איך מנקים שואב אבק דייסון v10

קרא את הוראות הניקוי המומלצות לפני שאיבת האבק, מכיוון שמברשת השואב עלולה לפגוע בסוגים מסוימים של רצפות ושטיחים. עם זאת, אם אתה שואב אבק הרבה וברצפות מלוכלכות מאוד, ייתכן שיהיה צורך בניקוי תכוף יותר. זה ישפר את זמן הניקוי ויאריך את חיי השואב שלך.

אפשר לשואב להתייבש לחלוטין לפחות 24 שעות לפני הרכבתו

ראשית, נקו את החלק הפנימי על ידי העמדתו זקוף מתחת לברז וניעור הלכלוך בתנועת פיתול. לאחר מכן נקה את החלק החיצוני על ידי מילוי יחידת המסנן במים והנחת ידך בפתח ונער אותה בעדינות.
למידע מורחב אודות איך מנקים שואב אבק דייסון v10 יש לבקר באתר vacuums.co.il

כאשר המסנן יבש לחלוטין

הכנס אותו בחזרה לתוך השואב והפעל את השואב למשך שתי דקות. אם זה קורה לאחר שזה עתה ניקית את הפילטר, סביר להניח שהמסנן עדיין היה לח כשחיברת אותו מחדש לשואב האבק. במקרה זה, לא ניתן להשתמש בו עד שהמסנן נשטף וייבוש באופן טבעי.

לאחר מספר שעות

הרכבנו מחדש את המסנן ואזהרה נוספת החלה להבהב, מה שגרם לדייסון לפעום שוב. נתנו לפילטר להתייבש במשך 48 שעות וניקיתי היטב את פנים ה- Dyson Cyclone V10 ואין נקודות גלויות בהן הוא יכול להיתקע. אם ה-Dyson V10 שלך לא עובד לאחר ניקוי המסנן, ייתכן שהסיבה לכך היא שיחידת המסנן לא הותקנה מחדש כראוי, המסנן עדיין רטוב או שראש המנוע פגום. גם אם ניקיתם את מסנן Dyson V10s, ייתכן שלא שמתם לב לחסימה במקום אחר בשואב האבק.

ניסיון להפעיל את הוואקום עם מסנן רטוב עלול לגרום נזק רציני ליחידה ולמנוע שלה

כפי שתראה בסעיף הבא. מדריכים מסוימים גם ממליצים לא לנקות כל חלק בציקלון Dyson במים. לעולם אל תשתמש במכשיר מבלי לרוקן את הפח מכיוון שהדבר עלול לגרום לאבק להישאב פנימה ולפגוע במסנן. ה- Dyson V10 Cyclone היא השקעה גדולה, לכן עליך לשמור אותו נקי ומתוחזק היטב כדי לשמור על ביצועי המכשיר שלך בביצועים שיא לאורך זמן.

מעולם לא היה לנו שואב אבק כמו Dyson Cyclone V10 שצריך לנקות בכל פעם שאתה משתמש בו

זה כמו פרח עדין שרק רוצה לינוק פירורי לחם ושיער של חיות מחמד. זה נסתם מאוד מאוד מהר ולוקח יומיים להתייבש לפני שתוכל להשתמש בו שוב. פסק דין בילינו זמן רב עם ה-V10 בבית שלנו, תוך שימוש בו כשואב אבק וכתחליף מלא לשואב עם כבלים.

ראש הניקוי מונע המומנט מסיר 25% יותר אבק מהשטיחים מאשר הוואקום המוחלט של Dyson V8 הקודם שלנו

עבור מבחן השטיח הקצר, המשכנו להשתמש בראש הניקוי V8 Direct Drive והחלפנו את Dyson V10 בראש הניקוי Torque-Drive. הציקלון, קופסת האבק וראש המברשת מיושרים כדי לספק יניקה חזקה יותר ובתורם להפוך את המנקה ליעיל יותר.

דייסון טוען שאתה יכול לעשות 60 דקות שלמות של ניקוי בטעינה אחת, וניהול הסוללה של השואב טוב מספיק כדי להחזיק מעמד 15 שנים שלמות, לפי סר ג'יימס עצמו. לפני פירוק וניקוי הדייסון, ודא שהוא מנותק מהשקע החשמלי.

המקום הטוב ביותר להתחיל בו

הוא עם שקית אבק, מכיוון שכל שואבי האבק של Dyson הם ללא שקיות. חלק בלתי נפרד מניקוי ותחזוקת ה- Dyson V10 הוא ריקון פח האשפה שאוסף אבק ופסולת. כדי להבטיח ששואב האבק של Dyson שלך יפעל בצורה מיטבית, יש לרוקן את הפח ברגע שהאבק והלכלוך מגיעים לסימן Max. עם זאת, כדי לשמור על הבית שלך נקי מאבק וחיידקים, אתה צריך גם לדעת איך לנקות עם שואב האבק האלחוטי של Dyson.

כשזה מגיע לניקיון

כלי ראוי לציון הוא שואב האבק האלחוטי של Dyson, שהוא דרך יחסית לא כואבת לשמור על הבית שלך נקי, במיוחד אם אתה גר בבית קטן או דירה או רוצה להחזיק שואב אבק . הכאב של יציאה מהארון על כל שפיכה או בלגן (על ידי כך, סביר יותר שתנקה את הבלגן בזמן). שואבי אבק אלחוטיים של Dyson הם בהחלט יקרים יותר מאשר שואבי ניקוי ביתיים, אבל יש להם שאיבה חזקה והם פרקטיים מספיק עבור כל מי שמנקה באופן קבוע. אם אתה לא אוהב שואבי אבק מגושמים וקשוחים, אתה תמיד יכול לבחור בשואבי אבק אלחוטיים כמו Dyson V10 או V11.

דגמים אלחוטיים יכולים להעניק לך עד 25-60 דקות של ניקוי בהתאם לדגם ומצב הספק

ניתנים להמרה נוחה לניידים ואין להם כבלים למעוד. לבחירה בין ה-V8 ל-V10, אם אתה מסוג האנשים שאוהבים את הדגם העדכני ביותר מכל דבר ולא אכפת לך לשלם תוספת ואתה שואב אבק לעתים קרובות, ל-V10 יש מנוע חזק יותר, זמני ריצה ארוכים יותר. ומיכל גדול יותר מה-V8, מה שאומר שאתה כנראה יכול לנקות זמן רב יותר מבלי לאפס את הוואקום או לרוקן את פח האשפה. דגם V10 Absolute (הדגם שסקרנו) יוסיף ראש ניקוי רולר רך עבור PS449.99, ודגם Total Clean יגיע עם חיבור מזרון, כלי עליון וצינור הארכה עבור PS499.99.

לשואבי האבק האלחוטיים של Dyson V10 ו-V11 יש שתי מברשות רחיץ שצריך לבדוק ולנקות באופן קבוע. תצטרך להסיר את הצלחת של כמה שואבי אבק של Dyson כדי לנקות את המברשת.

כדי להחזיר את הפייה אל שואב האבק של Dyson, הסר את הפיה והכנס את המחזיק שלה לגוף השואב. כאשר משתמשים בו כשואקום מקל, ההרחבה משמשת כמתווך בין המיכל לראש הניקוי. לאחר ניקוי מסנן Dyson V10s, עליך לחבר אותו שוב לשואב האבק על ידי סיבוב המכסה עם כיוון השעון עד שיילחץ.