איך מחליפים גלגל לרכב

הגלגל חוסך מקום ואחת הגרסאות הקטנות יותר שתראה במכוניות אחרות – הוא קל בהרבה מזה שאתה מפרק, אך הוא עדיין כבד. אם המכונית שלך משתמשת באגוזים, תוכל לגרום לברגים לתלות את הגלגל בעזרת ברגים מהמכונית, אך יהיה עליך למצוא היכן נמצא רכזת הגלגלים כדי לשמור אותו במקומו ברגע שתקבל את הברגים.

עליך לשחרר את אגוז הגלגל בעזרת מפתח ברגים ולהסיר את האום ביד כך שהגלגל יישאר יציב על הברכיים

הרם את הג'ק והרם את מכוניתך באמצעות מפתח הברגים כדי לשחרר את אגוזי הגלגל. הנמך את השקע עד שהגלגל החדש נוגע בקרקע ולאחר מכן הדק את האום בעזרת מפתח הברגים כדי לוודא שהוא נמצא במקומו (פרטים על הידוק אגוזים לגלגל לרכבך ניתן למצוא במדריך לרכב שלך).

בצע את ההוראות שעל הג'ק להרים את המכונית שלך עד שהגלגלים שלך כבר לא על הקרקע. המטרה היא למקם את הג'ק בצד המכונית שמגיע הכי קרוב לגלגל הקרע. השתמש בג'ק להפיל את המכונית כך שהגלגל הרזרבי יבוא במגע עם הקרקע תחילה.

אם נעלת את אגוז הגלגלים על המכונית שלך באחד הגלגלים

עליך לנעול את האום בעזרת מפתח המאפשר לך להסיר את הנעילה על האום. אתה גם צריך לשחרר את האום כשהמכונית על הקרקע, אבל אם תנסה לשחרר אותו באוויר, סביר להניח שתמשוך את המכונית מהג'ק.

מצא את הגלגל הרזרבי והסר אותו מהרכב במכוניות רבות יש גלגלים שנאגרים בתא המטען. כדי לחסוך זמן, יש להסיר את הצמיג והגלגל מהמכונית. הנח את טריז הגלגל עם הצמיג הנותר על הקרקע.

אם אין לך טריז גלגל איתך, תוכל להשתמש באלמנטים מסביבך, כגון אבנים גדולות או אבני ריצוף, כדי לתמוך במכוניתך. אם הצמיג הקדמי שלך שטוח, הנח טריז גלגל על הצמיג האחורי.

ללא קשר לסיבה מדוע אתה מסיר את הגלגלים והצמיגים שלך, חשוב שיהיה לך את הכלים והציוד הבטיחותי הנכון כדי למנוע נזק לרכב ופגיעה בעצמך.

החלפת צמיג יכולה להיות מתסכלת וקשה כאשר הגלגל נתקע

ואם אין ברכבך גלגל נוסף, הדבר עלול להפוך את התהליך לעצבן עוד יותר. אם אינך יכול לגשת למעלית, נסה להחליף את הצמיג או את הגלגל עצמו, אך יתכן שלא יתמזל מזלך אם הוא נתקע ואתה צריך להסיר את אגוזי הסטנדים. אתה יכול גם לנסות להחליף גלגל לרכב כשהקרקע שטוחה ואפילו, אפילו אם זה אומר לנהוג בצמיג שטוח לכמה מטרים.
על מנת לשמוע פרטים מורחבים על איך מחליפים גלגל לרכב יש לבקר באתר ishopy.co.il

אם יש לך מכונית במשך 30 שנה או יותר והוצאת ממנה בז'זוס, כנראה שלא החלפת מיסב גלגל קדמי.

התחברנו עם מכונאי מוסמך ASE ליצירת מדריך זה המראה את הדרך הנכונה להסיר ולהרכיב חישוקים

דפוסי צמיגים, ברגי גלגלים שבורים ואומי גלגלים. גלגלי הרכב שלך והצמיגים היושבים עליהם מורכבים מחלקים רבים ושונים. לא מדובר רק בצמיגי מכוניות, גלגלים או מסבי גלגלים.

בעת החלפת הצמיג האחורי, הנח טריז גלגל מול הצמיג הקדמי. טריז הגלגל יעבור על הצמיג כדי לוודא שהרכב לא מתהפך בעת תיקון צמיג שטוח.

טריזי הגלגלים עובדים יחד עם בלם החניה שלך כדי לשמור על המכונית שלך במקומה. הדק את אגוזי הגלגלים בדפוס אלכסוני הדוק עד שגלגלי המכונית מושכים יפה קדימה.

חלק מהדגמים האירופאים

כמו ב.מ.וו ופורשה, משתמשים בברג לשונית הניתן להסרה בקלות, כך שהצמיג יכול ליפול מבריח הגלגל והחישוק נשאר במקומו, לכן היה מוכן לתפוס את הגלגל ולהסיר את כרטיסייה. במכוניות גרמניות, המשך להסיר את אגוזי ההברגה בשילובם עם ברגי הצמיגים, והצמיג ייפול כשהברגים יוסרו. על מנת להרים את הצמיג מן החתיכים במכונית גרמנית, עליך להשחיל את החתיך ביד דרך החתיך, להשחיל את אגוז הרצועה כדי לשמור על הצמיג במקומו ולהרכיב את שאר החתיך עד שהרגל יציב היטב. .

כדי להסיר את כיסוי הגלגל מצמיג שטוח, Quip משתמש במגהץ צמיג כדי לשחרר את אגוז החתיכים, 2 סיבובים נגד כיוון השעון. בעזרת תותב מחגר, הברזל משחרר את האום כך שניתן להסיר את הגלגל תוך 1/4 סיבוב.

זה עובד הכי טוב עם משאיות לכל הגלגלים, אבל עם רוב המכוניות אתה יכול להגדיל את קוטר הצמיגים וזו לא אמורה להיות בעיה. לרכבי כביש, נגלגל את הצמיג כדי להגדיל את גודל שדה המגע.

ישנן סיבות פרקטיות

יומיומיות, מדוע אתה רוצה להחליף את צמיגי וגלגלי הרכב שלך. לא משנה מה הסיבה, הכרת הדרך הנכונה להסיר ולרכוב את הגלגלים והצמיגים תעזור לך להימנע מנזקים ולהוציא אותך מהריבה. סיבה נוספת להיזהר היא גודל הגלגלים או הצמיגים, במיוחד עם מכוניות חזקות יותר.