איך לטפל ברטיבות בקיר

עליכם להסיר כל זכר ללחות בקירות כדי למנוע ריקבון עצים והיווצרות עובש. שקעים מינרליים ועובש בקירות המרתף הם סימן בטוח לכך שלחות אדמה מחלחלת לבית. רטיבות באדמה סביב היסוד יכולה לחדור לקירות ולמבנה הבית.
עבור עוד מידע בתחום של אינסטלטור מומלץ ניתן לגלוש לאתר xn--4dbcllaeeunxl2g1a.com

כאמור לעיל, עיבוי, נזילות וניקוז לא מספיק הם גורמים שכיחים לבעיות לחות. קשה לדעת מאיפה להתחיל אם ברצונך להסיר לחות מהקיר. זה יכול להתרחש בכל מקום שמגיע עודף לחות, גם כאשר הוא לא נמצא בבית.

הקמנו כמה שיטות יעילות שיעזרו לך לפתור בעיות נפוצות ולמנוע החזקת לחות

הדרך הטובה ביותר לתקן לחות היא לעלות, לחדור, לשפר את ניקוז המים העיליים, לתקן נזקים ולאוורר את החדר. הפיתרון היעיל ביותר ברוב המקרים הוא עליית לחות וחודרת.

הגברת הלחות בדופן הפנימית נגרמת מאותה תנועה של מי תהום דרך הבנייה על ידי פעולת נימים

הגברת הלחות יכולה להצטבר בתכונות הקיר החיצוני הנגרמות על ידי שיפועים פגומים אטומים ללחות. זה יכול להיות גם תוצאה של DPCs כושלים או לא קיימים, כפי שקורה במקרה של גשרים.

תזוזת הרצפה יוצרת לחץ רב על קירות המרתף

וגורמת להם להתכופף, להיקלע ולקרוע. תוספת בידוד הגבס המודרני לחלונות ודלתות בשנים האחרונות החלישה את יכולתם של בניינים לנשום ולשמור על לחות בקירות הלבנים. המשמעות היא שהקירות סופגים לחות מהרצפה ומאפשרים לחות לעלות לרצפה.

הגברת הלחות יכולה לנבוע מכשל בקיר

מחוסר איטום לחות וכמובן מאוורור לקוי של תת הרצפה וניקוז לקוי במקום. אם יש לך טלאים לחים, צבע מבעבע, טיח מתפורר, מרבצים אבקתיים על הרצפות, לחות עולה יכולה להיות אשמה. לחות חודרת יכולה לבוא גם מהקירות והתקרות העליונים שנזלים או מכניסים גשם פנימה.

הטיפול בקיר

הוא חלק גדול מסילוק בעיות הלחות, אך חשוב גם להתמודד עם הגורמים הבסיסיים. הבעיה הסבירה ביותר היא שעיבוי אוויר חם ולח ממקלחות או בישול אינו בורח מהבית וגורם ללחות. בעיה נוספת היא אטימת הלחות השבורה, הגורמת באופן טבעי לעליית מים מהקרקע.

אם הסימנים החיצוניים אינם ברורים

ביטול הלחות המשוערת בקיר מחייב קביעת מיקומו המדויק. מד לחות משתמש בחוליית מחט כדי לזהות נוכחות של לחות בחלל הקיר על ידי קידוח חור גדול. זו לא הדרך המדויקת ביותר לקבוע את חומרת הבעיה אך אם אתה מרגיש את האזור הלח בהשוואה לאזור היבש של הקיר אתה יכול לתת אינדיקציה טובה עד כמה הלחות בקיר גרועה.

עיבוי על הקיר

הוא סוג של לחות הנספגת כשהיא מתקררת על ידי האווירה החמה של הנכס, ואת עודף הלחות מתעבה על משטח קר כמו חלון או צור חלון. הסיבה לכך היא מרובה, למשל עובדה שסדקים בקיר מאפשרים לזרום טיוטות דרך הנכס, וכתוצאה מכך זרימת אוויר קבועה ואוורור מתמיד של הנכס. זיהוי לחות עולה על הקירות: הגדלת לחות יכולה להשפיע הן על הקירות והן על תכונות קומת הקרקע.

לדוגמא

נקודה לחה בקיר בחלק העליון של בית הארובה יכולה להצביע על נזילה בארובה, נקודה לחה על הקיר יכולה להצביע על נזילה במרזב וחלון לח פירושו חריצי טפטוף פגומים באדני החלונות. מים יכולים להיכנס לאריח גג חסר, לחלחל דרך מסגרת החלון או להיחסם על ידי מרזב.
למידע נוסף בתחום של איך לטפל ברטיבות בקיר ומאתר נזילות בירושלים כדאי לבדוק ב- hydrocheck.co.il

שיפור מערכות החימום והאוורור יכול להגיע דרך ארוכה לפתרון בעיות עיבוי. פתיחת דלתות וחלונות היא דרך פשוטה להילחם בבעיות לחות על קירות הנגרמות על ידי עיבוי.

כדי להיפטר מלחות, יש לחמם את הבית זמן קצר לפני פתיחת הדלתות והחלונות בכדי להכניס את האוויר עמוס הלחות. התקנת מזגן מוציאה לחות מהאוויר על ידי ספיגת וקירור אוויר חם על ידי הזרמת אוויר קר ויבש דרך החדר.

אם לא די ברוח הטבעית, תוכלו להשתמש במאוורר חשמלי במקום בחלון או להתקין מאוורר קיר בעליית הגג כדי להעביר אוויר אל תוך הבית ומחוצה לו. כאשר האוויר יבש, האוורור יכול לחדור לאוויר היבש ולנקז עודפי לחות שאחרת היו נסחפים.

לחות מתרחשת כאשר אוויר חם פוגע בקיר קר ומחמם את הבית, אך המשטח אינו קר מספיק כדי לייצר עיבוי. כדי לשמור על לחות במפרץ בחודשים הקרים יותר, נסו לשמור על ביתכם בטמפרטורה חמה באופן עקבי.

בדוק שיש מספיק מקום מתחת לרצפות כדי להתאדות של לחות וכדי שאדמה תעבור דרך פתחי הרצפה והקיר. יש לייבש משטחי קיר עם מאוורר או חימום ונייר דבק למטבח על האזור הפגוע.

ללא השגחה, לחות בקיר עלולה לפגוע בבד הבניין ולהוביל ליצירת עובש ועובש. ישנם מספר אמצעי מניעה כדי להבטיח קיר יבש וללא לחות. לחיפוי קירות חיצוניים מומלץ להוסיף מחסום נגד לחות המורכב משכבת פוליסטירן הנצמדת לגבס.

כל הבתים שלנו ראויים להיות נקיים ממזהמים ולחות בקירות. ככל שאנו מקפידים להסיר לחות מהקירות, כן ייטב. אם אנו מבינים כמה חשוב ללמוד כיצד לנקות לחות מהקירות, נוכל לפעול.

בכל הנוגע לניקוי לחות בקירות

אנו לעיתים קרובות חושבים על השפעותיהם. כשאתה חושב על פתחי אוורור להסרת לחות, חשוב על אוויר גיבוי שזורם פנימה, וזה מה שיש לבית שלך. מצד שני, אדים שמגיעים מהמטבח או מחדר האמבטיה יכולים לייצר את אותן תוצאות, במיוחד אם אנו חיים באקלים חם.

כמו קומקום רותח, המזון המבושל פולט קיטור ולחות לאוויר, אשר יכול למצוא ולהתעבות נקודה קרה בקיר או בחלון.