אוטומציה שיווקית לעסקים מה היתרונות

בעזרת תוכנת האוטומציה השיווקית שלך, תוכל לטפח את הלידים שעבדת עליהם כל כך קשה עם אסטרטגיית שיווק התוכן שלך וטקטיקות אחרות לייצור ביקושים. ניתן להשתמש באוטומציה שיווקית ליצירת לידים על ידי יצירת הודעות דוא"ל אוטומטיות ללקוחות פוטנציאליים, תזמון פוסטים ברשתות החברתיות במועדים שבהם סביר להניח שקהל היעד שלך יראה אותם וניטור קמפיינים באמצעות מעקב נתונים אוטומטי. פונקציונליות זו קיימת מאז ראשית ימי שיווק הדוא"ל והרשתות החברתיות, אך היתרון הנוסף של כלי אוטומציה שיווקית הוא שבסיס הנתונים על מערכת CRM תוכל לעצב תרומות שונות לפלחים שונים של קהל היעד שלך.

קמפיינים בדוא"ל הפועלים ללא מדדי הצלחה קונקרטיים הם מתכון לכישלון אך אוטומציה שיווקית נותנת לך נתונים בזמן אמת

כך שתוכל לבצע התאמות לשיפור ביצועי מסעות הפרסום שלך. תוכנת אוטומציה שיווקית יכולה גם לעזור לך להגדיל את אחוזי ההמרה ולנהל את הלידים שלך. כאשר תוכנת האוטומציה השיווקית שלך עוקבת אחר הלידים שלך, היא מאפשרת לך ליישר מחדש את מבקרי האתר שלך שאינם ממירים ומגדילים את ה- CRO שלך.

היתרונות החשובים ביותר של כלי אוטומציה שיווקיים הם שיפור ניהול הפניות

פילוח, תחזוקה, ניהול קמפיינים ועוד. אוטומציה שיווקית היא הטכנולוגיה המושלמת לתכנן את האסטרטגיה שלך, ליצור תוכן שונה, לפלח לקוחות, ליצור, לתחזק לידים ולהפוך אותם למכירות. נעבור על הדרכים הרבות בהן ניתן להשתמש באוטומציה שיווקית במשרד זה, אך נתחיל בהטבות ברמת המאקרו של טכנולוגיה זו לעסקים בכללותם.

חברות יכולות להפוך את משימות השיווק הרגילות שלהן לאוטומטיות באמצעות תוכנת אוטומציה שיווקית ולחסוך זמן לאסטרטגיות שיווק אחרות

כלים לאוטומציה שיווקית מאפשרים לחברות להתאים אישית את מערכת היחסים שלהן עם לקוחות, לקוחות פוטנציאליים ולידים עם אסטרטגיות רלוונטיות, כולל הסמכה להובלה, טיפול, קמפיינים מעוררים, ניתוח טביעת רגל דיגיטלית, מודלים לניקוד לידים ויישור מכירות ושיווק. תוכנת אוטומציה מסייעת למשווקים להבין את מסע הלקוח ולבצע אוטומציה של משימות שחוזרות על עצמן כדי ליצור לידים מוסמכים, לתחזק לידים ולהמיר אותם למכירות.

תוכנת אוטומציה שיווקית מאפשרת לך ליצור מסעות פרסום מרובים

לשלוח מיילים מתוזמנים ומותאמים אישית למספר לקוחות, להגדיר מגיבים אוטומטיים למעקב יומי ולאוטומטי הודעות לערוצי מדיה חברתית שונים. כלי אוטומציה שיווקיים יכולים גם להניע, לאפשר לחברות להפוך בקשות למשוב ולדירוגים לאוטומטיים, להפעיל קמפיינים לגיוס כאשר הלקוחות נמצאים או אינם, ולשלוח ללקוחותיך הצעות מחיר בלעדיות עבור פריטים בהוצאה גבוהה. בעזרת תהליכי האוטומציה בשיווק ובמכירות, אתה יכול להתרכז בגיבוש אסטרטגיות ליצירה ושמירה על לידים מבטיחים.

