איך לבחור מתנה טובה

אחד הרגעים המצחיקים של חגיגת יום הולדת, מתנה או חג הוא בחירת המתנה המושלמת לנמען. אין דבר יותר נחמד מלראות מישהו בוהה כשהוא פותח את המתנה שלו, אבל כולנו יודעים שלא תמיד קל למצוא את המתנה המושלמת. לפניכם שמונה טיפים מהנים, פשוטים, יצירתיים ומוכחים לבחירת מתנה שתתגאו בה.

מציאת המתנה המושלמת לאנשים המיוחדים בחייך לא רק פותרת את הבעיה

אלא גם מוצאת ניצוץ של שמחה בשנה די מתפוררת. עם זאת, חשבתי שאשתף כמה מהשאלות שעליך לשאול את עצמך כשאתה מחפש את המתנה המושלמת למישהו מיוחד בחייך, במיוחד כשאתה רוצה לקלקל את החגים. חלק גדול מהמתנה מוצלחת הוא לדעת למי לתת את המתנה, התחביבים והאינטרסים שלהם ומה גורם להם לחייך – גם אם הם לא חיים כל כך הרבה זמן.

המתנה המושלמת

היא מתנה לבן משפחה או לחבר שהיא כה מיוחדת שתאהב אותה, ללא קשר לכישורי קניית המתנות שלך. לחץ על רשימה זו כדי ללמוד כיצד לבחור את המתנה הנכונה. גם אם לא תעשו מתנה, תתקלו ברעיונות מגניבים שבדרך כלל לא הייתם מקבלים, ואם תשלבו כמה מהרעיונות האלה, האדם המחונן יעריך עד כמה אתם אישיים ומתחשבים.
לפרטים מורחבים אודות מתנה בעבודת יד עליך לבקר ב- rockil.co.il

לפעמים בחירת מתנה יכולה להיות משימה מרתיעה

במיוחד אם אינך יודע אם האדם אוהב אותה או לא. ישנם הרבה גורמים שיש לקחת בחשבון בעת רכישת מתנה, החל מתקציבים מוגבלים ועד העדפות אישיות שיש להתייחס אליהן ברצינות ולהשאיר מעט מקום לטעות. להלן מספר דברים שכדאי לקחת בחשבון בבחירת המתנה הנכונה.

גם אם אתה חובב קניות גדול, בחירת המתנה הנכונה יכולה להיות אחת המשימות הקשות ביותר. למרות שאין דרך להתאים אישית מתנה יותר מאחרים, יש כמה חששות בבחירת מתנה.

לא משנה איזו התאמה אישית כרוכה במתן מתנות למשפחה ולחברים, אתה רוצה לתת להם משהו שהם מעריכים. כאשר אתה עושה מתנה, זה צריך לשמש משהו.

כאשר אתה קונה מתנה לאדם

חשוב אם תשמור את הפריט זמן מה לאחר שתמסור אותו. אחת הדרכים להפתיע אנשים היא לתת להם את המתנה שלהם ביום שהם מקבלים אותה. ספר לחברים ולמשפחה מבלי לדאוג לבחור מתנות עבורך, גם אם אתה רוצה, כי זה יכול להרגיש אנוכי לשלוח רשימת משאלות.

בעת בחירת המתנה המושלמת עליך לזכור את מערכת היחסים שאתה חולק עם האדם. אחד הדברים שמגיעים עם קבלת והחלטת מתנות היא הכרת האדם שמקבל את המתנה. אם אינך מכיר את האדם, יש הרבה מה ללמוד וללמוד מהדברים הפשוטים ביותר.

למשל, אם האדם אוהב לטייל, לתת כרטיס טיול או יומן נסיעות, או אם הוא אוהב לקרוא, הוא יוצר רשימה של הספרים שהוא אוהב לקרוא. אם אינך מכיר את האדם באופן אישי, תוכל לבקש מחבריו וקרובי משפחתו רעיונות למתנות.

כולנו רוצים למצוא את המתנה המושלמת לייצג את האדם שאנו נותנים לו אותו

אבל אם זה מה שאף אחד לא רוצה זו המתנה שמסתיימת בערמת המתנות החדשות המפחידות. בזמן שאתה מחפש מתנות וחושב עליהן, עדיף לך לקבוע כמה כסף וזמן תוציא לרכישת מתנות לאדם שאתה נותן להן. במקום לתת דברים שהאדם רוצה או צריך, זה נותן טרנדים שאתה חושב שהם אוהבים או זקוקים להם.

מדריך מתנות זה מיועד לסוגים מסוימים של אנשים בעלי תחומי עניין מיוחדים, כגון אופים ותולעי ספרים, שסביר להניח שיש להם משהו מיוחד שפונה לנמען שלך. ההבדל לא תמיד טוב יותר, אני חושב, אבל אסור להגזים לייקר מתנות לאנשים.

אחת הטעויות הגדולות שאנחנו עושים כשאנחנו קונים מתנות לאחרים (ולעצמנו)

היא לחשוב שנתינה יותר גורמת לאנשים להיות מאושרים. אנו קוראים למתנה מסוג זה "המתנה הנמנעת" מכיוון שאני עושה זאת היטב בכל פעם (צוחק). יש לתת מתנה מכיוון שהיא מאפשרת למישהו לגדול באזור מסוים או לחוות משהו שמגדיל אותו כאדם.

בדרך זו

האדם הוא זה שעושה את הבחירה על סמך כמות כרטיס המתנה שאתה נותן לו. אם תקנה את השובר, לא תהיה לך בעיה להעביר את נטל קבלת ההחלטות למישהו אחר. בהתאם לתקציב שלך או אם אתה קרוב לחבר שלך, יכול להיות שיש משהו מיוחד שהיית רוצה לתת במתנה וזה ברשימת המשאלות שלו.