איך משתמשים בתוכנה מאנדיי ניהול משימות

לדוגמא, אם אתה צריך לבנות לוח למעקב אחר שולי רווח ובעל בסיס ידע נרחב המכסה את כל הדרישות הייחודיות שלך, תוכנה זו תנחה אותך בתהליך שלב אחר שלב של יצירת לוח כזה. כלי זה מושך בשל עקומת הלמידה הפשוטה שלו ומכסה את מרבית דרישות הפרויקט החל ממעקב אחר משימות וכלה בשיתוף פעולה בצוותים ותקצובו.

נחמד לדעת כי תכונות מסוג זה זמינות עבור ארגונים גדולים עם צרכים מורכבים ודרישות אבטחה מתקדמות

אלה הפונקציות המינימליות אך הן תכונות שתוכלו למצוא במחיר נמוך או אפילו בחינם בכלי ניהול פרויקטים אחרים אם אתם מחפשים מספיק קשה.

כלי שני לניהול פרויקטים בימי שני

הוא אחד הכלים הפופולריים ביותר לניהול פרויקטים הקיימים כיום ואנו ממליצים עליו בביטחון. במאמר שלנו על התוכנות הטובות ביותר לניהול פרויקטים, אנו מתארים 8 כלים המסייעים לצמיחתה של חברה. מאמר זה ילווה אותך צעד אחר צעד בכלים אלה כדי להבין אותם וכיצד הם יכולים לעזור לך להיות מנהל פרויקטים טוב יותר ולא משנה על מה אתה עובד.

במאמר זה

אנו בוחנים 17 מהפתרונות הטובים ביותר לניהול משימות הקיימים כיום. אתה יכול להשתמש בהן לניהול משימות, רשימות ופרויקטים לרווחת הצוות שלך והעסק שלך. זכור כי ניהול משימות מבוסס אינטרנט כלול גם בלוחות הזמנים של משימות פרימיום וגם בחינם עבור שולחן העבודה, ה- iPhone וה- iPad שלך.

Taskque

הוא אחד ממנהלי המשימות הטובים ביותר שעולים מאפליקציית רשימת מטלות רגילה. קל ליצור לוח זרימת עבודה, להוסיף משתתפים ולעקוב בקלות אחר ההתקדמות של משימות רבות. כל משימה רשומה בעמודת סטטוס עם אינדיקטורים להתקדמות משלה הניתנים להתאמה אישית, כך שתוכל לעקוב אחר פעולות הפרויקט במהלך ביצוען.
בכדי לבדוק עוד פרטים נוספים בנושא של מאנדיי ניהול משימות ניתן לגלוש לאתר fillva.com

לוחות אלה מקודדים בצבע ומאורגנים כך שתוכלו לראות על מה עובדים

אילו משימות, פרויקטים, משימות, ומה הם עוברים. תוכלו להפוך את הלוחות לפרטיים עבורכם (תוכלו לבנות אותם, לשנות את הגדרות הראות שלהם ולשתף אותם עם חברי הצוות), או שתוכלו לעשות את מה שכולם עושים. לדוגמא, חברי הצוות יכולים להשלים משימות, סטטוס ומשימות ללא סגר.

תוכלו לקבץ אותם לפי שבוע

שלב פרויקט או כל קטגוריה אחרת בה תרצו להשתמש. ניתן לשתף לוחות משתתפים גם עם אנשים מחוץ לצוות שלך או לחברה שלך, כמו לקוחות, מתמחים או פרילנסרים. לאחר שהפרויקטים ורשימות המטלות מסודרים ומקובצים, אתה מוכן לבנות את שאר הפרויקטים שלך על הסיפון. השלב הבא הוא לחשוב על רכיבי הפרויקט שברצונך לתעד ולעקוב אחר.

העבודה עם הצוות שלך במטלות היא פשוטה ושולטת בעבודה של קבוצה מאורגנת. כדי להוסיף חבר צוות ללוח, לחץ על סמל האדם בראש הלוח. אם ברצונך לשתף את הלוח עם מישהו שאינו בחשבונך, לחץ על הזמן חבר צוות חדש באמצעות דוא"ל.

