיות. עכשיו, כשתדעו ליצור תוכנית ניהול פרויקטים שעובדת בפועל, אתם מוכנים להפוך אותה לעבודת צוות. לאחר שכתבת בהצלחה את אמנת הפרויקט שלך וזיהית את בעלי העניין המרכזיים שלך, הגיע הזמן להפוך אותה לפרויקט שלם – מפוצץ, דופק – את הגרביים שלך – ו – kick-it – החוצה – הקרקע – מתחת – תוכנית ניהול פרויקטים בנושא הגנת אש. כעת, כשיש לנו את תוכנית הפרויקט שלנו, אנו נמצאים בתהליך של יישום כל שלב בפרויקט ואת התוצאות הצפויות שלנו. אתה יכול לעבוד על כל שלב בתוכנית הפרויקט שלך בעזרת כלי ניהול פרויקטים כמו אסאנה.

תוכנית פרויקט מפורטת מתעדת את כל ההישגים והמשאבים שלך בכדי לתת לך תכנית מה לעשות ומתי

באמצעותה תוכל להוביל ולהעריך את הפרויקט. לאחר שיצרת את תוכניות הפרויקט שלך במערכת ניהול העבודה שלך, תכנן ודווח על העבודה תוך כדי תכנן בהתאם.

הליבה של תוכנית הפרויקט

היא רשימת יעדים, יעדים, יעדים ויעדים עבור הפרויקט כולו, כמו גם קבוצת יעדים ויעדים לכל שלב. זה כולל את תוכניות הליבה של הפרויקט, כולל המטרה של השלמת פרויקט בפרק זמן מוגדר, כמו גם את היעדים של כל שלב בפיתוח.