איך לשתות מים בריאים

שתיית מים מונעת התייבשות, מצב שעלול להוביל לחשיבה לא ברורה, שינויים במצב הרוח והתחממות יתר של הגוף, מה שעלול להוביל לעצירות ולאבנים בכליות. אתה יכול גם לקבל נוזלים מהמזונות שאתה אוכל, במיוחד ממאכלים עם תכולת מים גבוהה, כמו פירות וירקות. זה יכול לעזור בשיפור הטעם ולעזור לך לשתות יותר מים ממה שהיית עושה אחרת.

אם אתה מנסה לשפר את בריאותך

מילוי בקבוק מים רב פעמי במי ברז זו התחלה טובה. שלא לדבר על כך שבקבוקי מים רב פעמיים הם בחינם ומייצרים פחות פסולת מאשר חלופות. 

מי מימן וסוגים אחרים של מים המפורטים לעיל לא יתקנו תזונה או אורח חיים לא בריא

מי ברז הם מקור מים בטוח לאנשים שאינם יכולים להרשות לעצמם לקנות אלטרנטיבה בטוחה יותר, בריאה יותר ומזוהמת פחות. למי שמעדיף את בריאותם ומוכן לקנות מי שתייה טובים יותר, ישנן אפשרויות רבות וטובות יותר-
בכדי לראות פרטים נוספים על לאתר של מי טובים מערכות טיהור מים ואיך לשתות מים בריאים נא להעיף מבט ב- mey-tuvim.co.il

כמו מערכת אוסמוזה הפוכה המטהרת את המים בביתכם ומעניקה לכם מים בריאים, נקיים, טהורים ולא פחות חשוב מזה – טעימים.

מעיינות מים מינרליים כוללים מים בארים

מים בבקבוקים עשויים להכיל מי ברז, אך הם דומים למי השתייה עצמם, גם אם מסוננים ונארזים אחרת. 

מים מזוקקים מוציאים מהמים כימיקלים

זיהומים ומינרלים באמצעות אוסמוזה הפוכה. ניתן לרכוש מים מזוקקים על ידי לקיחת מיכל לחנות טבע ולמלא אותם במזקקים שנרכשו. חומרים מזיקים מוסרים ממים מטוהרים, כך שאתה עושה בלי חומרים שימושיים שנוספו למי ברז, כגון פלואוריד, המפחית את עששת.

מים אלקליין הפכו פופולריים מכיוון שמחקר מראה שתזונה אלקליין טובה לבריאות. יש לו pH גבוה יותר ממי ברז רגילים, ורבים טוענים שהם מנטרלים חומצות בגוף ומספקים יותר לחות.

דו"ח של ארגון הבריאות העולמי מזהיר מפני שתיית מים עם אחוז מינרלים נמוך

האמת היא שלסוגי המים הבריאים ביותר יש מעט יתרונות בריאותיים. מבין אלה, למימן יש את הפוטנציאל הגדול ביותר ליתרונות בריאותיים בגלל נוגדי החמצון שהוא מכיל.

אתה יכול למלא תפקיד בהפחתת מספר זה על ידי בחירה בסוגי מים בריאים יותר. התשובה לשאלה הנ"ל היא שמי ברז הם מקור מינרלים מזין ובריא. עד כמה מי הברז שלך באמת מזינים תלוי במידה רבה במקור מי הברז המקומי שלך.

אם אתה מעוניין להשתמש במים מינרליים בבקבוקים כאופציה למקור הנוזלים היומי שלך

הקפד לבחור במים המסומנים כמים מינרליים מעיינות. בארה"ב, מים בבקבוקים עשויים להיות בעלי תכולת מינרלים גבוהה יותר ממי ברז בבחירת המותג הנכון. זה בסדר, מי הברז שלנו משמשים לרחצה, בישול ושטיפת בגדים.

כלור

למשל, משמש להרוג את החיידקים, המיקרואורגניזמים והחיידקים במי הברז כדי להפוך אותם לשתיים. תהליך זה מנטרל נזקים פוטנציאליים העלולים להיות קשורים לשתיית מי ברז. התקנת מערכת סינון טובה בבית תסיר מהמים מזהמים מזיקים כמו מתכות כבדות, חומרי הדברה, כלור, עופרת, אלומיניום, ארסן וכספית.

ניתן להבחין בין מים מינרליים לסוגים אחרים של מים בשל תכולת המינרלים שלהם והפרופורציות שלהם. אין ערובה לכך שמים ארטזיים צלולים כמו מי תהום רגילים.