איך בונים אתר בוורדפרס

ספקי אירוח אתרים הם אמינים, ידידותיים למתחילים וזולים, הם נותנים לך שם דומיין בחינם ולקחת אותו ממישהו שיצר אתרי אינטרנט רבים עבור לקוחותיו במהלך הקריירה שלו. כמה חברות אירוח אתרים מציעות דומיינים בחינם אם תחליט לפתוח איתם אתר. Bluehost היא ספקית אירוח מומלצת, והם מציעים למשתמשי WPBeginner דומיין חינם תמורת 60 $ למארח, כך שתוכלו לבחור ליצור את האתר שלכם עם השירותים שלהם.

יש הרבה מערכות ניהול תוכן שונות, אבל נתמקד בוורדפרס. אתה יכול גם להשתמש בוורדפרס כדי להפוך את האתר שלך לרשת חברתית. יש לנו מדריך צעד אחר צעד כיצד ליצור אתר לפייסבוק באמצעות WordPress.

וורדפרס היא הפלטפורמה הפופולרית והחזקה ביותר לבניית אתרים בשנת 2020. זוהי אופציה נהדרת ליצור אתרים גמישים ומלוטשים מבלי ללמוד כיצד לתכנת. וורדפרס היא בחירה מוצקה ליצירת אתרים פנטסטיים ומקצועיים.

על ידי ניצול וורדפרס תוכלו ליצור אתר שלקוחותיכם יאהבו

אתרים חד צדדיים בסיסיים מתחילים בחינם ונעים עד 10,000 דולר כמו האתר של אפל. עם זאת, אם ברצונך להוסיף את סוגי התכונות המבדילות אפילו אתר וורדפרס פשוט ולהפוך אותו למוצלח, אתה זקוק למפתח וורדפרס.

כדי ליצור אתר מתפקד אתה צריך שם דומיין, כתובת אינטרנט וחשבון אירוח אתרים כדי לאבטח. וורדפרס היא פלטפורמת בניית האתרים הפופולרית ביותר ומשמשת 39% מכלל אתרי האינטרנט. כדי לתת לך הבנה בסיסית כיצד פועל פיתוח אתרים, תוכל ליצור אתר באמצעות WordPress.

תוכלו לארח אתר או בלוג משלכם ב- wordpress.org או דרך צד שלישי. הקמת אתר וורדפרס היא תהליך פשוט בלחיצה אחת עם שירות אירוח האתרים שלך. באפשרותך להוריד את תוכנת הוורדפרס שלך, לקנות שם דומיין לאתר של צד שלישי ולנהל את השרת שלך.

עדיף לרכוש שם דומיין ואחסון משלך כך שתהיה לך בעלות מלאה על האתר שלך. ניתן גם ליצור אתר ב- eBay באמצעות תוסף המכירות הפומביות עבור וורדפרס.

יש לנו מדריך שלב אחר שלב כיצד לבנות אתר מכירות פומביות מקוונות עם וורדפרס שתוכלו לעקוב אחריו כאן

וורדפרס היא מערכת לניהול תוכן (CMS) המאפשרת לכם לארח וליצור אתרים. החדשות הטובות עבורך הן שהתוכנה קלה לשימוש וכל אחד יכול ליצור אתר מקצועי ייחודי למראה עבור העסק, הבלוג או תיק העבודות שלו. ברגע שתהיה מוכן להשתמש בשם הדומיין שלך ובמארח האינטרנט שלך, עליך לבחור ולהתקין פלטפורמת אתרים, המכונה גם CMS. אנו ממליצים לבחור בוורדפרס מכיוון שהוא קל לשימוש ומצויד באלפי עיצוב ותוספות בחינם בכדי לגרום לאתר שלכם להראות מקצועי וייחודי. הגדרת אתר וורדפרס שלך היא הרבה יותר קלה מאשר הגדרת מארח אתרים שלך, מכיוון שאתה לא צריך ללכלך את הידיים.