באמצעות אוטומציה של שיווק באינטרנט ושימוש בכלי תוכנה לתמיכה בחלקים מסוימים בתהליך השיווק

תוכל לצמצם את הזמן בתהליך ובכך לשפר את ההחזר הכולל שלך. אוטומציה של משימות שיווק יכולה לשחרר את דעתך ואת התקציב היקר שלך לנהל את הצוות שלך ולהציב את כספך היכן שצריך (הוצאות גבוהות על מודעות, הפצת המסר שלך לכישרונות מובחרים ומובחרים ועוד מאות אפשרויות אחרות). אתה יכול להפוך את הפעילויות החשובות ביותר של מסע הפרסום השיווקי שלך לאוטומטיבי ולפלח אותו.

טיפוח לידים אוטומטי יכול לעשות הבדל גדול באסטרטגיית השיווק הכוללת שלך

באמצעות ניקוד וציון לידים, Lead Marketing Automation מקבל ומעבד נתונים על מבקרים ייחודיים, מקצה לידים מוסמכים לספקים הנכונים, מותאם אישית את המסע שלהם ומכין את צוות המכירות שלך להצלחה. הידיעה מי הם השיווק מאפשרת למשווקים לפלח ולדעת התנהגות לידים, דמוגרפיה ומאפיינים אחרים ליצור קמפיינים לטיפוח לידים אוטומטי בהתאמה אישית.

אוטומציה שיווקית משנה את הדינמיקה הזו ומחזקת את הקשר בין השניים

ומאפשרת למחלקות שיווק קטנות יותר לאסוף ולפלח יותר לידים, לנכש לידים קרים ובלתי פרודוקטיביים וליצור עבודה משמעותית עבור צוות המכירות. יתרון נוסף של אוטומציה שיווקית הוא היכולת ליצור תהליך יעיל וחוזר על עצמו – יתרון המאפשר למחלקות השיווק להשקיע פחות זמן בבניית חומרים ופחות צוות לפתח את הקמפיינים שלהם.

משווקים יכולים להשתמש בזה

כדי לבנות קמפיינים חדשים כדי להיות יעילים ויעילים יותר או שהם יכולים להשתמש באוטומציה שיווקית כדי לשכפל ולחדד תהליכים, תבניות, מותגים, יוזמות וכו '. על פי מחקר שנערך לאחרונה, 70 % מהאוטומציה השיווקית משתמשים משתמשים בהודעות מותאמות אישית כיתרון העיקרי של התוכנה [2]. אז אם נגמרו לך הטרנדים, הגיע הזמן להתאים אישית את חומרי השיווק שלך.

לדוגמה

כלים לנקודות שיווק בדוא"ל יכולים לעזור לך להפוך את מסעות הפרסום שלך בדוא"ל לאוטומטיים כדי לפשט את תהליך השגת מנויים מתאימים ולשלוח להם תוכן רלוונטי. תוכנת אוטומציה שיווקית יכולה גם ליצור ציון לידים לצוות שלך המודיע לצוות המכירות שלך כאשר הפניה משתנה ממוביל מוסמך שיווקי להובלה מוסמכת מכירות. כאשר השיווק תופס מאות הפניות, אך אף אחת מהן לא מתוחזקת מספיק כדי להפוך ללידים ברמת מכירות, מחלקת השיווק זוכה למשוב מיידי וללא משוא פנים כיצד לשפר את מסעות הטיפול שלהם.

בעוד שאנשים רבים הופכים את מסעות האימייל שלהם לאוטומטיים

תוכנת האוטומציה יכולה לשרת מטרות רבות אחרות, כולל שיווק במדיה חברתית, יצירת לידים וסיעוד מוביל, והרחבת היתרונות שלהם. אוטומציה שיווקית יכולה לעזור לך לחסוך זמן וכסף, להגיע לקהל גדול יותר, לייצר לידים טובים יותר, להמיר לידים להמרות ולהפוך את הצוות שלך ליעיל יותר ומוצלח יותר. 44% מהלקוחות עוזבים חברות אליהן הם לא מגיבים, מה שעוזר לך לחשוב מחדש על תהליכי מעקב ועל היתרונות של אוטומציה שיווקית לשביעות רצון לקוחות טובה יותר.

Bluevenn

היא תוכנת אוטומציה שיווקית המשלבת את כל מקורות נתוני הלקוח שלך מקוונים ולא מקוונים לתצוגת לקוח אחת, ומאפשרת לך לפלח את הלקוחות שלך, להפוך קמפיינים שיווקיים מרובי-ערוצים ולתאם את כל זה במרכזי, קל- פלטפורמת גרירה ושחרור לשימוש.