איך למדוד בית

במאמר זה נבחן כיצד למדוד בית שהוא קצת יותר מסובך מאשר מלבן פשוט. נדון בכמה מההיבטים הבסיסיים ביותר של מדידות בתים לקביעת השטח המרובע של הבית.

נטפל ביסודות של מדידת בית שהוא מלבן פשוט

כמו מוסך, אך נראה גם כיצד לחשב את המ"ר של בתים שהם מלבנים עם שטח נוסף. התרגול הנוכחי כולל מדידת הממדים הפנימיים בפועל של חדר, ולא הממדים החיצוניים בפועל. זה ממחיש את ההבדל ששינוי קל באורך הקיר יכול לעשות בחישוב חומר התמונה המרובע. לדוגמא, אם מדדנו את אורכי כל חדר עם סרט מדידה, היינו מעגלים את המדידה הכוללת עד 12 מטר, 7 אינץ '.

על ידי מדידת הממדים החיצוניים של בית, אנו יכולים ללכוד את כל החומר המרובע, כולל הקיר החיצוני, המהיר ביותר להשגה ואשר מחסר את החלל שלא נכלל מאותו מספר.

בעזרת מחשבון זה תוכלו לחשב את המטר המרובע של חדר יחיד ולחשב את כל חלל הפנים הביתי

אם אתה רוצה לדעת למדוד כל מטר מרובע של בית שלם, אתה יכול להשתמש באותו חישוב. למעלה פירטתי את המידות המדויקות של כל החומרים לפרויקט שלך שיכולים למדוד את כל הבית שלך ולספק לך מדידה מדויקת לכל אחד מהם, ללא קשר לצורה, לחלל או לחלל. צרו העתק מתכנית הקומה של הבית והדפיסו את גיליון המידות אם ברצונכם למדוד את כל החדר, אך אם לא, השתמשו במקום זאת במחשבון זה.

אם הבית שלך מלבני לחלוטין, אתה יכול למדוד את הרוחב והאורך, אבל אתה יכול גם למדוד את הנכס ולחשב את הגודל על ידי הכפלת אורך ברוחב. אם הסכום הוא השטח המרובע של הנכס שלך, הכפל את השניים כדי לקבל את הסכום, וסיימת.

כדי לחשב אם חדר מלבני או מרובע, תוכלו להכפיל את אורך החדר ברוחב או להכפיל אותו ברוחב. כדי לחשב זאת, פתח קלטת מדידה בלייזר וקבל את האורך והרוחב של חדר פשוט בכל פעם שאתה מחשב את השטח המרובע של רגל מרובע של הנכס שלך. ברגע שאתה יודע למדוד ריבועי רגליים, עלינו למדוד רוחב ואורך או אורך עבור שטח או פשוט להכפיל אותם במקרה של ריבועים ומלבנים. לאחר מכן נוכל להכפיל אותם ברוחב עבור כל חלל כדי לקבוע את האורך הכולל, המתבטא כמובן בסנטימטרים מרובעים (או במקרה של רגל מרובע). לאחר שמצאתם טכניקה המתאימה לצרכים שלכם, פשוט מדדו את אורך ורוחב החדר והכפלו ברוחב. יש להשתמש בהליך זה לכל חדר בכל גודל, אך כדי לברר את גודל הריבוע של חדר, פשוט מדוד את האורך בכל פעם (רוחב) ואת האורך של כל חדר (רגל מרובע) לפני שתמצא את הריבוע גודל החדר שלך.

כדי לחשב את המטר המרובע של הבית שלך, עליך לקבוע ולהוסיף את שטחי החדר. בחר את צורת החדר שלך, הזן את הממדים שלך ולחץ על כפתור "חשב" בצד שמאל של המסך כדי לקבוע את שטח החדר ואת רגל המרובע. לאחר שקבעתם את החדרים שלכם, הוסיפו את השטחים של כל חדר יחד כדי לחשב את המסך המרובע הכולל לבית.

השתמש בכלי המדידה לבחירתך כדי למדוד את אורך הקירות, הרצפה והתקרה ברגל. השתמש בכלי המדידה לרוחב הקירות והפינות ובפינה לפינה לכל רגל והשתמש בו למדידת גובה כל קיר ורצפה עד לתקרה עבור כל מטר מרובע של שטח.

מדוד את רוחב הקירות, הרצפה והתקרה ברגל ואת גובה כל קיר ורצפה עד תקרה עבור כל מטר מרובע של שטח בעזרת כלי המדידה המועדף עליך.
כדי לקרוא עוד פרטים מורחבים אודות איך למדוד בית עליך לבקר ב- surveyor10.co.il

אם אתה תקוע עם סרט מדידה, דרך אחרת למדוד חדר היא פשוט כמו להשוות אותו לגובה. זו כנראה הדרך האינטואיטיבית ביותר למדוד בעזרת סרט מדידה ואת כף הרגל בה אתה משתמש למדידת החדר.

ישנן מספר שיטות בהן ניתן להשתמש

אך השיטה המועדפת היא למדוד את החלק החיצוני של הבית בעזרת סרט מדידה ולהכפיל את השטח המחושב במספר הקומות כדי ליצור ריבוע בסיסי. עבור חדר מרובע או מלבני, תחילה עליך לבצע "חישוב מטר מרובע". בהתחשב בגודל הקטן של הארון, אולי כדאי שתשקול למדוד אותו תחילה באינץ 'ואז להמיר אותו למטר מרובע על ידי חלוקתו ב- 12. מדוד את האורך ואז את רוחבו של כל חדר ולמדוד שוב, וכן הלאה עד שאתה בוצע.