אם אתה יוצר אתר בוורדפרס 100% מאפס

אין לך נושא תפריט כמו Hestia, WordPress Page Builder או Elementor להוסיף אותו. נניח שאתה נמצא במחנה "צור-אתר-בוורדפרס -100% -מתוך-שריטה", ראשית צור שם לתפריט החדש שלך ובחר בו להצגה בכותרת (הכל טוב ויפה, אבל אם אתה רוצה שהמיקום הראשי בעיצוב שלך יהיה שם אחר, הכותרת צריכה להיות פריט התפריט בחלק העליון של הכותרת). ברגע שהגדרת את הדומיין שלך והתקנת את וורדפרס, עליך להגדיר את הדומיין הראשי שלך בוורדפרס כדי שהמבקרים שלך יוכלו לראות את האתר שלך כשהם מחפשים את הדומיין שלך. אם אתה משתמש בספק אירוח עם WordPress, אתה זקוק ל- CMS של WordPress כדי לחבר לאתר שלך את הדומיין החדש שלך. לאחר אישור חשבונך ורישום הדומיין שלך, עליך לקבל גישה לדשבורד האחסון שלך בו תוכל להתקין את CMS של WordPress. ברגע שלמדת כיצד ליצור אתר וורדפרס, יש לוח מחוונים שבו תוכל לשלוט בכל היבט באתר שלך. תוכל גם להגדיר שם משתמש וסיסמה להתחברות לאתר הוורדפרס החדש שלך. שמות משתמש ברירת מחדל מגדילים את הסבירות שהאתר שלך ייפרץ.

היכנס עם שם המשתמש והסיסמה שיצרת בשלב האחרון של תהליך ההתקנה. אתה יכול להיכנס לאתר הוורדפרס שלך באמצעות שם המשתמש והסיסמה של מנהל המערכת שהזנת בעבר.

זה תלוי באיזה סוג אתר וורדפרס אתה רוצה לבנות

כמה מבקרים חודשיים האתר שלך מקבל ובאיזה אתר אירוח אתה משתמש. אתרי אירוח וורדפרס בחינם יכולים להציב מודעות מיתוג באתר שלך, אך אלו מודעות שאתה לא צריך לשלם עליהן, ורובן אינן מאפשרות לך להשתמש בשמות דומיין מותאמים אישית. המראה החזותי של אתר WordPress שלך נשלט על ידי נושא WordPress.

ניסיון לפתח אתר וורדפרס 10,000 פעמים לאחר מכן לא יתגלה כמועיל. אם אתר הוורדפרס שלך כבר לא קיים לעסקים, ודא שאתה בוחר נושא שמעניין אותך ושהוא לא מרגיש כמו מטלה שעליך לעבוד עליה מדי חודש ולעדכן את האתר שלך.

למידה בפעם הראשונה כיצד לבנות אתר וורדפרס אינה קשה כמו שאפשר לחשוב. בעזרת הכלים הנכונים ומעט ידע אתה יכול להיות בעל אתר נהדר שאתה יכול להציג בגאווה. אתה יודע שאתה רוצה להשתמש בוורדפרס, אך אינך יודע לבנות אותו בפועל.

קורס זה מלמד אותך מהיסוד את כל מה שאתה צריך לדעת על פלטפורמת וורדפרס

אלמנטים, יוצרי עמודים ותוספים. נלמד כיצד לעבוד עם דומיינים, להתקין וורדפרס, לנהל תוכן, להשתמש בתוספים וערכות נושא נהדרות, לגבות את אתרי האינטרנט שלנו ולגרום לתוכן שלנו לזרוח. לאחר סיום קורס זה תהיה לך הבנה רחבה יותר וידע מתקדם מבחינת בניית ויצירת אתרים באופן כללי באמצעות WordPress.

אינך צריך לטרוח עם התקנת וורדפרס כדי לוודא שהיא בטוחה ובטוחה לבנייה. אתה לא רוצה להפריע להגדרות השרת, אבל אם אתה צריך לשמן אתר וורדפרס שאתה מתחזק, פתרון אירוח הוא אופציה נהדרת.

עבור פרטים נוספים על איך בונים אתר בוורדפרס מומלץ לגלוש לאתר kratza.co.il