חישוב נכון של עלויות בנייה

בפשטות, תוכנת אומדן עלויות הבנייה היא תוכנת מחשב המיועדת לקבלנים לחזות כמה יעלה פרויקט בנייה, אילו חומרים יזדקקו וכמה הם יצטרכו להזמין. זהו כלי המסייע לאומדים לחשב עלויות חומר ועבודה, והוא יוצר אומדני עלות על ידי צמצום טעויות בחישובים על ידי קביעת מחירי חומרים מעודכנים אוטומטית ממאגר עלויות.

לעיר ניו יורק עלויות הבנייה הגבוהות ביותר בעולם, והדיוק משתלם באומדן עלויות הבנייה, על פי דו"ח חדש של משרד התחבורה של מדינת ניו יורק (NYSDOT) וקבוצת הייעוץ טאונסנד. תושבי ניו יורק משלמים יותר מ -1.5 מיליארד דולר מיסים בשנה על פרויקטים של בנייה בגלל עלויות בנייה גבוהות והצורך לשלם עבור אומדני בנייה ועלויות מדויקים.

עם הקמת תחנות הרכבת התחתית החדשות במנהטן, ברונקס וברוקלין, כמו גם פארק הדסון ריברפרונט החדש בניו ג'רזי ובנמל התעופה הבינלאומי פורט טאונסנד בברוקלין וב קווינס, הוא בין מחירי הבנייה הגבוהים בכל הערים האמריקאיות.

אומדן עלות הבנייה

המכונה גם אומדן עלויות בניה או פשוט עלות בניה משוערת, הוא תהליך קביעת העלויות המשוערות או המפורטות של פרויקט בנייה. Uniformat System הוא אחד הכלים הטובים ביותר לסיווג פרויקטים של בנייה ועלותם עבור סוגים שונים של פרויקטים.

אומדנים שונים משתמשים בשיטות שונות

כדי לבצע חישובים על בסיס כל אלמנט של פרויקט בנייה, תלוי במה שהם מחשבים. גישה נפוצה היא שימוש במחיר יחידה, כאשר עלויות הבנייה מחושבות ככמות עבודה נפרדת ואז מוכפלות בסכום הפרויקט. מודל היחידה הוא שיטה לחישוב עלויות משוערות ליחידה מיחידה אחת ומכפלת העלויות המשוערות של כל יחידה במספר זמן של יחידות.

למרות שאולי אין לך דיוק מלא באמידת עלות הבנייה, קל להשיג הערכות מדויקות יותר. לאחר שתדע את עלויות הבנייה המשוערות, תתחיל לחפש מקורות מהם ניתן לחשב ולקבל את עלויות הבנייה. גם אם לא תמיד יהיה לכם דיוק מלא באמידת עלויות הבנייה שלכם, לפחות תקבלו את האומדן הגבוה ביותר האפשרי וההערכה הטובה ביותר האפשרית.

קראו את המדריך האולטימטיבי שלנו לאומדני עלויות בנייה, המסביר את השימוש בטכנולוגיה באומדן עלויות בנייה בפירוט. בנוסף, תוכלו למצוא גם כלי טוב להשגת אומדן ראשוני לפרויקט הבנייה שלכם. אומדן עלויות הבנייה עוזר לכם לפקוח על כל הרכיבים וגם לחסוך לכם זמן.

אומדן העלות מבוסס לרוב על מחיר יחידה

כאשר האומד מחשב את העלות ליחידת עבודה. אחת הדרכים להעריך היא לקבוע את המשאבים והכמויות של חומרי הבניין ואת הכמויות הנדרשות ואז להכפיל את הכמות המשוערת של חומרי הבנייה בעלויות היחידה המתאימות.

לאחר מכן

מתבצעות הערכות בנייה כדי לחזות כמה יעלה בנייה של מבנה מונומנטלי כזה, והחומרים והעבודה ששימשו לייצורו נלקחים בחשבון. האמת היא שלקבלנים לעתים קרובות אין זמן להתמקד בהערכה, מכיוון שהתחלה וסיום הבנייה בדרך כלל גוזלים זמן רב – והקבלנים עסוקים בביצוע פרויקטים. עבודה היא הגורם החשוב ביותר באמידת עלויות העבודה והחומר, אך למרות שנתון זה נלקח בחשבון בחישוב עלויות העבודה כאחוז מעלות הבנייה, אתה מבולבל כל הזמן מחריגות העלויות.

כדאי לקיים פרויקט בנייה בעל ביצועים גבוהים, אך תוכל לקבל החלטות טובות יותר אם יש לך גם אומדן עלות מדויק.

אם אתה זקוק לפיתרון שיעזור לך לנהל את הפרויקט שלך ולהעריך עלויות

השקיע בתוכנות הערכת הבנייה הטובות ביותר שיש בתחום שלך. כמובן שיועצים שמעריכים את עלויות הבנייה יכולים לעזור לך בפיתוח אסטרטגיות לניהול וניהול הסלמת עלויות הבנייה, אך יש צורך להעמיק בהיבטים הטכניים של הפרויקט, כגון תכנון ובניית הבניין.