להיפרד מפגישות הסינכרון היומיות

משרשורי האימייל האינסופיים ומהתסכול מכך שלא מכירים את הקובץ או הנכס הנכון לשאול בפעם המי יודע כמה. נניח שאתה מנהל חברה המספקת שירותים ורוצה לאסוף לידים מאתרים ולנהל אותם לפרויקטים. אתה יכול ליצור טופס פשוט עם פונקציית Formsa יום שני כדי לאסוף את הלידים, להציג אותם על לוח ולנהל את הצוות.

ישנן תבניות לפרויקטים, מעקב אחר תיקי עבודות, משימות צוות, PMO, תכנון פרויקטים, מפת דרכים למוצרים ועוד. מנהלי פרויקטים יכולים לבחור ולהתאים אישית תבנית על פי צרכיהם.

תוכנת ניהול פרויקטים יכולה לעזור לצוותים לארגן ולהבין את עומס העבודה שלהם על ידי מתן תכונות ויזואליות כגון לוחות מקודדים בצבע המאפשרים למשתמשים לבחון את התקדמות הפרויקט

להשלים משימות ולזהות אילו חברי צוות תקועים. משתמשים יכולים לבחור להציג את הפורום לפי טקסט סטטוס, אדם, ציר זמן או תאריך. הלוחות מאורגנים בצורה שתועבר תאריכי יעד, מערכות יחסים ומשימות.

זו דרך מעשית לנהל פרויקטים ברמה גבוהה ולקבל תובנות נהדרות

ה- API שלו מאפשר ללקוחות לשתף פעולה עם מפתחי צד שלישי כדי לבנות ולהרחיב את יכולותיהם כדי לענות על הצרכים הייחודיים של צוותים וארגונים שונים. בנוסף לתמיכה במגוון רחב של מקרי שימוש, TASK עמוס בפונקציונליות.

מקרים לשימוש נפוץ כוללים תצוגות מותאמות אישית

לוחות מחוונים, ווידג'טים, אוטומציה, שילובים ואפליקציות עבודה אחרות. ברור שיש תחומים שונים, ואחד מהם הוא הטמעת תוכנה ארגונית. דוגמאות לעבודה שוטפת כוללות תיקונים לתקלות, כתיבת פוסטים בבלוג, הובלת צוות השיווק ומענה למיילים העוזרים.

אפליקציות לניהול עבודה טובות לדמיין תמונות יומיומיות של עבודה

אך גרועות ביצירת תוכניות מפורטות לפרויקטים שיכולים להימשך עשרות שנים ויותר. תוכנת ניהול פרויקטים משמשת לניהול פרויקטים גדולים ומורכבים כמו למשל משלוח חללית מאוישת לירח.

Basecamp

היא תוכנת ניהול איכות עם דגש על שיתוף פעולה יעיל של צוות ותקשורת. ClickUp הוא כלי ניהול הפרויקטים המדורג ביותר בעולם המשמש חברות כגון Google ו- Webflow. Wrike הוא מנהל משימות חינמי פופולרי ומערכת ניהול פרויקטים עם מעקב זמן משולב. בין אם אתה יזם, מנהל פרויקט, חבר צוות או פרילנסר, יש משהו לכל אחד עם ClickUp. יש לו את כל התכונות הדרושות כדי להגביר את הפרודוקטיביות שלך ולבצע משימות סופר מהירות.

עבור צוותים שאינם טכניים כגון שיווק

מכירות, פרסום ועריכה, ClickUp הוא המועמד האידיאלי למראה מודרני, ולמרות שהוא נראה נהדר, הוא גם משליך משימות, במיוחד כשמדובר במשימה אוטומטית כבדה כמו דוא"ל. משתמשים משבחים את ClickUp על מהירותה ביצירת פרויקטים בחזית רחבה, וזה יתרון גדול.

אם כבר מדברים על זה

ראיתי שיחות לאפליקציות שיתוף פעולה מקוונות (עוד על כך בקרוב). יישומים אלה הם למעשה אוסף של גיליונות אלקטרוניים שהותאמו אישית בהם הצוותים רושמים את המשימות שיש להם כדי להשלים ולעדכן אותם בדוחות מצב ובמידע רלוונטי אחר. באופן זה, כל אחד מחברי הצוות יכול לראות אילו משימות פעילות הם מבצעים, מה שמקל על העברת העבודה מאדם אחד למשנהו או להיכנס כאשר מישהו אינו זמין.